Pojem individuální

Slovo:

individuální


Význam:

jednotlivý, zvláštní, osobitý



Generovaný, orientační výčet dalších tvarů tohoto slova



Některá související slova

kazuistika, duševní vývoj člověka, osobnost učitelů, funkcionálni faktor, egogenní paradoxní sklon, self-indulgence (angl.), Teoretická východiska psychologického poradenství, Závady a poruchy adjustace vysokoškoláků, autodiagnostika a autoedukace vysokoškoláků, výchovné determinanty psychiky a osobnosti, výchova tvořivosti, incentivy a jejich aplikace, sebevědomí snížené, závady a poruchy motoriky, charakter a jeho utváření, kulturní znevýhodnění, burnout- stav osobnostního vyhoření, Šeracký František, osoby zvýšeně senzitivní a intropunitivní, normální a abnormální stáří, Psychosociální a edukativní zanedbanost, Možnosti využití díla J. Foglara v práci s dětmi, Filozofie, novověká filozofie, Úvod do duchovědné psychologie, závady a poruchy vývoje řeči, profesní a studijní orientacei, vůle a diagnostika jejich závad, osobnost a její poznávání, prevence, sebeřízení, Kritéria hodnocení vysokoškolských učitelů a učitelek, formování chování a prožívání, osobnost dítěte, knowledge structures (angl.), psychodidaktika ve školství, Vztahy mezi pedagogy a žáky a žákyněmi, násilí, osobní mantra, Úvod do behaviorismu, Úvod do experimentální psychologie, Úvod do personalismu a charakterologie, Úvod do humanistické psychologie, Úvod do kognitivní psychologie, Úvod do postmoderní a sociologizující psychologie, školská poradenská psychologie, výzkumy osobnosti a psychiky dětí, Edukace, školní, saturace potřeb v rodině, biologické formativní vlivy, role a pozice dítěte mezi sourozenci, předmět pedagogické psychologie, rozhovor jako poznávací metoda, předmět psychologie duševního vývoje, předmět psychologie zdraví a duševní hygieny, hlubinná psychologie, Jung, Glasser William, osobní paradigma, vývoj, normy chování pro sociální komunikaci, závady a poruchy myšlení, psychologické aspekty pracovní činnosti, pracovní a osobní hodnocení, zdravá škola, zábavy v mládí, metoda pozorování v psychologii, Normální a zdravá osobnost, stresy vysokoškoláků a vysokoškolaček, psychoterapeutická péče obětem násilí, výhova problémových dětí, poznávací vývoj dětí podle J. Piageta, poznávání dificilit, mentální schopnosti a dovednosti lehce podprůměrné, prosociální a morální charakter, závislost na alkoholu, stresy a psychická mikrotraumata na školách, disociální a asociální chování dětí a mládeže, mravnost a její výchova a sebvýchova, Edukativní determinanty psychiky, determinanty psychiky a osobnosti, mmorodinné a mimoškolní prostředí, dotazník jako výzkumná metoda, KOGITACE (myšlení a jeho poznávání), posuzovací stupnice (škály), výchova problémových dětí, dlouhověkost, závady a poruchy mobility a pozornosti, long covid 19, klaudikační algie, ideografický výzkum, subjektivní duch, lobing, typy inteligence podle H.Gardnera, kariéra a nezaměstnanost, prevence syndromu vyhoření, nezaměstnanost individuální, agresivita u dětí, osobnostní filtr, Teorie a praxe sebepoznávání a sebevýchovy studentů a studentek, teorie vysokoškolského psychologického poradenství, svědomí, psychologická charakteristika žáků a žákyň, rozhovor a jeho typy, škola a její formativní vlivy, Vliv prostředí na psychosomatiku člověka, Famile a persona, schopnosti a nadání, zájmy, zvýšená psychosomatická tenze u dětí, kariérni (studijní a pracovní) psychologické poradenství, Zásady a pravidla chování a jednání, poruchy a závady jazyka, vision (angl.), psychologie osobnosti učitele a učitelky, mravní výchova ve společnosti, rodina a saturace potřeb, Přizpůsobovací problematika studentů a studentek, psychosomaticky traumatizované osoby, afekty člověka a jejich zvládání, sekundární psychické procesy, edukativní, osobnost a jeji poznavani, emoce, psychopatologické tendence učitelů a učitelek, pomoc psychicky traumatizovaným oosbám, sebepoznání a sebeřízení, agresivita, zvýšená psychosomatická tenze, Etický a morální charakter, specifika národní kultury, pracovní motivace a stimulace, vrozené závady a poruchy, závady a poruchy pohybu, inženýrská psychologie, intrapunitivita, psychonervová labilita, osobnost (persona), Úvod do ontogenetické psychologie, drogové závislosti, kulturistika, osobní nevědomí, senzorický stres, interakční pojetí zdraví, individuocentrismus, Development Centrum (DC), tělesná inteligence, zážitkové hodnoty, epigenetické faktory, kognitiva, adlerián, koakce, free movers, logoterapie, ens naturale, psychotraumatizace, psychokorekce, reedukační, manifestovat, pozitivní emoční bilance, psychická vulnerabilita, stress (angl.), styl učení, touha po transcendentnu, metacognition (angl.), personal assistance support (angl.), psychorehabilitace, mazeway, efekt interference, personologie, profesní prekoncept, mentální prostor, bodyterapie, pedocentrismus, ideální já, Alfred Adler, synergie, adjustovaná osobnost, personalizace učení, existenciální inteligence, prekoncept, individuální integrace, Assessment Centre, sufizmus, modální osobnost, prezident, persona, partikulární, ontogeneze, neotenie, mentalita, ustanovka, stabilita inteligence, sexuální genotropismus, mutilační chování, social loafing, sociální kognice, kognitivní mapa, selektivnost sociální percepce, konotativní význam, gatekeeper (angl.), metakognitivní znalosti, fenomotiv, schola paterna (lat.), spirituální dimenze, edukační instituce, idiografický přístup, individuace, prosexie, negativní emoční bilance, suportivní psychoterapie, teorie vývoje a utváření osobnosti, self-systém (self-system), determinace psychiky a osobnosti, empirické psychologické diagnostické metody, hodnotová orientace, diferenciální psychologie, Depth Psychology (angl.), Tiefenpsychologie (něm.), bazální struktura osobnosti, egotendence, defenzivní styl chování, over-self (angl.), holistická a interakční koncepce zdraví, specifičnost, komunikace intrapersonální, storming v týmu, Max Ringelmanův efekt, IVP zkratka ve školství, biometrie člověka, akademické stresy, Specifické a nespecifické závady a poruchy učení, pedagogicko psychologické výzkumy, respekt k autonomii osobnosti člověka, životní stereotyp, kontingentní lidská důstojnost, Sandbox Therapy, ICL zkratka v psychologické diagnostice, agresibilita, gerontogeneze, Wertherův efekt, Dotazník interpersonální diagnózy, existenciální analýza (EA), personální psychický filtr, Stress Profile (SP), subjektivní typ vnímání, edukační prostor, Interpersonal Check List (ICL), mentální mapy, Schuhfriedův test ), ISTP, ideal realismus, Blind Learning Attitude Test (BLAT), In-depth interview, archetypální fantazie, casework (angl.), didaktoterapie, aktivizační metody, paraverbální, adlerovská psychoterapie, psychodynamické teorie v psychologii, ekvita ve zdraví, funkce organizační struktury, body image, metaautoedukace, estetická modální orientace osobnosti, metaučení, ISP zkratka ve školství, ideální žák a žákyně, KSAT- psychologická diagnostická metoda, SEIQoL, kreativní průmysl, independent (angl.), Heuristische versus algorithmische Orientierung, autokognice, fáze psychoterapie, pozitivní iluze, Self - Report Altruism Scale (SRA), Facial Feedback Hypothesis, metoda sněhové koule, PŮJČKA PRO VŠECHNY PRACOVNÍKY

Komentáře ke slovu individuální


 
» přidat nový komentář

Zatím žádné komentáře.



Navigace

předchozí slovo: » individualizovaná medicina
následující slovo: » individuální integrace
slovo se nachází na stránce: I:25
krok zpět: » zpět
hledat jiné cizí slovo: » hledání
upravit (opravit) toto slovo: » upravit
přidat do slovníku nové slovo: » přidat

hledat - slovník - pro webmastery - o slovníku - kontakt
scs.abz.cz  --  web © 2005-2024  --  ABZ.cz