Pojem implementace

Slovo:

implementace


Význam:

• uskutečnění, naplnění, realizace

• zavádění, uvádění



Generovaný, orientační výčet dalších tvarů tohoto slova



Některá související slova

target population (angl.), enactment (angl.)

Komentáře ke slovu implementace


 
» přidat nový komentář

  neregistrovaný 03.12.2018 20:59
» reagovat
Myslím že se hodí také význam začlenění, v mnoha případech je to přesnější než realizace.
 
> Implementace neregistrovaný 29.05.2019 14:50
» reagovat
  Implementovat znamená zavedení, např. implementovat nějaká opatření do praxe.
   
  neregistrovaný 04.11.2015 08:25
» reagovat
Ja pracuji v grafickem studiu a implementace je zaneseni zmen napr od zakaznika do dokumentu. Takze souhlasim s tim, ze je to zacleneni.
 
Ty cizí termity... neregistrovaný 14.04.2015 09:04
» reagovat
V našem podniku máme dokonce impementaci transormace. Nevím proč by se to nedalo vyjádřit srozumitelněji pro b+žné zaměstnance
 
>   neregistrovaný 19.12.2015 23:05
» reagovat
  ono je to víc nóbl. Oč "lépe" zní: "rektopurifikační medium", místo lidového haj*lpapíru.
   
>>   neregistrovaný 14.05.2019 07:55
» reagovat
   Rektopurifikační médium - vřelý dík.
    
Jak to můžeme dokázat, když neznáme ani slova? neregistrovaný 19.01.2015 23:04
» reagovat
Implementace je realizace.
Původem je slovo implement, anglicky nástroj. Implement je slovo pro nářadí (třeba lopatu, rýč), nebo nástroje, nebo i příbory, prostě něčo, čím se prakticky něco dělá.
Implementace je tedy praktické provádění.
V ČR často máme strategie a implementaci. Ale pořád se nic nestane. Je to v i v nepochopení toho slova. Nejde o "zahájení změn", nebo nějaký návod, jak ty změny dělat. Jde o to, že někdo opravdu ty změny dělá (podle plánu, ale důraz je na slovu dělá).
A zdá se mi, že stejně jako naše hlavy nerozumějí slovu implementace, stejně tak naše ruce nerozumějí slovu realizace, praktické provedení.
 
Implementace neregistrovaný 01.12.2014 14:55
» reagovat
Implementace je začlenění ,včlenění -např.implementace práva EU do národního práva konkrétního členského státu.
 
  neregistrovaný 17.10.2014 12:08
» reagovat
implementace - zapracování do...
 
  neregistrovaný 07.07.2014 14:47
» reagovat
Implementace je zacleneni. S dostani zavazku to nema moc spolecne.
 
ano ano neregistrovaný 24.01.2014 19:06
» reagovat
každý nemusí vědět všechno, ani když píše slovník. Podle tohoto výjkladu Implantát = realizát
 
> aj... neregistrovaný 10.04.2015 08:57
» reagovat
  No...vypadá to, že si pletete slova implementovat a implantovat... a to jsou dvě dost rozdílné věci... :)
   
  neregistrovaný 26.11.2013 14:19
» reagovat
co to je za blbost - to přece není pravda. Realiace(!?)dostání závazku !!?
I. Je včlenění, začlenění atp
 
>   neregistrovaný 26.11.2013 14:20
» reagovat
  realizace - opravuji
   
>   neregistrovaný 10.12.2013 17:03
» reagovat
  naprosto souhlasím! včlenění je ten správný výraz
   
>>   neregistrovaný 25.05.2014 13:00
» reagovat
   Holt, to je ten problém. Implementace znamenalo realizace nebo uvedení do praxe. Český občan si to používal ve významu slova integrace a proto je najednou implementace i integrace v naších očích podobné
    
> No jo, neregistrovaný 11.01.2014 02:48
» reagovat
  když ono i to vložení, začlenění, je někdy defacto tak realizace čehosi dalšího či nového, co se třeba vřadí do něčeho už existujícího, případně vznikajícího.
Dokonce bych řek´, že čeština svými slovy význam implementace vyhmátla mnohem přesněji než onen cizí výraz!
   
>   neregistrovaný 18.02.2014 14:42
» reagovat
  Přesně tak
   
SYNONYMUM neregistrovaný 10.04.2013 19:59
» reagovat
hej lidi neznate synonymum na tohleto slovo? Klidne napiste vetu, protoze tu diskusi nehodlam cist.
 
záhada? neregistrovaný 09.11.2012 18:29
» reagovat
Neznáte někdo význam slova svojše? Existuje i stejnojmenné příjmení, ale význam jsem nikde nenašel.
 
Příklad implementace (-: neregistrovaný 02.09.2012 20:29
» reagovat
Všichni, kteří jste přispěli do teto diskuze jste vlastně svým konáním implementovali. Čin je totiž implementovaná myšlenka (-:

Lui
 
>   neregistrovaný 19.03.2014 09:25
» reagovat
  parádně popsáno :)
   
implementace neregistrovaný 08.06.2012 22:28
» reagovat
Zdravím vás, já doteď vnímala implementaci jako proces zavádění změny...přípravu realizace, hm?
 
>   neregistrovaný 14.12.2016 19:37
» reagovat
  Ne změny, ale čehokoliv. To je ten nejlepší ekvivalent. ZAVÁDĚNÍ nebo ZAVEDENÍ
   
úžas neregistrovaný 05.01.2012 13:33
» reagovat
Dobrý den,žasnu.Čím vším se dokážou lidi.úplně zbytečně a nesmyslně rozčilovat. Mějte se rádi a myslete pozitivně. Petra;)
 
kolega předemnou kralda 31.12.2011 19:05
» reagovat
Plně snim souhlasim.Proč se do ČESKÉHO jazyka přidávaj slova kterym, spousta lidi nerozumí.Myslím že máme spoustu krasnejch slov,co by nam celej svět zaviděl.


 
> RE: kolega předemnou neregistrovaný 16.01.2013 22:30
» reagovat
  Bývá to většinou kvůli judikatuře, tedy právu. To i do češtiny přebralo tolik latinských slov, které jen počeštilo. Taky mě to štve, protože kdo se to má všechno učit....
   
>>   neregistrovaný 09.04.2014 17:12
» reagovat
   takže přímá cesta kbezpráví. ?
    
>>>   neregistrovaný 09.04.2014 17:18
» reagovat
    když "česky", tak se vším všudy. Nihil nóvum est sub sólem.
     
> cizí slova neregistrovaný 06.05.2013 10:23
» reagovat
  Cizích slov v češtině je až příliš, ale bez některých se bohužel neobejdeme, protože český jazyk nemá až tak bohatou slovní zásobu. Určitě je třeba příliv cizích slov omezit, ale stát se puristou není správná cesta.
   
>>   neregistrovaný 09.04.2014 17:22
» reagovat
   Proč potom význam jednoho jediného cizího slovo vykládáme ne jedním, ale hned třeba pěti českými výrazy najednou?
    
Úžasné neregistrovaný 25.02.2011 11:18
» reagovat
Já se nestačím divit, o čem všem je možné se tady hádat.Jsem tady jen proto, že jsem si chtěl ověřit ten správný český výraz slova implementace. Já si myslím, že nejsprávnější řešení by bylo, kdyby každý z řečníků, psavců,komentátorů a podobně,použil místo slova cizího, kterému porozumí sotva polovina lidí, slovo ČESKÉ !!!
 
> vážně úžasné neregistrovaný 24.03.2011 15:53
» reagovat
  komentátor je cizí slovo, jak vidíš bez nich se neobejdeš
   
> Jsem pro! neregistrovaný 21.03.2012 08:17
» reagovat
  Plně podporuji tento názor.Myslím si,že právě ti řečníci,mluvčí,a hlavně politici,chtějí být velice důležití a proto do své řeči přidávají tyto cizí slova,kterým snad ani oni nerozumějí.Měli bysme být hrdi na českou řeč a nešpinit ji cizími výrazy.Cožpak anglicky i jinak mluvící národy přídávají do své řeči české výrazy?Kdo chce mluvit a rozumět cizí řeči,ať se ji klidně učí,ale ať ji nenutí zbytku národa!S takovou,opravdu Češi brzy vyhynou!
   
>> cestinajekrasna.cz neregistrovaný 24.11.2012 13:34
» reagovat
   Souhlasím ze zastánci ČEŠTINY,upřednostnované před "implementací devastace" zkrátka před ničením a przněním Českého jazyka..
    
>> Nevyhynou! neregistrovaný 11.01.2014 02:35
» reagovat
   Zatím jich dost lupe jako králíci. Přeci nevyhynem! :-)))
    
>>   neregistrovaný 24.02.2014 23:15
» reagovat
   Pravda je taková, že si spousta jazyků převzala slovo "robot". Pokud mě mysl nešálí, pak jsem odhodlán tvrdit že jej poprvé užil Karel Čapek :)
    
> Doplnění. neregistrovaný 21.03.2012 08:45
» reagovat
  Předešlým příspěvkem (21.3.2012 08.17 hod.) jsem reagoval na příspěvek ze dne:25.02.2011 11:18
   
implantace neregistrovaný 25.03.2010 10:26
» reagovat
POZOR ! Implementace a implantace jsou dva různé pojmy ...
 
> implantace neregistrovaný 08.10.2010 09:53
» reagovat
  no to je docela dost rozdílný pojem ;))
   
> Samozřejmě neregistrovaný 25.03.2011 23:13
» reagovat
  To je snad každému jasné :)
   
> Implementace neregistrovaný 14.07.2011 21:40
» reagovat
  a inseminace je taky různý pojem :-)
   
>> Implementace neregistrovaný 21.06.2012 12:55
» reagovat
   zrovna tak impregnace:)
    
>>>   neregistrovaný 09.03.2014 13:19
» reagovat
    blbost.lidi jsou jen skazení dobou a uy dokonce z jazyky národu si zahrsvaj a nebo hrají kde je ta jednoduchostt.at si tedy vemou patent na ty jejich význami a další neznámé slova a nechaj češtinu češtinou a tu nemoc inteligence.si mužou schovat ostatně kam ten vývoj vede lická rasa jednou zemře a mi budem jen přihlížet...
     
>> Implementace neregistrovaný 21.06.2012 12:57
» reagovat
   zrovna tak impregnace:)
    
Karolína Z neregistrovaný 09.02.2010 21:35
» reagovat
Je to vpravení něčeho do již zaběhnutého procesu takhle na mne to slovo působí
 
> Vpravení je zajímavé neregistrovaný 08.03.2010 22:34
» reagovat
  Kdysi (když CCCP byli přátelé) jejich sw lidi používali termín VNĚDRENIJE (pro implementaci). Což zde přesně sedí. Ten zaběhnutý proces je tam navíc. Implementací myšlenky do slov je věta.
   
>> implementace neregistrovaný 01.11.2011 16:05
» reagovat
   "Implementace" myšlenky do slov je transformace, ne?
    
> . neregistrovaný 14.12.2011 14:03
» reagovat
  souhlasím
   
implementace neregistrovaný 04.02.2010 09:06
» reagovat
zavedení, převedení (např. implementace směrnic EU do české legislativy)
 
Implementace neregistrovaný 07.01.2010 21:45
» reagovat
pohádejte se tu...
 
passé neregistrovaný 13.09.2009 22:21
» reagovat
Pokud se mi dobře
točilo kolečko myši
a pokud další Bigalexovy
VY-hlášky nebyly mazány,
je to tu všechno passé,
neboť poslední B.příspěvek
"Nevěřil jsem, že toto
je zde možné" - bigalex
byl přispěn
29.1.2007 v 01:55
tedy téměř před
TŘEMI LETY
 
Alexandře Veliký, neregistrovaný 13.09.2009 21:24
» reagovat
ať tě kopne Bucefalos.
A taky ostatní, kteří stále
zviditelňují BigAlexe.
[Velkého Šášu (překlep: Sašu)]
 
jak si můžu neregistrovaný 13.09.2009 21:11
» reagovat
číst o bigalexovi, když je překrýván anoncemi reklamy ?
Postrčte ten rámeček kamsi, jak V.K. osvíceně k Maďarům pravil.
 
mám to:) relief 30.07.2009 19:39
» reagovat
jo, je to docela drama:)))
 
.) relief 30.07.2009 19:34
» reagovat
tak jo, taky si to jdu přečíst.)
 
re: bigalex neregistrovaný 27.07.2009 19:21
» reagovat
Po přečtení části diskuze se mi obrací žaludek. Pan Bigalex si tady očividně léčí svoje pošramocené ego. Jeho příspěvky spíše kolikrát vypadají, jako by jen opisoval ze slovníku. V mládí je asi spolužáci neměli moc v lásce, absence společnosti jej poznamenala.
 
> bigalexova totožnost neregistrovaný 27.12.2009 20:08
» reagovat
  BigAlex alias Henryk Lahola, - úplně vpravo - http://henryklahola.nazory.cz/dp241.jpg

Teenka
   
Martin neregistrovaný 20.06.2009 18:43
» reagovat
Tak Bigalexi, nechci do tebe rýt, mám iq jen 138 a tudiž do té tvé společnosti nepatřím. Mám 15 let, ale elo 1600 a přesto se nechovám tak, abych na sebe zbytečně strhoval pozornost nebo jakkoli jinak upozorňoval, měl by jses nad sebou zamyslet, přestat dělat ostudu a na můj příspěvek ani neodpovídat .
 
> IQ 138 neregistrovaný 02.09.2009 15:40
» reagovat
  hmhm.. a já si myslela, že lidi s vysokým IQ umí pravopis lépe než my průměrní..
   
>> A proč? neregistrovaný 07.09.2009 21:35
» reagovat
   IQ nemá s pravopisem moc společnýho, věř mi ;)
    
>>> ALE! neregistrovaný 13.01.2011 09:07
» reagovat
    ...to sice nemá, ale člověk s velkým IQ se přece nebude ztrapňovat pravopisnými chybami..
     
jaká Škoda neregistrovaný 09.06.2009 17:37
» reagovat
Po těchtó přispěvcich s odbornými Výrazy se Bigalex nérvově zhroutil. Dóprejte mu trochu ódpočinku.

Dofám ze se to Dá precíst bez odbornych výrazu jestli jo tak Je to v Porádku ne ???
 
confused neregistrovaný 29.05.2009 16:39
» reagovat
Pomůže mi diskuze níže ke spolehlivějšímu zapamatování si významu slova implementace?
 
PRO VŠECHNY ANTI-BIGALEX neregistrovaný 22.04.2009 09:16
» reagovat
...bych řekla, že si z nás všech dělá pr..., a slušně se na nás "mastí", když tu dokáže trávit tolik času. Vždyť by ho to snad jinak nemohlo bavit ??!! :-)

Bigalexi, dej radši pořádnou střílečku, to ti dá víc ;-) troubo
 
BIGALEX neregistrovaný 06.04.2009 21:35
» reagovat
Tak tento kořeň jménem Bigalex mě dostal, tady valíš furt nějaký blbosti, ale nad sebou samým se asi nezamyslíš co? Tolik chyb se nedělá ani na základní škole: Zřejmě jses s tímto pojmem nesetkal a vypadáto (ses, vypadá to), (tyto slova - tato slova), dnes, mě nestojí - mně (3. pád) je to z kontextu tvých komentářů, ale pálí mi to oči, ty tvé chyby .... PS: Think about yourself man =D
 
Bigalex is N*1 neregistrovaný 25.02.2009 17:46
» reagovat
Som z SR a ked sme boli siestaci na ZS, tak sme sa nabyflili, jednu vetu, a ohurovali nou osmacky.Bigalex mi na to obdobie velmi ozivil spomienky.Veta znela nejako takto "Z hladiska globalneho aspektu je uplne nerentabilne s tebou o tom polemizovat,lebo mas benevolentny pristup k danej situacii a principijalne bazirovanie na mentalitu humanneho kompromisu."Je tomu uz skoro 30 rokou a v tej dobe to boli podstatnejsie cudzie slova ako dnes a ani ucitelky nam nevedili dobre vysvetlit o com ta veta je, ale ked sme sa ju naucili naspamet a odrecitovali ju v partii kamosiek, hned sme zabodovali, lebo nikto sa nechcel hadat co ake slovo znamena.Myslim, ze aj Bigalex ma okolo 12-13 rokou, tak mu nekazte radost.Urcite raz bude riaditelom mensy. :)
 
lukas neregistrovaný 16.02.2009 22:21
» reagovat
Vazeni a mili,
zvladl jsem precist zhruba tretinu prispevku a dosel jsem k zavaru, ze pan bigalex (nebo jak se to pise) si z vas dela nestoudne legraci a vy se bohuzel snizujete na jeho uroven tim, ze ho neignorujete. Pravdepodobne se jedna bud o pubertaka, nebo o dospeleho nedouka na stejne mentalni urovni. Takovi lide potrebuji pozornost. Je od vas sice hezke, ze jim ji venujete, nicmene ponekud zbytecne.
Tento slovnik sam rad obcas vyuzivam, a proto me mrzi, ze se zde muze rozvijet takto bezpredmetna diskuze.
 
Velký smích... neregistrovaný 05.02.2009 18:00
» reagovat
Dobré (pozdní) odpoledne,
jsem Čech, žijící na zahraniční půdě a velice často vyhledávám česká fóra pro generování mé češtiny.

K tomuhle dlouhému, zbytečně přeplněnému fóru mám pouze nemnoho slov. Nechci nikoho odsuzovat z ničeho, brát mu sebemenší iluze o světě či mu vysvětlovat chod života, ale hádat se po webu je ta největší s prominutím "stupidita" jakou jsem poznal.

K Bigalexovi:
Nezlobte se na mne mladý muži/pane, ale tím že zde budete psát zbytečně předlouhé vzkazy obsahující spoustu odborných slov, z Vás "mistra" neudělají. Už jen to, jakou arogancí se linou Vaše věty. Pokud takto mluvíte s nejprestižnějšími světovými "bussnismany", tak to :D"potěž klobas" jste opravdové veledílo mistra Goetheo. Pokud bych zde měl vypsat kolik jazyků umím, kde všude jsem byl, s kým se stýkal, rozhodně by to nejen Vás, ale spoustu dalších "tiše se Vámi smějících lidí" uspalo. Opravdu jsem ochoten se s Vámi sejít, až přiletím do Prahy a pořádně Vám dát lekci společenského chování. Vše co tu zde píšete je lehce na nízké úrovni. Teď se omlouvám jestli vás urazím, ale představuji si Vás takto:
muž sedící za kupou knih, hledající odborné výrazy, silně věřící, "panic", vášnivý vyznavač Chorvatska a nezkrotný matematik v supermarketu.
Neudivuje mě, že tu není žádná pozitivní reakce na Vaše "FRAŠKY" a to nejen proto jak se projevujete, ale i proto jak o sobě mluvíte.

PS: omlouvám se a chci ulehčit práci Bigalexovi a všem, co se mi hodlají opravit moji gramatiku a interpunkci...Vězte, že žít spoustu let v jiné zemi, než je ta mateřská, od mala vyrůstat v dvojjazyčné domácnosti a převážnou většinu času hovořit 3 a více jazyky krom češtiny, přispívá k tomu, že ztrácím v jazyce českém přehled...
Ovšem, p. Bigalex, je natolik přeplněn pýchou, inteligencí a arogancí, že to jistě pochopí:-)

S příjemným pozdravem Marco
 
> dobře ty neregistrovaný 20.02.2009 21:58
» reagovat
  tomu říkám seriózní přístup k blbcovi.. Od Vás bych si klidne lekci společenskýho chování dal říct.

Vaše vykreslení mistra Bigalexe je děsivě přesné, podívejte se na http://henryklahola.nazory.cz/
ale je to strašné čtení
   
> Nevěřím neregistrovaný 24.08.2009 12:02
» reagovat
  že jste čech žijící v cizině. Jste někdo, kdo kdo si chce poléčit své EGO. Čech v cizině neví, co je to "vášnivý vyznavač Chorvatska", "nezkrotný matematik v supermarketu" a už vůbec nemůže pochopit posměšný význam těchto "definic" socialně slabšího, spořivého, leč velmi "většinového" občana ČR.
   
Prosba o audienci neregistrovaný 03.01.2009 17:47
» reagovat
"Vzhledem k tomu, že se tu rozmnožilo příliš mnoho diletantů/rádoby odborníků a hlavně začíná mě to zabírat nějaký čas (který je hodně drahý), musím stanovit určitá pravidla a to:
- nebudu reagovat na anonymy či neregistrované,
- nebudu reagovat na sprosté, stále se opakující, hloupé, irelevantní komentáře,
- nebudu reagovat na komentáře, které nebudou reagovat na mé komentáře; někteří „inteligentní“ diskutéři je totiž vkládají jako nový komentář, ačkoli reagují na mě!"

Toliko ke třem zákonům Bigalexovým.

Mohl bych, přemoudrý vládče vesmíru, navrhnout titěrné vylepšení tvých jinak magnificentních zákonů?

Mám dojem, že bys se hodil dodat zákon čtvrtý:

-nebudu reagovat

S úctou, Podřadný Mozek
 
Lidi, co blbnete? neregistrovaný 03.01.2009 01:18
» reagovat
Proboha lidi, to nevidíte jak je Bigalex inteligentní? Vždyť se podívejte na všechna ta duchaplná a rozmanitá slova, která opisuje ze slovníku cizích slov. Bigalexi, někdo se tě tu ptal, jestli máš přátele. Na mě si zapůsobil tak hlubokým dojmem, že se tě musím zeptat jinak - Máš přítele?

Pepa.
 
> Hi hi neregistrovaný 22.04.2009 09:05
» reagovat
  ...to je moc krásné, taky bych chtěla být jeho přítelkyní:-) Na pivečku v hospodě by mě hezky opravoval a učil by mě nespočetné množství nových slov. To je sen. Ach, Bigalexi, muži mých snů....:-)
   
>> Bigalexi, neregistrovaný 22.04.2009 09:22
» reagovat
   ...to je ironie, ne? Ne-li sarkasmus...
    
generované tvary neregistrovaný 05.12.2008 20:20
» reagovat
Slovo "neimplementace" a jeho další tvary se nepoužívají, pokud se nepletu.

Petr
 
> neimplementace neregistrovaný 13.08.2009 18:53
» reagovat
  ... možná by se našlo v Klausově repertoáru, jen to seriózně, ale opravdu seriózně hledat... `ala nekomunismus, já bych ho za prezidenta (vtlačený zub) určitě neimplementoval.
HA - HA (kdysi dávno)
   
+++++ neregistrovaný 29.01.2008 16:36
» reagovat
Bigalex je totiz na internetu velmi znamy a oblibeny pan JUDr.PhDr.Mgr et Mgr.Henryk Lahola :-))))))

Masochistum doporucuji jeho web http://henryklahola.nazory.cz/
 
> hezky :-)... neregistrovaný 27.03.2008 17:28
» reagovat
  Podívejme, Lahola, copak je to za v...? :-)))))
   
> hezky :-)... neregistrovaný 27.03.2008 17:34
» reagovat
  Podívejme, Lahola, copak je to za v...? :-)))))
   
Mára neregistrovaný 18.12.2007 12:23
» reagovat
když mi bylo sedm , spadl jsem z kola a strašně jsem plakal.Na to se nedá zapomenout....
 
wau neregistrovaný 05.12.2007 14:59
» reagovat
člověk hledá cizí slova a najde korunovanýho blbce. pro Vaše pobavení(kdo o něm neslyšel)posílám link na stránky dalšího individua.ten by si s tímhle Bigalexem notoval :-) http://henryklahola.nazory.cz/
 
... neregistrovaný 28.11.2007 15:36
» reagovat
výborná diskuse, jsem si chvíli myslela, že čtu nějaké absurdní drama
 
Bigalexi, nejsi zdaleka tak dokonaly, jak si myslis Gwen 26.11.2007 14:40
» reagovat
Musim bohuzel konstatovat, ze po par prectenych prispevcich si me nepresvedcil...ty koncovky ukazovacich zajmen, viz \
 
Musím Kudrjaš 10.11.2007 15:28
» reagovat
uznat, že pečlivé pročítání příspěvků na téma \
 
Neuvěřitelné čtení neregistrovaný 13.09.2007 07:48
» reagovat
Náhodou jsem narazil na tuto stránku a přečetl si pár posledních příspěvků.Nedalo mi to a strávil jsem více než hodinu pročítáním celé diskuze a musím říct, že něco tak obludného jako je Bigalex, jsem na webu ještě nezažil.Nemohu uvěřit, že taková kreatura existuje a je tak hluboce přesvědčená o své pravdě a nadřazenosti i v reálném životě.
 
Nemoc si nevybírá, neregistrovaný 31.08.2007 14:53
» reagovat
ale proč mám trpět za nemocné
kteří můžou na web?
abbe
 
Shrnu to... neregistrovaný 23.08.2007 20:50
» reagovat
Během dvou hodin jsem přečetla celou diskusi. Odspoda nahoru. A žasnu. Musim uznat, že se Bigalex celou dobu držel;) Gratuluji, Bigalexi. Jinak jeho tvary slovesa \
 
Lol neregistrovaný 14.08.2007 09:41
» reagovat
Tak tahle diskuse je teda vážně dost nekonservativní!
Zřejmě potřebujete krisi, pípl!
 
takže znovu a doufám naposled coder 22.06.2007 22:38
» reagovat
Ačkoli tato diskuse byla často velice poučná, a místy i zábavná, připomínalo mi to spíše program Pokyd, který na každou reakci odpovídal po svém, i jakkoli nevybíravě, aniž by se nejak moc zajímal o to, co \\\\
 
dovětek2 neregistrovaný 22.06.2007 22:28
» reagovat
\
 
dovětek po zkrácení textu neregistrovaný 22.06.2007 22:26
» reagovat
/\
 
Reakce po absolvování celé diskuse neregistrovaný 22.06.2007 22:24
» reagovat
Dobrý den, respektive večer, abych nebyl nakonec nařknut z nesprávné formulace v konfrontaci s reálným časem v tuto chvíli :))

Ačkoli tato diskuse byla často velice poučná, a místy i zábavná, připomínalo mi to spíše program Pokyd, který na každou reakci odpovídal po svém, i jakkoli nevybíravě, aniž by se nejak moc zajímal o to, co \
 
Very Funny Johnysek 31.05.2007 16:11
» reagovat
Zvláštní náhodou jsem se podíval do níže uvedené diskuze a tak nějak si uvědomil, že vzestup a rozvoj lidské populace skutečně nezávisí na akademických znalostech daného obyvatelstva...nějak mě překvapuje, že je tu tolik lidí, kteří s určitých vyšším vzděláním(nebo se tak alespoň prezentují) vyjadřují své JÁÁÁSTVÍ a povyšujíc se nad druhé, vyzdvihují se sami do nebes a své vzdělání taktéž. Hodně mi připomínají malé ukřivděné dítě na písečku, které mlátí kolem sebe lopatičkou a s brunátnou tvářičkou vříská na celé kolo...jen místo lopatičky používají slova, která, si zde musí lidé hledat(tak mě napadá, jeslti to nedělají placení redaktoři:))). Je zvláštní také to, že v českých luzích a hájích je tak vysoké procento vzdělaných, ale v praxi a společensky \
 
oprava neregistrovaný 16.02.2007 19:14
» reagovat
ve vysilacim case tv Nova....
 
wow neregistrovaný 16.02.2007 19:10
» reagovat
opet jsem se zde pobavil. Bigalexi, jsi narodni inteligecni hrdina.
Nechces si zalozit aspon svuj blog, kde by jsi pak mohl tak ladne a chytre odpovidat pravnikum - mimochodem doopravdy vazne vdelanym lidem, jako treba pani Jaroslava - a nadale udrzovat tuto nejzabavnejsi a velmi intelektualni diskuzi, kterou jsem kdy navstivil a ne jen ja?
Pokud na to nemas cas, tak mi ti s tim zalozenim blogu pomuzem! Dej jsi tam sve pravidla a muzem to roztocit a verim ze za nedlouho budes hlavnim hrdinou ve visilacim case tv Nova. Ostravak to take dokazal. Odreagovacka pri tech tvych preletech dobra ne? Prowix
 
A zakončil neregistrovaný 14.02.2007 21:46
» reagovat
bych to přísvpevkem ne nepodobným tomu, co tuto diskuzi kdysi začal: Mezi bigalexem a homo sapiens jsou tak marginální diference,že bych to považoval za inferiorní :)

sniffles
 
Zdarec neregistrovaný 14.02.2007 21:34
» reagovat
nahodou jsem sem zase zabrousil a co nevidím, diskuze s bigalexem se pekne rozbehla... Nechápu že existujou nuly,co se vydrží pul roku hadat na internetový diskuzi...

Sniffles(uuuuplne dole, před pul rokem jsem jako první bigalexovi dokazoval že je to jenom vymatlanej homo sapiens)
 
Lucka neregistrovaný 14.02.2007 18:30
» reagovat
Vsimli, ale nad tim kazdej mava rukou, Bigalex plodil vetsi perly.
 
Měli by jste se zamyslet... neregistrovaný 13.02.2007 18:07
» reagovat
Udivuje mě, že si nikdo z vás kovaných češtinářů nevšiml mnohokrát použitého "by jsi", "by jste" a podobných případů (správně je "bys" a "byste", kdyby náhodou někdo nevěděl která bije). Celá tato diskuze je pochybná, protože chyby tu dělají všichni. Dalo by se to přirovnat ke způsobu, jakým Hitler vytvářel mír. Argumentovat v diskuzi, kde vede ke sporu každá chybná čárka, tím, že "jsme na internetu, tady se může všechno", je zjevně vnitřně rozporné. Používat při takto učené argumentaci náhodně (beze smyslu) anglická slova místo českých je pochopitelně indefensible.
 
Uzasne neregistrovaný 31.01.2007 04:29
» reagovat
jaaachachaaaa... :-D Neverim, ze takovi lidi jeste vubec existujou. Mate recht, je to hovadko. Jeddnoduse Homo Sapiens... to je gol!!! Ha ha ha... Jezis ja brecim smichy... aaach jo... :)
 
homo blb neregistrovaný 29.01.2007 19:39
» reagovat
Ty Bigalexi, tak tohle je konec :))))) Aby se nekdo degradoval na vymrely poddruh Homo Sapiens, to jsem jeste nezazil. Ale jinak diky, my ostatni jsme uz jenom lidi - tedy Homo Sapiens Sapiens. Thomas.
 
Hydrante, neregistrovaný 29.01.2007 19:11
» reagovat
on na to reagovat ani nemuze, protoze jsi Slovak a BigEgo by se pred Slovakem nikdy nesklonil :-D Takze mu nezbyva, nez cumet jako puk :) Lucka
 
je to proste Chudak neregistrovaný 29.01.2007 19:01
» reagovat
Isiel som nahodou okolo, a cuduj sa svete... diskusia po pol roku stale ziva! Zasmial som sa kvalitne. Jedina skoda je, ze som tym zabil hodinu casu.

Bigego, si tu kazdemu za blbca, ale to uz urcite davno vies. A neskusaj na to reagovat! Nesplnil som som pravidla :D

Hydrant
 
Bigalexi, je konec. neregistrovaný 29.01.2007 13:07
» reagovat
Schluss, ende. Mozna je vic Bigalexu, ale Tebe prozradil styl psani, opakujici se hrubky a nenavist ke Slovakum. Zabal to, je po vsem, nikdo Ti to tady uz nezere. Paaaapaaaa.
 
Nevěřil jsem, že toto je zde možné bigalex 29.01.2007 01:55
» reagovat
Musím konstatovat, že to co sem chodí za individua mě dnes natolik překvapilo, že prostě toto slovo už navštěvovat nebudu. To co jste předvedli dnes, mě nestojí za to abych vůbec četl.
A zkuste napsat těm ostatním bigalexům a pošlete jim tento link, uvidíte zdali budou něčemu co jsem zde napsal rozumět, vy diletanti.
 
> Ocáskovi Martin Šimáček 13.02.2008 10:41
» reagovat
  Jseš opravdu prudce inteligentní Chlap. Zvířátko. Viď? Ukaž nám všem, jaxi chytroučkej. K čemu ti to je? Masturbuješ od 13 s naučným slovníkem v ruce...Umíš jen zhazovat lidi a honit si ego...Neoháněj se cízíma slovama a dělej něco pořádného...
   
> wau já čučím:-) neregistrovaný 17.05.2008 13:25
» reagovat
  Lidičky milý mladí i staří. Vás to baví?? Že se na to lidově nevyserete:-D Koukám, že jste tu frustrovaný všici:-D
   
> Bigalexi, Bigalexi :-) neregistrovaný 22.04.2009 09:02
» reagovat
  No původně jsem ani přispět nechtěla, když tak čtu ty nesmyslné hádky, ale Bigalexi!!!
...nepřijde Ti trochu divné, že všichni jsou za jedno, a to proti Tvému vyjadřování, no možná spíše proti Tvé aroganci? Ta mi v Tvém projevu nejméně imponuje. Nechci Tě samozřejmě urazit (i když to bude při Tvém sebevědomí velmi těžké:-)), ale přestože máš nepochybně mnoho znalostí a zkušeností, Tvá gramatika není na příliš vysoké úrovni. A to nejsem učitelka češtiny;-)Proto by ses měl zaměřit spíše na slova česká, hi. To je to pravé gro.

Myslím, že by Tě mělo zajímat hlavně 3. a 21. nejhledanější slovíčko v tomto slovníku, určitě je dobře znáš, jelikož toto je nejspíš(nejen)Tvůj největší problém. A nejspíš i proto se do Tebe všichni navážejí. Myslím, že ve společnosti je velmi velmi ceněná právě asertivita a používání cizích slov je o několik příček za ní, a to ve všech oborech. No je fakt, že záleží dost na tom, s jakým blbem komunikuješ;-)

No vlasně Tě nechci ani poučovat ani urazit...to jen abys pochopil, že je velmi infantilní vést tu s každým diskuse tohoto typu(a to platí i pro ostatní), když se tu vlastně jedná o vysvětlení slova "implementace". Proč se tu jako hádat, když sem lidé vstupují kvůli poznání?

EASY, EASY...
Klidně mi odepiš něco "hnusnýho", (vidím,že musíš mít vždy poslední slovo:-)), ale proboha, hlavně se nerozčiluj-měj rozum-a hlavně!-připouštěj si kritiku druhých! Jinak budeš stále za blba :-)

Vše v dobrém, přeji Ti krásný den

Sonya
   
>> ale ale ale Sonyo .. neregistrovaný 26.04.2009 18:10
» reagovat
   psát něco "hnusnýho" ?? to neumím, pouze když někdo napíše něco hnusného mě, tak mu to vrátím, to je vše :-) (i když nyní už ani to ne přestože jsem se docela bavil :-)))

Ačkoli mě urážíš "Stále za blba" :-D > Sic by mě stačilo cca 5 vět abych z Tebe udělal blbku, tak to dělat nebudu ;-)

Zřejmě asi nebudeš úplná "pipka", jelikož Tvoje poznámka není zas tak hloupá, sic tam není nic co by mě vyburcovalo racionálně reagovat :-)

Za zmínku stojí Tvá legrační poznámka nahoře .... a ja letím na tu střílečku ;-)

Pa, Tvůj Blb a trouba :-)
    
A k té slečně bigalex 29.01.2007 01:39
» reagovat
Tedy zdali jsi opravdu ženského pohlaví, tak děláš takouvou reklamu ženám, že se nad sebou zamysli. To co ty tady předvádíš, slovník, vyjařování. Styď se pokud jsi žena.
 
> kewl... neregistrovaný 01.02.2009 05:26
» reagovat
  Hele, že by velevzdělaný Bigalex házel všechny ženy do jednoho pytle?
   
>> re: neregistrovaný 07.04.2009 23:43
» reagovat
   Tak zcela normální, obyčejný Bigalex nehazí všechny ženy do jednoho pytle :-) Vím, že to jsou jenom vyjímky, jinak ženský jsou skvělí ;-)

Bigalex
    
Lucka neregistrovaný 29.01.2007 00:43
» reagovat
Thomas ma recht, vazeni, staci trosku procesat net, Bigalexovi je neco mezi dvaadvaceti az petadvaceti lety, zije v Praze a je to obycejnej parmen, kterej navstevuje game zony a podobne servery. Takze zadnej intelektual letajici do USA na setkani s Top manazery, ale normalni pablb, co po vecerech hraje Countera a skutecne zrejme mota hamburgery u Mekace. Te pic, Bigalexi, jsi NULA a my to o Tobe vime. Radsi si dejchni na ruce a uz sem nelez.
 
Jo, a jeste neco.... neregistrovaný 28.01.2007 21:39
» reagovat
Bigalex sice pise, ze je velkej svetak a dava nam hadat, zda se narodil, zil a zije v CR.... Takze vezte, ze Bigalex zije v Praze. Spanembohem.
 
parazit bigalex neregistrovaný 28.01.2007 20:47
» reagovat
Tak vite, co je vtipny? Ze ten chlapek neotravuje jenom vas tady, ale i na jinych strankach toho slovniku, napriklad v diskuzi o vyznamu slova "sovinista". A pouziva k tomu stejne hlasky, takze originalita za pet. A dale, hehe, prispiva i do zenkych casopisu jako napriklad Christine.cz - pritelkyne moderni zeny, buhehee :-))))))) Thomas
 
Lucka neregistrovaný 28.01.2007 20:31
» reagovat
Ty, Bigalexi, neni Ti trapny, jak se Ti tu kazdej nepokryte rehta do ksichtu? Nenasla jsem na tehle diskuzi jedinyho cloveka, kterej by se Te zastal, o tom zrejme svedci Tvoje uroven. Je mi Te lito.
 
Dagonovi neregistrovaný 28.01.2007 18:08
» reagovat
Já si myslím, že ta večeře blbců je již pořádána a to zde. My jsme pořadatelé a pozvaného - no, to si domyslete sám, kdo je tím šťastlivcem, ale Vy Pierrem Brochantem rozhodně nejste :) Jaroslava.
 
Vážení přátelé, bigalex 28.01.2007 00:46
» reagovat
Připadám si tu jak v jednotkové matici (vysvětlím pro všechny, poněvadž by to stejně nikdo nepochopil): Bigalex>1; všichni ostatní jsou>0

Vzhledem k tomu, že se tu rozmnožilo příliš mnoho diletantů/rádoby odborníků a hlavně začíná mě to zabírat nějaký čas (který je hodně drahý), musím stanovit určitá pravidla a to:
- nebudu reagovat na anonymy či neregistrované,
- nebudu reagovat na sprosté, stále se opakující, hloupé, irelevantní komentáře,
- nebudu reagovat na komentáře, které nebudou reagovat na mé komentáře; někteří „inteligentní“ diskutéři je totiž vkládají jako nový komentář, ačkoli reagují na mě!

PS: musí být dodrženy všechny tři podmínky!

Doufám, že tyto opatření mi ušetří čas se zabývat zdejším odpadem, děkuji za pochopení :-D.
Doufám, že respektovat to nikdo nebude, tak Vám všem přeji hodně zdraví a PROBOHA VZDĚLÁVEJTE SE ať neděláte ostudu ČR.
 
Představení neregistrovaný 28.01.2007 00:27
» reagovat
Mladíku, nejenže jste hloupý, ale také neumíte číst. Po každé se podepisuji svým jménem, snad si nemyslíte, že Vám sdělím celé svoje jméno, za prvé vy jste to též neudělal a za druhé kdybyste byl trošku šikovný a bystrý, tak byste si našel, kdo já jsem. To nejste ani jedno, takže za třetí - výraz relevantní kniha neexistuje. Relevantní jsou námitky, postoje, odhady a jiná abstraktní slova, ne knihy. Nevymýšlejte si.
 
> Vážená dámo, kupte si brýle bigalex 28.01.2007 00:55
» reagovat
  podepsaná nikde nejste, přečtěte si to ještě jednou. A nehledám totožnost nikoho zde pišícího, jelikož mě to naprosto nezajímá.
Knižní termín to samozřejmě není, ale zde nepíši knihu, tak je to obyčejný přívlastek.

Dále už platí můj komentář výše.
   
Vychování žádné bigalex 28.01.2007 00:04
» reagovat
tím výplodem bych se vůbec nechlubil :-DDDDD. Vy se domníváte, že jsem se snad zalekl jeho argumentace. Pouze nebudu komunikovat s někým jehož komentář je exkrement.
Tím se ani nechlubte, že máte padesátiletou praxi v advokacii a neumíte si poradit s pojmem „relevantní kniha“. Relevatní je obyčejný přívlastek, který lze asociovat prakticky s čímkoli. Sleduji, že jste na tom podobně jak Jaroslava a zde prezentující se pedagogický aparát je „skvost“ českého školství. Bohužel na obměnu této „anachronistické“ generace pedagogů a rádoby odborníku si musíme ještě počkat :-(
Vážení s vaší vědomostní a argumentační výbavou byste nemohli vstoupit ani do šatny naši organizace.

A na závěr Vážená, nebudu na Vás už jakkoli reagovat, pokud nemáte ani trošku slušnosti se alespoň nějak představit.
 
Bigalexovi a Dagonovi neregistrovaný 27.01.2007 23:22
» reagovat
Bigalexi - Můj intelektuální výplod se ozval docela dobře, nemyslíte? My opravdu nevíme, co znamena termín -relevantní kniha-, mám skoro padesátiletou praxi v advokacii a nikdo z mých kolegů by si nedovolil právní termín spojit s krásnou literaturou. A nikam emigrovat nemusíte, to že je Čech neznamená, že chodí na semináře v České republice. Hochu, vy se toho musíte ještě sakra učit, jste naprosto neznalý světa, odborných termínů a rétóriky. Varováním pro ostatní je, že máte (nemáte) potomka, prosím, už žádného Bigalexe na tomto světě.
Dagone - Blbec k večeři je naprosto famózní film, je vidět, že se vyznáte, pokud budete nějakou večeři pořádat, doufám, že jsem zvaná mezi prvními :)
 
> Děkuji Dagon 28.01.2007 11:03
» reagovat
  Za kompliment. Ale večeři blbců asi pořádat nebudu. Přece jen postrádám potřebnou dávku arogance a sebedůvěry. Na takové večeři si člověk nemůže být nikdy jistý jestli je pořadatel a nebo spíš zvaný :-). To už nám francouzští filmaři ukázali ve zmíněném filmu.
   
proboha zas ten D... bigalex 27.01.2007 22:24
» reagovat
Na tebe už nehodlám jakkoli reagovat, protože z tebe stejně nic inteligentního nevyleze, už jsem nad tebou dávno zlomil hůl. Ty už jsi dávno v propadlišti dějin.

Prosím tě už se NEVRACEJ!!, vždy tu něco vyzvracíš a lidi pak ten humus musí číst. Nebuď tak necitlivý k národu.

Doufám, že teď už natrvalo, přeji ti hodně štěstí.
 
smáz Denis L. Rath 27.01.2007 21:13
» reagovat
šak oni nám smazali diskusu
 
Neuvěřitelné Dagon 27.01.2007 21:11
» reagovat
Koukám jak se zde rozmohla bezúčelná diskuze, kterou jsem pomáhal začít svým útokem na Bigalexe. Mohu jen doufat, že minimum záchvatů smíchu čtenářů je směřováno na mě.

Občas se sem vracím, abych se podíval jestli se Bigalex znovu neozve a dnes jsem zjistil, že odkaz na tuhle diskuzi už putuje po světě. Když se bude Bigalex ješte chvíli snažit, tak se z něj může co nevidět stát další Radek Hulán(tj. po internetu obecně známý "intelektuál").

Milý Bigalexi přeji ti mnoho úspěchů při získávání dalších členů do tvého fanklubu. Možna že tě jednou někdo třeba i pozve na večeři blbů.
 
> Radek Hulán neregistrovaný 27.06.2007 16:53
» reagovat
  Měla jsem stejnou myšlenku :-) Kdyby dali kluci hlavy dohromady, to by byly perly.
   
Už nemá slov :-DDD bigalex 27.01.2007 19:39
» reagovat
Elementární atributy > já jsem je ovládal už asi v 13 letech >> na oplátku vracím sarkasmus :-DD.

Nicméně kde jste se dočetla, že jsem se narodil, žil a žiji v ČR??????? To by mě tedy zajímalo.
Koukám, že se ozývá i „intelektuální“ výplod Vašich pedagogických praktik a JE TO VIDĚT :-D. Tak jestli tohle bude generovat naše školství, okamžitě začínám urgovat známé aby emigrovali.

Žádám vás napište sem link vaši školy ať varujete všechny okolo, kterou vzdělávací instituci mají obcházet a vyhýbat se ji. Velmi tím všem pomůžete a také pomůžete zvyšovat zaměstnanost :-D.

Nicméně se to tu krásně rozjíždí, bohužel kvůli vám jsem výbuchem smíchu vzbudil mimčo :-(......Nevadí čekám na další vaše exkrementy. :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
 
Lucasovi neregistrovaný 27.01.2007 15:12
» reagovat
Lukáš V.? Chlapče, myslela jsem, že docenta Hamra pobavím, avšak ten záchvat smíchu, jaký ten skvělý muž dostal, jsem u něj nikdy nezažila. Bigalexovi vlastně patří náš dík, je velké umění pobavit lid a jemu se to daří velkou měrou. Jaroslava
 
Lucas neregistrovaný 27.01.2007 14:26
» reagovat
Jezis, a co na to vlastne rikal docent Hamr??? Psala jste tu, ze mu to preposlete, nam to rikal na prednasce Wasek, ze to slysel ve skole, doma si to v noci cetl s manzelkou a breceli u toho oba smichy az do rana :)))
 
Ajťákovi bigalexovi neregistrovaný 27.01.2007 13:35
» reagovat
Hele, ty IT techniku, nemohl jsi tyhle veci umet uz ve trinacti, kdyz se vsechno vyvijelo s dobou a rozhodne jsi doma nemel ani vypalovacku, ani cedecka a uz vubec ne mobily treti generace. Nech damu na pokoji, ona ma uroven a dost se ceni, ze se zajima ve svych letech o svet, vetsiho blbecka jako ses ty aby pohledal. Buuuuuu :((((
 
Jaroslava neregistrovaný 27.01.2007 13:23
» reagovat
Ovládal jste je uz ve třinácti letech???? Takže Vám bude nejvíce osmadvacet let, protože windowsy se začaly v Čechách uživatelsky užívat (krásné spojení) po roce 1990, ale stejně jako většina přispěvovatelů zde se přikláním k tomu, že Vám není ještě ani dvacet, Vaše vystupování by tomu odpovídalo.
 
To bigalex neregistrovaný 27.01.2007 13:14
» reagovat
Bigalexi, neutrpel jsi v detstvi nejaky trauma? Mozna Ti vasi davalai v detstvi moc pohlavku, nemas to v hlavne zjevne v poradku.
 
Lucka neregistrovaný 26.01.2007 23:19
» reagovat
Co je to za paštiku, ten Bigalex, proboha???
 
> Tož zdravim ťa bigalex 27.01.2007 19:32
» reagovat
  Tož, jsem jistý ogar z Moravy děvenko :-DDDDDDDDDD
   
A ještě něco. neregistrovaný 26.01.2007 23:07
» reagovat
Co se týče výčtů "elementárních atributů" - za prvé to byl sarkasmus jak vyšitý a za druhé mějte na paměti, že existují i mladí lidé, kteří nesvedou prezentaci v Powerpointu, neumí udělat funkcionální tabulku v excelu, ne každý používá 3G mobil, či si sám doma "vypaluje" hudbu nebo film na disk. Mám toho za sebou hodně a s věkem mi přibývá trpělivosti pro takové floutky jako jste Vy, napsal jste do záhlaví jako titulek svého příspěvku Old school, možná by jste ji potřeboval, jelikož se beznadějně topíte v používání slov, která ani neznáte, schází Vám znalost gramatiky českého jazyka a vychování jste také moc nepobral.
 
> Vážená dámo, bigalex 27.01.2007 00:14
» reagovat
  pohybuji se v prostředí, kde jsou tyto dovednosti samozřejmostí (já jsem je ovládal už asi v 13 letech). Samozřejmě jsem si vědom lidské disparity, ale na tomto fóru očekávám glosátory s určitým stupněm vědomostí a né aby se zde chlubili s takovými hloupostmi.

O chování a asertivitě bych se na Vašem místě ani nezmiňoval, poněvadž Váš první příspěvek Vás degradoval.

Konec Vašeho komentáře už nestojí za jakoukoli responze, jste příliš frustrovaná, ztrácíte argumentační půdu pod nohami a už melete nesmysli.

Přeji Vám dlouhověkost, racionalitu, zdraví a štěstí a děkuji za pobavení.
   
>> pravopis neregistrovaný 16.01.2008 12:47
» reagovat
   nesmysli :-DDDDD
    
>> Bigalexi neregistrovaný 23.01.2012 12:10
» reagovat
   ty jsi normální cyp !!!
    
Ufffff...... neregistrovaný 26.01.2007 22:59
» reagovat
Já jsem ale nikde nenapsala, že "postávám za katedrou", či že vyučuji na české univerzitě nebo že snad žiji v České republice. Vedu semnináře, ale můj hlavní zdroj obživy to opravdu není, dnes se tomu říká "vedlejšák". Máte pravdu, státní zkoušky mnoho neznamenají, díky mým pracovním aktivitím naneštěstí pro Vaše ego hovořím všemi jazyky plynule, jelikož jsem v daných zemích několik let žila. A lidé si snad mohou zvolit,jakým způsobem budou na daný příspěvek reagovat, možná existují nepsaná pravidla, ale Vy jste je nevymysel. Jaroslava
 
Od srdce neregistrovaný 25.01.2007 17:56
» reagovat
Tedy vážení, já jsem žádné slovo nehledala, stránku mi přeposlal kolega s přáním, abych se pobavila. Mohu vám říci, že u Bigalexových glosů (to je vážně takový hlupák, že neví co je to glosa, protože on píše jen příspěvky? Glosa je vepsaná autorova poznámka v knize či sloupek v tisku, rozhodně ne PŘÍSPĚVEK na fóru) jsem se smála a to dokonce nahlas, což se mi většinou nestává, přece jen jsem již starší dáma, a s radostí přeposílám odkaz dál. Věřím, že se bude bavit celá naše fakulta (myslím nás, profesory a vyučující). A též jistě nezapomenu na docenta Hamra, který se pyšní profesurou filologie, přispěvovatelův sloh, styl a gramatiku si ten dobrý muž nemůže nechat ujít. Přeji všem vše dobré v novém roce a méně srážek s blbcem. Ty jsou zvláště nepříjemné pro naše zdraví. Jaroslava
 
> :-DDDDDDDDDDDDDDDDD bigalex 25.01.2007 23:20
» reagovat
  Tedy musím říci, že úroveň přispěvatelů dosahuje vrcholu a Jaroslava tomu dává punc. Na to mám pouze toto :-DDDDDDDDDD

Z toho smíchu se mi klepou ruce, tak mne prosím omluvte za případné překlepy.

Milá dámo, glosa je jakákoliv textová sekvence, infiltrována do kontextově souvisejícího textu. 4Y tzn., zde spolu příspěvky z 99% souvisejí a mé jsou implementovány mezi ně. Tudíž lze to brát jako glosu. A mimochodem nazývat to můžem jakkoli např. příspěvek, komentář, glosa, poznámka.........atd.............. proboha ne jenom příspěvek, fakt mě překvapujete. Docela mě zaráží, jak píšete jste starší dáma, že znáte pouze jednu definici slova glosa. Nicméně zase respektuji, že starší lidé jsou málo flexibilní jak fyzicky tak intelektuálně a názorově.

Nikde se tu nechlubím svým slohem ani gramatikou a BTW Váš sloh je také slabý.

Naštěstí srážka s blbcem je abstrakcí, ale kráva na silnici je horší. Těšilo mě.
   
> Souhlasím neregistrovaný 03.01.2008 16:44
» reagovat
  s Vámi, paní Jaroslavo, ale myslím si, že plýtvat silami na diskusi s Bigalexem opravdu nemá smysl. Již zběžná četba jeho textů napovídá, že to, co mu schází ve vzdělání nahrazuje neodůvodněnou mírou sebedůvěry. Tipoval bych na mírně patologické rysy jeho osobnosti. A to už není důvod k smíchu, ale spíš k soucitu.
Váš náhodný návštěvník.
   
Bigalex a jeho parta... neregistrovaný 19.01.2007 16:57
» reagovat
Myslím si, že bigouš to už žádné holce dlouho neudělal a to z jednoho prostého důvodu. Nejdříve by totiž provedl amorfní exhibici svého instrumentu, která by byla následována neudržitelně dlouhým aktem verbální preludace aktu zvaného koitus interuptus, ke kterému by však nedošlo, neboť by homo erectus selhal a jal by se formou extenzivní rozpravy argumentovat o feminním komplexu a inferioritě ženského pohlaví vůbec. No a která by takovýho moulu s tlustýma brejlema chtěla? Každá přece chce nejvíce implementovat (pro nechápavé provést akt vtělení, nebo zavést). Zbytek cizích slov - viz tento slovník. ŘiŤ aŤ JEDEŠ LIP.
 
> ;-D neregistrovaný 19.01.2007 22:02
» reagovat
  ;-D
   
Rene neregistrovaný 16.01.2007 16:06
» reagovat
..asi na muj prispevek zareagujes otazkou, jestli vubec vim co je to onanie.. takze vim:DDD A vis co to je verejna onanie?
 
Rene neregistrovaný 16.01.2007 16:03
» reagovat
Ahoj Bigalexi, tk zbezne jsem si precetl prispevky a ty tady uz 2 roky normalne onanujes... Rad bych vstoupil do tveho fan klubu pokud nejaky mas.. Jsi frajer a ja ti fandim! Vsechny ty hlupaky pekne roznes na kopytech, mas na to!;) Drzim palce a ahoj!
 
To jsem hledal :-D bigalex 13.01.2007 10:52
» reagovat
Vážení přátelé, opravdu všichni mě velmi bavíte, ale přesně toto jsem hledal > pobavit se někde s analfabety, děkuji.
:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
 
> Ouga Chaka Ouga Chaka Ouga Chaka neregistrovaný 13.01.2007 22:13
» reagovat
  I can't stop this feeling
Deep inside of me.
Man, you'r just asshole!
   
Klara podruhe neregistrovaný 30.12.2006 07:36
» reagovat
A pro Tvou informaci, hacky a carky nepouzivam proto, ze ziju v Americe. Tak me laskave nebuzeruj.
 
> jsi z tohoto světa? bigalex 30.12.2006 18:54
» reagovat
  Kláro, musim ti říct, že jsem pžemýšlel, dlouho, zdali mám na tak irelevantní příspěvek vůbec reagovat!, ale budíž pár vět s tebou zahodím (btw: pokud budeš v těchto intencích pokračovat, nebudu odpovídat).

Kotě, vůbec jsi si nepřačetla mé glosy a píšeš tu o gramatice=češtině hovna, na to už nemám sílu odpovídat.

To, že nepoužíváš diakritiku mě vůbec nezajímá (já ji někde nepoužívám také) a, že žiješ v Americe už vůbec. Tam byl asi už skoro každý. Já, když tam jezdím na pracovní cesty, tak "normální" američané jsou tak hloupí, že se s tím snad ani nechlub. Dle tvého příspěvku nepochybně patříš mezi ně.

Proboha kolik ti je? Tvé vyjadřování je na úrovni 15-20 let. Zřejmě jedinému čemu rozumíš jsou PČP > a to radši nikomu neříkej.

Baby o mém intimním životě je ti putna, ale pokud by jsi mě někdy viděla spadla by ti brada. Já zas vím, že o tebe bych dozajista neopřel ani kolo. Má dívka je taková liga, že ji nesaháš ani po kotníky. Ale s dívkou tvého typu (usuzuji dle tvého příspěvku) bych se nikdy ani nestřetl. Pohybuji se úplně v jiných dimenzích (o kterých se tobě zdá ve snech) a sem se chodím velmi pobavit s nulami jako jsi ty :-DD.

Nyní pozoruji, že debata zde, má sestupnou tendenci (od Dagona to ještě šlo), tak to úplně neznič (i když po tvém slovním odpadu to bude těžké). Vzmuž se (vymáčkni ze sebe něco co jsi v sobě ještě nenašla) a zvedni tomu trochu úroveň, sám to mám velmi těžké.
Jak jsem řekl výše, pokud budeš pokračovat v zapšklých intencích, komunikaci s tebou ukončím.
   
>> Ha ha ha neregistrovaný 03.01.2007 03:27
» reagovat
   bigalexi, ja se Ti uz fakt jenom smeju. Je mi Te sice i trochu lito, ale ta Tvoje bezmezna arogance nema obdoby. Lidi se do Tebe navazej proto, ze Tys s tim zacal... Bohuzel, davas tu vsem jenom najevo, jak moc mas mindraku. a pak uz jen s dovolenim... HA HA HA.
Klara
    
>>> mandarinka bigalex 03.01.2007 19:21
» reagovat
    Klárinko, zřejmě nečteš tuto diskuzi, ale nějaké harlequinky, jinak bys nepsala takové nesmysly. I pro tebe platí to co jsem psal Dagonovi > někde si budeš muset najít Newtonovi pohybové zákony a zaměř se na třetí. Pak už snad nebudeš psát tenhle odpad.

Nezajímá mě co si myslí ostatní, pouze někdy musím odpovídat nulám jako jsi ty.

Ale teď jsi mě tak rozhodila, že jsem z tebe dostal mindrák ty mandarinko :-DD.

Měj se Kotě
     
>>>> Ha ha neregistrovaný 04.01.2007 03:18
» reagovat
     Myslis NewtonovY zakony? Jasne, umis perfektne cesky. Vis, Newtonovy zakony jsou o POHYBU... a zakon akce a reakce mluvi jen o SILE a jejim pusobeni, kdyby te to zajimalo. Dojal me Tvuj vyrok "komunikaci s Tebou ukoncim". Jak roztomile!
Klarinka
      
>>>>> paní učitelka češtiny Klárinka bigalex 04.01.2007 22:01
» reagovat
      Klárinko, k češtině se už vážně nehodlám vyjadřovat, příspěvku k ní jsme napsal už dost (přečti si je).
Bohužel, musím konstatovat, že má predikce tvých monotoních znalostí byla opět přesná. Máš pročteny PČP a to je vše, dál tvé schopnosti nesahají.
Můj latentní kontext, který jsem transformoval pomocí Newtona (kauzalitu jsem ti ani nepsal, poněvadž by to bylo naprosto zbytečné), jsi absolutně nepochopila. No nic, třeba když to budeš číst vícekrát, dojde ti to (za pár měsíců.....).

To co dojímá Tebe je zajímavé. Mě dojímá trochu něco jiného např. když malý baby začíná chodit atd. ;-).

„Komunikaci s Tebou ukoncim“ > tím jsem měl na mysli, že Tvé vyjadřování (buzerace..) je pod moji úroveň a taková slova zde nepoužívám. A musím konstatovat, že mě vážně unavuje číst o češtině, tudíž pokud v tom budeš pokračovat, přestanu komunikovat též.

Nevhodných slov jsem tě odnaučil, tak se pokus psát i racionálně. Vím, že to bude pro Tebe velmi těžké, ale alespoň se o to pokus.

Měj se Kláry
       
Klara neregistrovaný 30.12.2006 07:33
» reagovat
Bigalexi, mel jsi nekdy holku? Zda se, ze veskerou naplni Tveho volneho casu, ktereho mas ocividne hodne, je urazet lidi, kteri jsou na tom inteligencne asi tak stokrat lip nez Ty. Skoda, ze jsi tolik casu a pozornosti taky nevenoval na zakladce ucitelce cestiny. Chyby, ktere delas, poukazuji na Tvoji minimalni znalost zakladu ceske gramatiky, jako napr. shoda podmetu s prisudkem, a to i ve strednim rode, carky vynechavas snad s umyslem, jinak to neni mozne, a pak v neposledni rade - zpusob, jakym pouzivas cizi slova, je smesny. Mel by ses nad sebou zamyslet, zajit si do knihovny, pujcit si nejakou knihu a stravit jeden vecer jejim ctenim, misto vysedavanim u pocitace a buzerovanim lidi, kteri jsou chytrejsi nez Ty. Treba Ti to neco da. Ale dekujeme za pobaveni. I kdyz idiotu, jako jsi ty, beha po svete spousta.
 
To bigalex: neregistrovaný 24.12.2006 11:40
» reagovat
Bigalexi, odvážně se zeptám...máš přátele?
 
bigalex neregistrovaný 19.12.2006 14:54
» reagovat
bigalexi, jsi uplne mimo a jsi z toho vedle jak ta jedle. Vetsiho zamindrakovaneho deb.la jsem nevidel. Schalne jsem si vse procetl, ale reknu Ti jedno, radsi jsi ho jdi vyhon.t nekam na zachod a bude Ti lip, ale podle casoveho obdobi se divam, ze uz ani toto Ti bohuzel nepomuze. Vsem ostatnim preji pekne vanoce a hezky Novy rok.
P.S. Moc s tebou souhlasim Dagone ( jestli jsem Ti spletl nick, tak se nezlob.)S pozdravem Prowix
 
EU neregistrovaný 11.10.2006 16:05
» reagovat
užívá se ve vztahu k dotacím z Evropských fondů.
 
slovník???? neregistrovaný 20.09.2006 13:28
» reagovat
kurňa je to tu slovník cizích slov nebo jen výklady kohokoli?
 
> anonym neregistrovaný 29.09.2006 21:33
» reagovat
  tak zvaně obojí...
   
reakce neregistrovaný 19.06.2006 16:24
» reagovat
tak zrovna já jsem ho teď hledala ve spojitosti s implementací zákonů :-P
 
áá:-D neregistrovaný - :o) 22.05.2006 22:19
» reagovat
no tak nevim nevim kolik lidí v životě použije slovo"implementace":D:D:D
 
> Kdo asi neregistrovaný 22.09.2006 20:22
» reagovat
  Programatori by mozna mohli tusit... :-D
   
>> rofl ... neregistrovaný 22.11.2006 00:21
» reagovat
   tusi :)
    
spirit neregistrovaný - spirit 04.05.2006 23:51
» reagovat
Noo asi do toho nemam moc co mluvit ale...panove vy byste si meli poridit nejaky holky.Ony by vas ty slozity slovicka brzo presly...
 
> souhlas se spiritem neregistrovaný - Leo 09.05.2006 12:47
» reagovat
  najít si holku a vyhledat na abz.cz význam slova sex a bude klid ješitové...
   
>> uf:-) neregistrovaný - spirit 10.05.2006 19:18
» reagovat
   ufff...diky za podporu. Celou dobu sem se bal ze me tady nekdo setre zase nejakejma chytrejma slovickama a prirovna me k opici ale nastesti nic z toho se nestalo:-)))
    
>> vazne trefa .. neregistrovaný - pepelet 11.05.2006 10:15
» reagovat
   http://slovnik-cizich-slov.abz.cz/web.php/slovo/je sitnost
    
>>> ;-) bigalex 02.06.2006 12:33
» reagovat
    nejsem editor pouze tohoto slova, ale na jiný asi nenarazíš ;-)
     
>> palec nahoru neregistrovaný 19.11.2007 19:20
» reagovat
   :-)
    
jinej neregistrovaný - Vlad 26.04.2006 22:15
» reagovat
Reaguji ještě na Bigalexovu spisovnost. JINEJ??? Jsem zmaten osobností.Používá nespočet odborných slov ve spojení s obecnou češtinou!A přečetl už stovky knih.To je do nebe volající.
 
> neformálnost bigalex 02.06.2006 12:33
» reagovat
  Promiň, ale asi jsi nepostřehl v jakém se nacházíš prostředí. Pro tebe: Jsi v unlimited prostředí, kde prakticky neplatí žádná pravidla, musíš si uvědomit, že nepíšu knihu!!!!. Nacházíš se v prostředí, kde by měli platit nějaká typografická pravidla a tyto znalosti ti velmi chybí, začni na sobě okamžitě pracovat.
   
>> gramatika vs. typografie jk 02.05.2006 14:48
» reagovat
   Ono by stačilo nerýt do všech okolo, jak ten, či onen má chybnou typografii a namísto toho si zkontrolovat elementární [:-)] gramatická pravidla obsažená ve vašem příspěvku.
    
>> bigalex asi s něčím malým... neregistrovaný 23.02.2008 19:11
» reagovat
   Tvoje vystupování tady je docela vtipné. Cizích slov píšeš nespočet stejně jako hrubek ve slovech českých. Dovolím si upozornit na chyby v tomto příspěvku: \
    
Bigalexi! neregistrovaný - Vlad 26.04.2006 22:09
» reagovat
Prosím Tě Bigalexi,respektuji Tě, ale nerad poslouchám hloupé narážky na SR.Na tom, že někdo nepoužívá diakritiku , není nic špatné.Je to jako když někdo používá zbytečně mnoho odborných slov.Taky mu někdy není rozumět...
 
pýcha neregistrovaný - Pavel 21.04.2006 00:08
» reagovat
moudrost není v cizích slovech ale v lidech
 
Klaus dalik 07.04.2006 22:18
» reagovat
Klaus by rekl: postupná implementace ekonomické rigidity se neustále revalvuje...
 
Nechápu tuto kratochvíli neregistrovaný - Tak to je síla! 06.04.2006 20:13
» reagovat
Jak tak vidím tyto stránky navštěvuje banda chytrolínů,aby zde mohli mudrovat,haha
 
Hmm... tak to nebudu používat!!! stanik 03.04.2006 17:22
» reagovat
Ble............................
 
pozorně čti bigalex 02.06.2006 12:33
» reagovat
no myslím, že by jsi to potřeboval, ale jednou se to určitě dozvíš (až si přečteš pár stovek odborných knih, textů, článků..) pak se nebudeš tak hloupě ptát ;-)
 
> ?? neregistrovaný - zase já 20.03.2006 19:02
» reagovat
  Víš...ale zase na druhou stranu, když mi to teď řekneš, tak zajisté velice obohatíš můj slovník a za druhé, co když se k tomu nikdy neprokoušu.Přece mě nenecháš celý život se trápit a hledat v knihách jedno slovo (pěkně prosim smutně koukám).
   
>> pozorně čti bigalex 02.06.2006 12:33
» reagovat
   Domnívám se, že bych velmi ochudil tvoji bezpochyby progresivní kariéru a mimochodem to v žádném případě není trápení! Myslím, že tak po první 100 přečtených knih tě to začne opravdu bavit. Přeji ti mnoho nezapomenutelných a v budoucnu aplikovatelných zážitků.
    
>>> Trapný sniffles 14.04.2006 11:07
» reagovat
    pokus být za chytrého. Tvoje používání cizích slov, kt. všichni známe nebo je během deseti sekund najdeme, je nepřirozené a vynucené. Je zkrátka vidět, že normálně takhle nemluvíš a pravděpodobně jsi nepřečetl nic jiného než pár leporel s hlavním hrdinou v podobě psa,kočky nebo krávy.
     
>>>> netušíš bigalex 02.06.2006 12:33
» reagovat
     Nevím, kde jsi si přečetl, že používám neúměrně mnoho cizích slov, ale respektuji tvoji frustraci. Mé glosy jsou vždy seriózní a neurážející. Bohužel musím konstatovat, že tvůj příspěvek je velmi argumentačně slabý a chováš se jako uražené dítě. Buď velmi rád, že se mnou komunikuješ pouze po síti, tebe bych argumentačně roznesl v jakékoli relevantní disciplíně během pár minut. Vůbec nemáš ponětí s kým komunikuješ, přeji ti hodně úspěchů.
      
>>>>> Zase ubohý pokus neregistrovaný - sniffles 20.04.2006 17:26
» reagovat
      Skutečně nemám ponětí s kým komunikuji. Nevím, kde jsi si přečetl, že bys mě roznesl v jakékoli argumentační disciplíně, ale nejspíš je to jen tvůj pocit srovnatelný s mým pocitem, že normálně se takto nevyjadřuješ, a dokonce i pro pocit mám argumenty např.výraz "progresivní kariera" se ti příliš nepovedl. Zkrátka si vymyslíš nebo z větší části najdeš ve slovníku slovo a to použiješ bez ohledu na to, jestli v té dané větě nebo sousloví dává smysl. Vytrvej,jednou se jistě zlepšíš a všechny ohromíš.
       
>>>>>> dobrá snaha bigalex 02.06.2006 12:33
» reagovat
       Nemůžu za to, že nevíš, co toto spojení znamená. Zřejmě jses s tímto pojmem nesetkal a vypadáto, že ani nesetkáš. Máš smůlu, že se pohybuješ v jiném prostředí než já a tyto slova jsou pro tebe španělská vesnice nicméně je mi líto, že i český jazyk je pro tebe příliš těžký na pochopení kontextu mé glosy. Pak je ni tě velmi líto a urychleně bys měl vyhledat odbornou lingvistickou pomoc. A okamžitě si vyhledej slovo Typografie, to ti bohužel taky nic neříká. Je mi líto, ale tvých nedostatků je tolik, že už mě unavuje stále na ně upozorňovat. Domníval jsem se, že na tomto místě budou lidé na odpovídající úrovni, bohužel jak koukám tomu tak není :-(
        
>>>>>>> Je vidět jak na tom jsi s intelektem neregistrovaný - sniffles 20.04.2006 21:31
» reagovat
        Nevadí mi že jsem o půl hodiny déle než ty zjistil že typografie je 1. technika tisku z výšky, knihtisk; 2. souborné označení pro tiskárenský průmysl. Nicméně s obsahem spojení "progresivní kariéra" se asi nesetkalo hodně lidí, koneckonců si to zkus najít na Seznamu: Najde to tvůj příspěvek a stránku firmy co montuje výtahy což je jistě prostředí ve kterém se pohybuješ. Dále chci upozornit na kontrast mezi tvými odbornými výrazy a slovy jako např. "koukám tomu tak není". Já myslím že už je to všem jasné a proto bych rád ukončil náš rozhovor protože koukám že jsi co se týče duševních schopností pod mojí úroveň.
         
>>>>>>> incredible bigalex 02.06.2006 12:33
» reagovat
        Bouhužel, moje predikce se potvrdila a nemáš ani potřebné vzdělání? Ty jsi z toho internetu úplně blázen a na všechno používáš vyhledávač, pokud by jsi měl tolik potřebné vzdělání, věděl bys, že Typografie (někdy používaná s přívlastkem praktická) je editace psaného textu (pro tebe!! for example: interpunkční znaménka....atd.). A promiň mi, že jsem někde zapoměl čárku!! Ty tam máš chyb nespočet!! A na závěr: už přestaň na vše používat vyhledávač a vem si relevantní knížku do ruky, určitě tam najdeš tolik diskutované sousloví!!! Hlavně už nepiš a posaď se pohodlně do křesla, rozsviť si lampičku a dej se do čtení. A tak za 2 roky začni s nekým diskutovat na odpovídají úrovni. S pozdravem bigalex.
         
>>>>>>> Nedáš si pokoj neregistrovaný - sniffles 20.04.2006 22:23
» reagovat
        Přestože jsem rozhovor ukončil, nečekal jsem, že by sis odpustil komentář. Podle mě, horší než záměrné opomíjení čárek jsou hrubky typu zapoměl(HAHAHAHA!!). No nic,předvedl ses nám v pravém světle a ani jsem nepotřeboval pomluvy o tvém vzdělání(jistě nevalném,avšak dostačujícím pro hledání ve slovníku). Takže děkuji za rozhovor. S pozdravem sniffles
         
>>>>>>> goodbye bigalex 02.06.2006 12:33
» reagovat
        Myslím, že moje závěrečná věta: ...přeji ti hodně úspěchů, je pro všechny dostatečně srozumitelná jako ukončení rozhovoru a ta je o několik tvojich slaboduchých výlevů nazpět. Přečti si po sobě (klidně několikrát) ještě jednou svoje texty.....no comment. Přeji ti progresivní kariéru, bigalex.
         
>>>>>>> bigalex, sorry, ale si trapny hydrant 21.04.2006 14:18
» reagovat
        Na jednej nasej prednaske jeden profesor povedal: "Posluchac filosofickej fakulty chodi na prednasky aby sa naucil co najviac novych cudzich slov. Nemusi vediet co znamenaju, hlavne je, ze ked ich pouzije v spolocnosti vyzera zaujimavo". S tym sa neda nesuhlasit. Mal som dojem ze je to zvelicene, ale ked som si precital tvoje prispevky tak vidim, ze ludia co si myslia, ze su zaujimavy ak pouziju cudzie slova predsa len existuju. (Netvrdim ze si z FF, ani to, ze na FF nie su normalni sikovni studenti.) Mozno by si sa mal zamysliet skor nad obsahom svojich vyhlaseni, a ked obsah bude aspon za nieco stat (ten tvoj ani nahodou), tak bude uz len malo zalezat na tom ako ako ich prezentujes. Ty si masirujes ego tym, ze pouzijes viac cudzich slov vo vete ako beznych. Rozpravas/pises len preto aby si ich mohol pouzit. A citas knihy len preto aby si sa ich naucil. Zobud sa.
         
>>>>>>> bratislava bigalex 02.06.2006 12:33
» reagovat
        Promiň, je mi líto tvojí frustrace, ale není můj problém, že ti poněkud uniká kontext mojich vyjádření, zřejmě budeš muset absolvovat ještě pár let akademického života. Mám pocit, že jsi měl spýš problémy se svým textem, nicméně tě chválím, že studuješ českou VŠ, ale nezapomeň, že tvůj domov je jinde. V ČR se používá diakritika, ale respektuji, že SR je jinej level. A dej si víc času nežli něco napíšeš.
         
>>>>>>> Co je to za výraz to "spýš, mojich, jinej", neregistrovaný - sniffles 22.04.2006 10:39
» reagovat
        HAHAHA!!! SPÝŠ
         
>>>>>>> Co je to za výraz to "tvojich"??? neregistrovaný - sniffles 21.04.2006 18:46
» reagovat
        Souhlasím s hydrantem
         
>>>>>>> Korekce příspěvku neregistrovaný 24.08.2006 09:20
» reagovat
        Pokud bychom se měli bavit o lingvistické stránce věci, měl by si každý nejdříve zamést před vlastním prahem. Pro tuto možnost jsem opravila Váš text, aby bylo možné srovnání. Jedná se pouze o korekci gramatickou; o stylistickou jsem se ve Vašem textu raději nepokoušela. To by bylo příliš časově náročné. S pozdravem a přáním hezkého dne,
Lenka

,,Nemůžu za to, že nevíš, co toto spojení znamená. Zřejmě ses s tímto pojmem nesetkal a vypadá to, že ani nesetkáš. Máš smůlu, že se pohybuješ v jiném prostředí než já a tato slova jsou pro tebe španělská vesnice, nicméně je mi líto, že i český jazyk je pro tebe příliš těžký na pochopení kontextu mé glosy. Pak je mi tě velmi líto a urychleně bys měl vyhledat odbornou lingvistickou pomoc. A okamžitě si vyhledej slovo Typografie, to ti bohužel také nic neříká. Je mi líto, ale tvých nedostatků je tolik, že už mě unavuje stále na ně upozorňovat. Domníval jsem se, že na tomto místě budou lidé na odpovídající úrovni, bohužel jak koukám tomu tak není :-( (,není tomu tak)"
         
>>>>>>> wake up Lenčo bigalex 16.09.2006 22:19
» reagovat
        Lenčo "češtinářko" pokud by jste měla dělat korekci všech příspěvků, tak zjistíte, že jsem na tom ještě nejlépe. Nicméně jste u mě našla pouze dvě interpunkční chyby (a slovosled), čož me nijak neznervózňuje, jelikož kdyby jste si přečetla všechny příspěvky (což jste zjevně neučinila), zjistíte, co jsem na gramatické narážky odpovídal.
OK ještě jednou to Vás vysvětlím, ale naposled, příště než budete chtít napsat něco relevantního, tak se nejprve infiltrujte do problému, ano. Nachazite se na free platformě, kde nejsou stanovena žádná pravidla; implicitně platí typografická pravidla. Věřte, že až budu psát knihu či článek do novin, budu mít u sebe PČP a korekce textu bude bezchybná. Proto si ještě jednou přečtěte nadpis, děkuju. Pro přístě mě už, prosím, neunavujte narážkami na lingvistickou stránku mé glosy, není to pro mě na této platformě žádná priorita, takže chyby se tam objevovat budou.
A jak jste uvedla, že se nebudete zabývat stylistickou stránkou příspěvku, že by Vám to zabralo mnoho času > to prakticky jediné rozumné co jste napsala, jelikož byste musela pochopit latentní kontexty mých poznámek a to je na Vaši (asi jedinou) lingvistickou odbornost příliš a to jste velmi správně odhadla.
Takže Vážená pokud chcete diskutovat na téma česky jazyk, vepište do lišty jinou www; tam budete možná excelovat, tady jste nula a nic racionálního z Vás nevypadlo.
A ještě jednou Vás žádám, než na mne budete reagovat, tak si přečtěte všechny mole poznámky aby diskuze měla smysl (když já se připravuji na nějakou diskuzi, tak si seženu všechny možné info o tématu), děkuji.
         
>>>>>>> Ponekud nepresne... neregistrovaný 20.01.2007 22:58
» reagovat
        Chyb bylo vice nez jen interpunkce. Co treba jses -> ses, tyto -> tato, ni -> mi, taky -> take. Clovek by se mozna mohl aspon trosku snazit byt ve svych psanych projevech, pokud mozno, spisovny a neomlouvat se otazkami priorit.
         
>>>>>>> re:bigalex neregistrovaný 08.02.2009 01:03
» reagovat
        By jste? Co to je? Nějaká extra extra spisovná čeština? Příště byste! Žádnej byjsa není, pro příště :-)
         
>>>>>>> smallbee neregistrovaný 26.03.2012 12:41
» reagovat
        "mole poznámky" :D co s tím má co společného krtek? :D
         
>>>>>>> áá .. Kačanová neregistrovaný 30.09.2009 22:11
» reagovat
        Nejmenujete se náhodou Kačanová?
         
> podmínky neregistrovaný 21.12.2008 16:43
» reagovat
  Taky možná kdybys věděl, že "by jsi" je úplně špatně, tak by ses chytnul za hlavu, malý člověče.
Effinka
   
?? neregistrovaný - Já 14.03.2006 18:10
» reagovat
putan, ještě tak vědět co je inferiórní
 
marginalita bigalex 02.06.2006 12:33
» reagovat
by the way vtělení je ekvivalentem zavedení, mezi těmito slovy jsou tak marginální diference, že bych to považoval za inferiórní....
 
> Inf-co? neregistrovaný 13.04.2010 12:40
» reagovat
  Inferiózní marginální diference??? Co to prosím tě plácáš za nesmysly? Vůbec nerozumím řeči tvého kmene! :-D
   
Další možný význam neregistrovaný - SUR 23.02.2006 13:48
» reagovat
Řekla bych, že v jistých souvislostech lze toto cizí slovo užít i ve významu "vtělení", např. implementace, tedy vtělení nového ustanovení do textu zákona.
 
Trouba se ozval neregistrovaný - hh 10.02.2006 09:13
» reagovat
Ovšemže "zavedení" přesně odpovídá jednomu z významů slova "implementace". Dnes každý trouba, když chce vypadat chatře, tak použije "implementovat", případně "řešit"...
 
další význam neregistrovaný - adel 03.11.2005 15:02
» reagovat
taky zavedení
 
> no nevim neregistrovaný - blabouk 27.01.2006 12:08
» reagovat
  tak to je spíš implantace :))
   
>> impl neregistrovaný 04.06.2009 03:52
» reagovat
   implantace je vpravení...
    
> implementace neregistrovaný - luba 07.02.2006 10:52
» reagovat
  zavedení-haha
   
> Další význam neregistrovaný 25.03.2008 14:56
» reagovat
  včlenění, začlenění
   



Navigace

předchozí slovo: » implantovat
následující slovo: » implementer
slovo se nachází na stránce: I:15
krok zpět: » zpět
hledat jiné cizí slovo: » hledání
upravit (opravit) toto slovo: » upravit
přidat do slovníku nové slovo: » přidat

hledat - slovník - pro webmastery - o slovníku - kontakt
scs.abz.cz  --  web © 2005-2024  --  ABZ.cz