Pojem metrosexuál

Slovo:

metrosexuál


Upozornění:
vložil uživatel neznámý a ověřil editor

Význam:

Muž jakékoli sexuální orientace, který vynakládá spoustu času i peněz na úpravu a péči o svůj vzhled a životní styl.



Některá související slova

katalexe, latimerie podivná, diereze, joch, tybinky, nanometr, metrický

Komentáře ke slovu metrosexuál


 
» přidat nový komentář

BRNO neregistrovaný 06.01.2016 08:10
» reagovat
Metrosexuálové, to je ZLO! Vidím jich v Brně spoustu, hezky upravených navoněných v módním oblečení, prostě chlapi k nakousnutí, ale jak mám proboha teď poznat, který z nich je GAY! Přece není možné aby bylo v Brně cca 50% bukvic?
Chlapi, přestante se tak přehnaně o sebe starat, takhle my homosexuálové nepoznáme, kdo je kdo!
 
  neregistrovaný 22.03.2015 09:52
» reagovat
Každý správný chlap má mít holou hlavu, velké panděro a má smrdět jako kozel.
:-))))))))
 
> RE neregistrovaný 02.04.2015 14:08
» reagovat
  V tom případě se nedivím, že spousta mužů jsou ještě sami....
   
>>   neregistrovaný 24.11.2015 07:47
» reagovat
   Správnej chlap má mít zkrátka: pleš, břicho, brejle a má smrdět i z fotografie!!! :o)
    
> no no neregistrovaný 18.05.2015 11:32
» reagovat
  fuj...
   
> ... neregistrovaný 28.05.2015 20:33
» reagovat
  aneb jak můj drahý praví: "Správnej chlap má smrdět i na fotce!" :)
   
>>   neregistrovaný 11.12.2016 00:22
» reagovat
   a když si přetáhne předkožku...má vyletět masařka...:-)
    
>   neregistrovaný 02.11.2015 14:44
» reagovat
  Tahle ironie je zbytečně sarkastická. Muž má o sebe dbát, ale přiměřeně. Někdy , co je moc, to je moc. Koupelna plná kosmetiky, hodiny úprav a oblečení za většinu výdělku... zbytek na návštěvy kosmetických salonů a zbytečné plastické operace..... Inu, chlap je chlapem něčím jiným. A dbát o sebe je třeba, ovšem přiměřeně.
   
> nepřehledné neregistrovaný 02.12.2015 10:47
» reagovat
  mě od dalšího čtení příspěvků odradilo to, že nejsou seřazené podle času, takže není hned vidět, kdo na co reaguje a jak se názory vyvíjely.
   
>   neregistrovaný 28.04.2016 18:13
» reagovat
  fuj to je napoblití
   
Dr. Miroslav Nevrlý Pehereka 01.03.2015 04:16
» reagovat
ve své knize Karpatské hry, jmenovitě v kapitole Hra na vonnou paměť se vůni/smradu věnuje s poezií jemu vlastní (doporučuji k přečtení). I když to znám téměř nazpaměť, nebudu to tady popisovat. Myslím si totiž, že jsem se dostal mezi diskutující zcela jiné krevní skupiny. Snad jen málo: Nevrlý píše o profesoru Komárkovi, který vyučoval na VŠ speciální zoologii. Ten je varoval před manželstvím s dívkou, která jim nevoní. Krása se okouká, na nelibý hlas se zvykne, drsné láska ohladí. Ale: co je odporné první noc, je odporné navždy, nelze přivyknout. Čich je taky nejsilnější na zapamatování, na paměť, to jistě každý zná.
Jedna moje spolupracovnice pravidelně páchla. Chudák holka se (jistě) večer osprchovala, ale ve spánku se asi zpotila a ráno sprchu už asi vynechala. Přes den se její pot rozkládal. Chodil jsem kolem ní s výdechem. Chemické útoky na sobě neprovádím nestříkám, stačí se mýt a tím nesmrdět. A kdybych chtěl být zvířecí - pak lidský pot je filtr pro různé infekce, svinstva, pro ochranu pokožky a tedy těla.
 
Opravdu? neregistrovaný 01.02.2015 14:40
» reagovat
Ja jsem si myslel, ze metrosexual je chlap ukajejici se v preplnenem metru!
 
>   neregistrovaný 02.11.2015 14:54
» reagovat
  :))))
   
radši metrosexuál, než smraďoch neregistrovaný 25.01.2015 19:38
» reagovat
Mám-li volit mezi metrosexuálem a tzv. skutečným (=zarostlým a smradlavým) chlapem, volím metrosexuála, ikdyž z něj také nejsem zrovna nadšená. Pracuju v kanceláři a často jednám s různými lidmi, většinou s muži. Většina z nich, hlavně starší generace, často páchne tělesným pachem, zapranými nebo dlouho nepranými svršky, ze kterých je cítit hospoda, cigarety, smažená jídla. Řadě z nich páchne i z úst. Přesně to potvrzuje tvrzení cizinců, že Češi jsou jedním z nejsmradlavějších národů na světě. Proto metrosexuály neodsuzuji, jen by to neměla být hlavní náplň jejich života. Jediný problém mám s tím, že někteří neznají míru v množství použité kosmetiky a parfémů. To může být pro všechny okolo dost nepříjemné, zejména když je "vůně" zrovna neosloví.
 
>   neregistrovaný 20.03.2015 16:09
» reagovat
  Víte, že jste se ocitla na stránce s názvem Slovník cizích slov a ne OnaDnes?
   
> Tak, pardon. neregistrovaný 02.11.2015 15:00
» reagovat
  Znám muže, kteří jsou upravení a voní jemně a přirozeně. Stačí na sebe jen přirozeně dbát. To je to kouzlo. A ani to až tolik nestojí.
   
>   neregistrovaný 06.01.2016 08:02
» reagovat
  Tak to by mě zajímalo, v jaké společnosti se pohybujete? Pokud jsem potkal někde smradlavce, tak to byl většinou důchodce, nebo důchodkyně. Obecně páchnou více ženy, než muži, proto musí na sebe doslova vylít litry voňavek! Poté se vám dělá opravdu zle, vedle takových "dam" cestovat MHD. Co se týká parfémů, je to jed a chemie! Pokud má člověk pročištěný organizmus a stravuje se správně, tělesný pach není žádný a to ani z ůst.
   
Takovou diskuzi bych na slovník cizích slov nečekal neregistrovaný 23.12.2014 02:25
» reagovat
Koukám, že je zde docela rozsáhlá diskuze zdaleka nejen o významu tohoto slova. Rozhodl jsem se tedy také napsat, co si o tomto myslím.
Podle mého názoru není nic špatného na tom, když o sebe muž velice dbá, ale důležité je zejména to, jakým způsobem. Muž, který stráví v koupelně denně 2 hodiny, kosmetiky má doma více, než průměrná žena, chodí na pedikůru, bere na sebe make-up apod. podle mě už je za hranicí mezi teploušem a normálním přirozeným heterosexuálním mužem.
Nicméně tím nechci říct, že muži, kteří na sobě velice pracují jsou špatní. Právě naopak je potřeba, aby jich bylo čím dál tím víc. Jen je potřeba, aby o sebe dbali, jako chlapi - například v posilovně, během, jízdou na kole, nebo jiným sportem (hlavně ne zumba, aerobik, nebo něco podobného) a je potřeba, aby dbali nejen na svůj fyzický vzhled, ale i všeobecně na své schopnosti v nejširším slova smyslu (aby se zdokonalovali co nejvíce v tom, co je baví, nebo naopak nejde a chtěli by se v tom zlepšit) - např. naučit se dobře karate, box, fotbal, hokej, programování, cizí jazyk, matematiku, dějepis, fyziku, biologii, chemii, jezdit na snowboardu, skákat s padákem, létat s vrtulníkem, balit ženy u baru, luštit křížovky, hrát šachy, poker, pexeso, nebo prostě cokoliv, nebo se zlepšit v čemkoliv jiném, co člověka posune někam dál, odliší od průměrného člověka a zvýší jeho přitažlivost. Samozřejmě by měli i o svou vizáž a styl pečovat, ale jen do určité míry.
Ale patlat si na sebe nějaké make-upy, krémy, kondicionéry, chodit na manikůru, pedikůru apod. to podle mě jednak člověka nikam neposune, jednak je to primitivní a nic víc to o člověku neříká a jednak je to skutečně záležitost teploušů.
 
> metro... neregistrovaný 24.12.2014 09:20
» reagovat
  manikúra, pedikúra...
   
> Takovou diskuzi bych na slovník cizích slov nečekal neregistrovaný 18.03.2015 09:19
» reagovat
  Máte pravdu, pane, a mně proto nezbývá, než souhlasit. Vyjádřil jste to taky mnohem lépe, než bych do dokázal já. A jako třešničku na dortě jsem s potěšením přijal fakt, že jste se nenechal zmanipulovat k takzvané politické korektnosti (z jakého Vašeho slova tak usuzuji, víme jistě oba). S pozdravem JM
   
> Do určité míry. neregistrovaný 02.11.2015 15:21
» reagovat
  Ještě, kde je ta míra? Upravenost,nepáchnout potem a tak dále..... Ale taky nedělat ze sebe manekýna, který páchne zase jinak. Jako od francouzského dvora za dob, kdy se ani tolik nekoupali, jako parfémovali. A i to fitko, nenahradí plně sport na zdravém vzduchu. Nebo fyzickou práci. Pánové, zůstaňte chlapy, nelezte ženám do zelí. I když i ty by měly mít svoji zdravou míru soudnosti, co se záležitostí opečovávání svého těla i oblékání týká. Krása je v přirozenosti a maličko se jí může pomoci. Ale NEPŘEHÁNĚT TO!
   
metroš.. neregistrovaný 12.11.2011 23:21
» reagovat
Přesně, nic nehnat do extrému.. Ať je každý tím, kým chce.. Mně se také líbí muži s umytéma vlasama a oholení, čisté oblečení a lehce voňaví, člověk se prostě rád líbí sobě i druhým, nechtěla bych ale třeba v metru sedět vedle megametroše, u kterého bych se i já cítila zahanbeně, a to o sebe dbáme dost a myslím, že příroda mě obdařila opravdu přirozenou krásou, holt někteří tu laťku posunuli i na dívky moc vysoko...
 
metrosexualita atd neregistrovaný 21.12.2010 18:21
» reagovat
také si rád obléknu něco slušivého.Taky mám černé botky.růžovou košilku se svetříkem...atd...taky o sebe pečuji...ale né zas tak moc ....solárko...krémíky atd nekupuji...nemám drahý parfém....na druhé stránce jezdím na bordu...oblékám se někdy jak...jak se říká hip hoper...ale nepřeháním to s rovnou kšiltovkou a gatěmi až u kotníku...prostě si oblíknu na co mám chuť ...náladu... sem v celku snad normální...hrabu se v autech....ruky obě levé snad nemám....mích pomalu 95 kg mi nevadí....ale pečuji o sobe...tím musím být hned metrouš?třeba tak vypadám jak si vezmu ty metroušské věci...ale tím pádem jím nemusím být...tak když uvidíte někoho v růžové košilce nemusí tomu tak být a hned ho odsuzovat...a metrosexuálové mi nevadí nic proti ním nemám.každý má svůj styl.kolik tu může být takovích diskuzí.Bude tu o hip hopu..budou rejpat všichni kdo se tak neobléká...bude tu o emo...každej bude rejpat kdo se tak neobléká....atd atd...tak každému nechte to co nosí a cítí se v tom fajn.je to každého věc
 
pravopis neregistrovaný 30.09.2010 18:00
» reagovat
Dobrý den, je s podivem, že spousta z Vás naprosto přesně ví, kdo je metro/homo/hetero etc., ale nemá ponětí že "MY CHLAPY" je opravdová zhovadilost. Použil jsem v zájmu stručnosti jen jeden z mnoha příkladů chyb, za které by se kdejaký třeťák styděl:)))
 
metrosexuál neregistrovaný 28.09.2010 18:22
» reagovat
Je vidět,že vzdělanost roste. Dnes už zřejmě každý kdo vychodí základní školu,dokáže polemizovat i o slovu metrosexuál.Úžasný vzdělanostní pokrok.
 
Ste těžce v pr... neregistrovaný 07.09.2010 14:27
» reagovat
Hehe prej raději voňavej chlap než smraďoch... A co takhle chlap co voní a nevypadá jako holka? Třeba Win Diesel a pod mužný typ a né 60 kg holčička s pindíkem co si myslí jak není drsnej když je odér cejtit po celé šalině
 
šamponek neregistrovaný 16.06.2010 14:22
» reagovat
žensky se o sebe staraj tak že vypadaj jak barbíny no a my chlapy chcem být taky pohledný ne tak z nás nedělej te hned teploušky když má někdo ružový tričko a tak holt se to nosí no když na to někdo má tak proč ne.
 
omg neregistrovaný 14.06.2010 02:02
» reagovat
Tady nejde o žádné čištění zubů, pravidelné mytí, vonění atd.. (jak tu mnoho pipinek ihned píše). Čištění zubů, mytí a vonění taky považuju za zcela normální.. dbát o sebe není metrosexualita! Jde o to, že to u některých zachází do neskutečných extrémů. Například "Téměř každý měsíc u kadeřníka, kosmetičky, na manikúře, v solárku + dvě hodiny denně v koupelně, převoňování se (žádné decentní navonění, ale litry voňavky), hromada šperků (tím samozřejmě nemyslím jeden řetízek/prstýnek/naušnici, ale x řetízků/prstýnků/naušnic), oblečení jak z titulní strany módního časopisu (tedy často mnohem větší posedlost módou než mají ženy), o růžovounkých tričánkách a botičkách radši ani nemlvím :o).
 
> Vseho s mirou! neregistrovaný 25.09.2010 20:37
» reagovat
  Ten vyraz k osloveni zen neni prave na urovni (ubohost), ac ze slohu by to mohl psat muz, ktery by se nemusel stydet za to cim je.
I toto je extrem, jak se muzi dokazou slechtit. Ovsem v nekterem komentu nize jsem cetla, ze by mel muz smrdet a byt jako opice. S tim rovnez nesouhlasim. Do chlupate smrdutky by slusna, cista a upravena zena ani slovo nevlozila.
   
Jsem metrosexuál neregistrovaný 11.01.2010 14:55
» reagovat
když vjíždí do stanice, srdce mi zaplesá...ta krása, ladné tvary a ta elegance..stačí si jen sáhnout a pocítit tu energii a rozkoš...že vás to baví se tady hádat :) každopádně v metru mám radši lidi co nesmrděj
 
> Souhlas! neregistrovaný 25.09.2010 20:40
» reagovat
  Proc se hadat. Souhlas! Sice vseho moc skodi, ale smradlavky kolem sebe rozhodne nevyhledavam.
   
Co proti nim furt máte? neregistrovaný 30.12.2009 21:01
» reagovat
Mě se náhodou metrosexuálové líběj.Konečně chlapi co nějak vypadaj, staraj se o sebe a nesmrděj.S takovym klukem bych kidně chodila, rozhodně mnohem radši než s někým u koho bych musela nosit na nose kolíček nebo zavřít oči abych ho neviděla.Jako jasně, záleží na duši...ale řekněte - komu z vás ve skutečnosti ani trochu nezáleží na vzhledu?
 
> ... neregistrovaný 12.12.2013 18:14
» reagovat
  To,když se o sebe někdo stará neznamená,že je metrosexuál!
A pochybuju,že by jste chtěla chodit s klukem,který tráví v koupelně tři hodiny denně,každý měsíc manikura,pedikura,kadeřník :D
nebo snad ano!?
   
zastaralý výraz neregistrovaný 13.12.2009 12:48
» reagovat
V nové češtině se jim říká šampóni, hehe
 
> asi tak :D neregistrovaný 11.08.2011 13:35
» reagovat
  Přímo :) máš pravdu :)
   
péče o vzhled a o sebe neregistrovaný 25.04.2009 21:08
» reagovat
Furt to tady spojujete, ale je v tom rozdíl. Když se chlap snaží vypadat dobře, to je normální. Myslím tím, že se myje, střídá oblečení atd. Když ale začne patlat na sebe různé krémy, nakupovat haldy oblečení a dávat si pozor, aby se neodřel, to je špatně. To už začíná pečovat o sebe. To je hranice mezi normálním chlapem a metrosexuálem.
 
> Normální chlap??? neregistrovaný 04.09.2010 23:50
» reagovat
  A co je podle vás: normální chlap? Vždyť je to každého věc, jestli používá make-up, nebo je špinavý od oleje z auta...
   
nova dedinka sexiboy69 05.12.2008 11:16
» reagovat
ja som metrosexuál volám sa Patrik, neviem co proti metrosexuálom mate , som uplne normalny chalancek cmuc najdete ma na booome cmuc ajoj
 
> Jak to je? neregistrovaný 30.03.2009 23:44
» reagovat
  Muž, který miluje oblíbený časopis, rozdávaný zadara, Metro?

Muž, který se ukají nad tím, když vidí přijíždět Metro?

Muž, který chodi na manikůru, pedikůru a všeho-ostatního-taky-kůru?

Muž, který ukáže naplno svoji vnitřní ženu?

Muž, co je gay, ale místo toho aby tvrdil že je teplý, protože to není cool, tvrdí že je metrouš?

Žena, co má penis?

Nebo snad budoucnost všech nosičů testosteronu???


Kde je pravda? Kdo mi odpoví? Kdo to ví? Kdo byl vrah? Je zahradník metrosexuál?
   
>> Bravo neregistrovaný 19.10.2015 12:04
» reagovat
   Ano, ano, ano, bravo, miluji vás, úžasné, bravurné, kde mohu koupit vaší knihu, popř. i jinou publikaci
P.S. Som zo Slovenska
    
>   Pehereka 01.03.2015 04:24
» reagovat
  "chalancek cmuc najdete ma na booome cmuc ajoj"
Prosím o překlad do češtiny. Ajoj.
   
Názor holky neregistrovaný 13.03.2008 16:54
» reagovat
Koukám, že se tu hádaj skoro jen chlapi (muži) mezi sebou, tak bych taky něco řekla. Ve všem na světě platí, že všeho moc škodí, i tady...takže na jedný straně chlap, co chodí tejden v jednom triku a vlasy si meje dvakrát do roka, to neni zrovna přitažlivý...na druhý straně kluk, co vypadá jak holčička taky ženský zrovna neimponuje...
Ale to stejný platí i u holek...kterýmu klukovy se zdravou hlavou se líbí nafintěná slečinka, co nemá v hlavě nic, než svoje rtěnky a pleťový masky? Neznam žádnýho takovýho.
Jednoduše to chce trochu přemejšlet a vědět, kde je míra...Osobně bych si nic nezačala ani s tim co nosí dva tejdny stejný slipy, ani s klukem, co by v koupelně trávil víc času než já, musela bych si pak připadat, že se nám ty role trochu otočily...
Myslim, že když kluk tráví péčí o sebe o malinko míň času než holka, je to akorát, nikdo pak o něm nemůže říct že o sebe nedbá, ani že je fiflena.
Ale je to každýho věc, to je fakt...
 
> ... neregistrovaný 04.06.2008 11:27
» reagovat
  máš recht
   
> RE: Názor holky neregistrovaný 06.06.2008 14:04
» reagovat
  Přesně, a pak se takoví diví, že jsou nemocný nebo je jim zle. Když někdo o sebe nadměrně pečuje, tak je oslabena obrana a jeden bacil ho skolí. A s nějakým smradem a chlupama to nemám nic společného. Naopak mě odpuzují počmáraný, vyholený a propíchaný rádoby moderní baby, který si myslej, jak jsou zajímavý
   
>> RE: neregistrovaný 27.12.2009 22:07
» reagovat
   co máš proti tomu že je někdo vyholenej?,to je dnes běžný,spíš mám odpor k opaku
    
> no jo... neregistrovaný 28.12.2009 13:53
» reagovat
  ...ale jak poznáš, zda si mění slipy, než se s ním seznámíš? Nebo se ho hned na to zeptáš či jej přímo zkontroluješ? "Dovolíš, jen si zkontroluji tvé slipy, než si s tebou něco začnu"???
   
>   Pehereka 01.03.2015 04:22
» reagovat
  Holky, pozor na slipy. Jsou velmi nezdravé, tedy pro muže. Zeptejte se svého lékaře, nebo lékárníka, nebo čtěte příbalový letáček!
   
... neregistrovaný 21.11.2007 17:03
» reagovat
Dle níže uvedených příspěvků to vypadá jako kdyby byla metrosexualita přímo úměrná péči o vzhled. Realita je však taková že první metrosexuálové žili a žijí pouze v metropolích (podobnost těchto svou slov není náhodná) a mají finanční prostředky proto aby si ten život užili jak se sluší a patří. Takže jim nevadí utrácet každý měsíc 400 000 za oblečení, kosmetiku atd. (nechápu jak soutěž metrosexuál roku 2007 mohl vyhrát malíř pokojů). Ovšem v našich zeměpisných šířkách je to slovo chápáno jinak (možná díky skreslení které se nám dostává od medii). Takže když potkám v Kenvelu nějakého \
 
> reakce na clanek neregistrovaný 14.01.2008 20:10
» reagovat
  tak to mi kaz nejkylidi kteri mesicne utraceji za obleceni a kosmetiku 400 000Kc to by bylo kosmetiky a hadru ze by nevedeli co driv takovy to asi nebude!!mas divnej nazor ale je tvuj tak seper chlape ale ty metrosexual jiste nejsi!!
   
>> ... neregistrovaný 16.01.2008 18:11
» reagovat
   Napsal sem kosmetiku oblečení atd. Pod tím atd. se může schovávat třeba cesta do Petrohradu (to je pro metrosexuály něco jako pro katolíky Vatikán) nebo do Tokia paříže na módní přehlídku ... jako nevím kde žiješ ale třeba tkoví lepší oblek stojí 35 000 Kč to nemluvím o botách špercí atd. Pukuď si chceš koupit něco od lepších návhářu tak to muže stát víc ež bežný smrtelník vidělá za půl roku. Máš pravdu ja metrosexuál nejsem (kdyby sem byl tak si tu s tebou nepíšu a ležím ve vířivce s šampáněm za pár tisíc a přemišlím jestli mám jít dnes večer zapařit do Moskvy Petrohradu) tito lidé se žijí uplně v jiních relacíxh než já (takže ti nemůžu žádného ukázat, maximálně tak breda pita)
    
Peta neregistrovaný 18.10.2007 10:37
» reagovat
Rozhodně nic proti tomu, když někdo vypadá dobře, nepáchne a podobně. Pokud se někdo stará o svůj vzhled, nikomu tím neubližuje, neobtěžuje a nevnucuje že právě ten jeho model je jediný správný a všichni se mu musí přizpůsobit a uznávat ho, proč ne? Každému se líbí něco jiného a neexistuje žádná norma toho, co je hezké a co ošklivé. Myslím si ale, že udělat si smysl života z péče o vzhled a všechno mu podřídit je dost krátkozraké. Co potom zbyde, když přijde stáří a nepomůže tmel na vrásky, úraz s trvalými následky, krach na burze, epidemie BSE a nebude už kolagen do krémů...možností je spousta. Člověk zřejmě není na světě hlavně proto, aby vypadal dokonale a utratil statisíce za kosmetiku, zvlášť když polovina zeměkoule umírá hlady :o)
 
kdyz jsem videl sveho bratra... neregistrovaný 24.07.2007 10:03
» reagovat
...uz radu let pozoruju bratra (rocnik 83), jak si nanasi tuny gelu na palici, jeho vystrelky s oblecenim apod, ale nedavno me fakt dostal, kdyz pochodoval doma v trenkach a od pulky stehen dolu mel laserem odstranene chlupy na nohach. Samozrejme, ze od pulky stehen nahoru standardni kozich. Pry, ze to jeste neni dodelany, rikal drbajic si na hrudi oholene 1mm chloupky... Ja se samozr. obcas zastrihnu/holim (mimo tvare) i na jinych partiich, ktere dokazi enorme zarust.

A co vune? Jedna moje expartnerka byla tak trosku vice fiflenka a tak se rozplyvala, nad bratrovym \
 
> pokracovani... neregistrovaný 24.07.2007 10:05
» reagovat
  \\ nad bratrovym \
   
> pokracovani, aneb nepiste s uvozovkama, maj tu chybu neregistrovaný 24.07.2007 10:07
» reagovat
  ... nad bratrovym ,,bílým dízlem,, , ze se me snazila presvedcit, at si koupim neco, co je mi samotnemu neprijemne. Opravdu nechci vonet jako sladous a z hodnoceni zen vim, ze si vuni umim vybrat dobre (od levnych deodorantu stylu cerny STR8, po Burberry of London, ale vic bych zas neutracel).

Co na zaver? Povolanim jsem IT, konicek mam nasilny bojovy sport :), jsem normalni romanticky clovek a pri svych oblibenych prochazkach po lese nechci plasit zver, tim ze me uciti na mile daleko. To samozr. i ve svem okoli, je dulezite nevydavat pachy, ale poutat pozornost cichovych receptoru v cele budove, vsak chapete. A odkaz pro vsechny sladouse, uvazte si na pindika ruzovou maslicku, teprve pak budete bozinkujajsemaleksezrani (ani prasata z podfu(c)ku by si nedala)...
   
metrousek tonicek neregistrovaný 27.02.2007 09:33
» reagovat
no tak to si slysel asi spatně vycisti si usi, asi je mas tim blatem zaspineny kazdy spravny chlap je cisty, navonany, oholeny proste metros jak ma byt!!!!!!
 
> Debil Toníček neregistrovaný 21.01.2010 03:28
» reagovat
  Milí Toníčku,
správnej chlap od jakživa smrdí čerstvým potem. To znamená, že se každý den myje a pracuje, nikoli navoněnej debílek z činžáku, kterej umí velký hovno.
   
správný chlap neregistrovaný 26.02.2007 18:20
» reagovat
já někde slyšel, že správný chlam má smrdět tbákem, koněm a JACKPOTEM
 
> já smrdím korunou neregistrovaný 27.07.2007 01:18
» reagovat
  no...
   
zamyslete se nad sebou :-) neregistrovaný 11.02.2007 17:17
» reagovat
je to všechno věc názoru.. zbožňuju chlapa, když je navoněný, upravený, oholený, hezjy oblečený (myslím, že většina žen nesnáší strniště v tváři, které škrábe..).pohybuju se v práci mezi muži a většina (věkové rozmezí 22 - 39 let- celkem jich je 13) je upravená každý den, ale pouze o jednom se dá říct, že je metrosexuál (přesně jak píšete)- ovšem jak to působí na ty druhé? nemaj kecy, že je blb, že se geluje(např.) (je to jejich kamarád) , ale za ten rok co s námi pracuje ,jich hodně(kteří kašlali třeba na holení) začalo víc o sebe dbát.. JEN VÍC METROSEXUÁLÚ
 
mnoo tak metrosexualita neregistrovaný 09.02.2007 12:53
» reagovat
nevim co k tomu říct,mám přítele který je metrosexuál a musím říct že mě to ze začátku bralo...ale ted?spíš jsem na prášky ptž muj přítel je více upravenej než já a to si dávám dost záležet na vzhledu...myslím že je to až moc...jako sorry metrosexualove jsou fajn ale některe připady už fakt vypadaj jak buzny..nic proti vam!Nevim ale mylsím že není nic špatného na chlapovi kterej o sebe tak moc nedbá,ale navoní se a oholí si tvář...vypada to spiš vic sexy i když ve všech časákách jsou ti vyholeni nagelovaní metrosexualove...at se o sebe staraj pokud chtěj ale srat se holkam do make-upu už je fakt lol!!Jinak pokud se jim to libi prosim...
 
> :D neregistrovaný 16.01.2008 18:20
» reagovat
  Naprosto s tebou souhlasím ja sem to co is představuješ pod pojmem metrosexuál ... a mou přítelkini to celkem ničilo ... musel jsem kvůli tomu i lhát. Třeba schovávt kosmetické přípravky když za mnou přišla nebo nosti modru k hnědé ružovou ke khaki a tak ... pak sem stoho byl zničený já protže jsem se fakt necítil dobře ... ale má to i výhodu (chodit s metrosexuálem) je to taková poradna na kosmetiku ... spousta kamarádek se na mě obrací když mejí nějaký problém s pletí, sice ženským připravkům moc nerozumím, protože používám přípravky na pleť pro muuže, ale vím jaký má ten přípravek být a co má obsahovat.
   
> chci být metrosexuál neregistrovaný 21.02.2012 16:33
» reagovat
  potřeboval bych nutně poradit od vašeho přítele který je metrosexuál jak píšete ja se jim stanu já?potřebuji poradit ze vším oblečením botama kosmetyku šperkama.Na internetu neni vubec nic!!!Muj tel.607720490
   
.... neregistrovaný 04.02.2007 21:32
» reagovat
Myslim ze metrosexualita je vec kazdeho. Ja osobne sem metrous jako prase:)) naprosto mi to vyhovuje. Ziji modernim stylem zivota,jsem profesionalnim modelem, sleduji posledni trendy mody, nosim znckove obleceni a pod... Je to zvlastni komunita lidi, mozna pro "normalni" lidi je to mene pochopitelne. Nesnasim kdyz do me lidi prudej ze jsem buzna a pod. Takovy kecy maj nejvic lidi kerym trci tak akorat slama z bot, je to akorat tak k smichu...totalni demence
 
> :-D neregistrovaný 05.01.2008 22:15
» reagovat
  promiň,ale nemyslíš si, že né každá holka chce chodit s holkou?:-)
   
JJ neregistrovaný 12.01.2007 10:23
» reagovat
Určitě je pozitivní, že o sebe muži v Čechách začali konečně dbát, ne? Míra je už na každém. Na názvu nezáleží, to je jen pro přehled. Třeba jednou konečně nebudeme muset přemýšlet, zda si k někomu v metru přisednout a pak si zase raději odsednout a když vezmeme stopaře, že se nám neodmění zamořením. Nemyté vlasy a nohy, to je věc.JJ
 
mmmmm neregistrovaný 10.01.2007 13:35
» reagovat
ahoj metrosi.osobne si myslim ze jsou to normalni muži a neni na nich nic špatného.a ti co si myslí ze jsou buzny jsou samy...!!mi se libi a doufam ze jich bude více!
 
Můj Názor neregistrovaný 10.12.2006 19:28
» reagovat
Domnívám se, že moc lidí nechápe určitou linii mezi jednotlivými pojmy. Osobně zastávám názor, že si každý o sebe může starat jak chce je to jen a jen jeho věc, a pokud používá pleťové masky ať je používá. Sám patřím do té skupiny mužů, kteří se o sebe starají "přiměřeně" upravím si vlasy oholím si tvář navoním se a rád nosím oblečení, které se mi líbí. Další věc je ta, že by mě nikdo nikdy nedonutil si třeba oholit nohy,(mé přítelkyni to nevadí a mému okolí také ne), ale pokud si je někdo holí no tak ať si je holí je to jen a jen jeho věc. Tak proč se pořád tady lidi jen a jen serou. Holt někomu se líbí toto někomu zas toto. Někoho přitahuje chlap, který má na hrudi chlupy, někdo zase ocení když je má oholené, a proto by sjme neodsuzoval ani jeden názor, prostě jsme rozdílní a každému se líbí něco jiného a tak to prostě je a bude.
 
Metros. TonyLowe neregistrovaný 01.12.2006 20:38
» reagovat
cauky tady metros. tonylowe jak se máte metrouskové!!??? ja myslim ze metrosexulita je normální věc,je lepší se o sebe starat nez vypadat jak zarostla opice, ja sam chodim do kosmetiky kazdých 14 dní kupuji si ruzné kosmetické připavky od deodorantu az po denní a noční krémy a pletové masky a kdo si mysli ze metrosexualové jsou buzny tak at jde do......!!!! tak se mejte a zdravim vsechny metrousky a doufam ze nas bude co nejvice!!!! cus
 
> To Tonylowe neregistrovaný 27.12.2006 13:51
» reagovat
  presne to cos popsal neni metrosexualita ale homosexualita jako vysita, takhle se o sebe nepecuji ani mlade slecny..., kterym to rozhodne prida vic na krase nez sladkemu neznemu chlapci
   
>> Rekce :-D neregistrovaný 03.01.2007 22:12
» reagovat
   Asi by jste si měl dát hodinu biologie na víc, když nevíte co to pojem homosexualita znamená. A tím že někdo o sebe pečuje není homosexuál, to může tvrdit jen člověk naprosto nevzdělaný a s větším či menším komplexem. :-D
    
>> ? neregistrovaný 18.01.2008 22:03
» reagovat
   Ja si teda rozhodně chlupy na hrufi a nohách trhám. A spím se ženamy. Mírá pěče o sebe není přímo uměrná s sexuální orjentaci .
    
hm neregistrovaný 28.11.2006 23:52
» reagovat
hm mazec tematko.chtel bych no spiše nechtel bych potkat metrouše co vynechal svou denni kuru.vlasy na sracky. ksicht stech chemiji poleptany atd .jo metrouši z prdele ksicht neudelate
 
kristýna neregistrovaný 23.11.2006 21:55
» reagovat
hehe... myslím ze jsem celkem kočka, docela hodne mi zalezí na vzhledu, oblecení ale rozhodne me nepritahujou metrousi. ! nikde neni napsany ze chlap ktery neni metrosexual musi byt zarostlá opice.... jj... pár nanynkám se to treba líbí... co už.... kazdej mame jinej vkus..... znám ale hooodne metrosexualu kteri sice maj svuj styl - dobrý hadříky ale jsou hnusní jak noc... proste ksichty nepredeláte.... nezname metrosexual = krasavec...vidte panove.
 
metrosexual neregistrovaný 25.10.2006 16:58
» reagovat
ale jo, já bych taky rád dobře vypadal .. prostě vypadal "čistě" .. mít super kočku ...nemusím vypadat jako šupák :) to bych ani nikdy nechtěl, není nad to vypadat a cítit se dobře, vlastně, každý, kdo ví, že vypadá dobře, a dobře se oblékne navoní .. má větší radost .. to není nic sobeckého .. já žiju svůj život a já ho chci prožít co nejlépe ;-) a chci taky dobře vypadat .. a ty co nadávají, že metrosexuálové jsou buzny .. co na to říci, možná sami se sebou nejsou spokojený, vidějí, že někdo je lepší a má navíc, že přitahuje třeba více dívek .. krásný pocit :) ale tomu dotyčnýmu to chybí, tak proč si nezanedávat .. to je jako když kolem mě projede starej dědek v nové škodě superb, a udělá něco, co se mi nebude nějak líbit .. taky řeknu "de*il jeden starej, cucák, hlavně žem á superb" není-liž pravda :) tohle je stejný příklad :)
 
zoolander neregistrovaný 18.10.2006 11:21
» reagovat
neznamená to že když někdo není všude vyholený a nenosí značkové oděvy je hnusný a zanedbaný. to si právě myslí ti přesvědčení metři. je to hloupý názor. a jako u všeho přehnané lpění na něčem je extrémismus a dogmatismus a je to záležitost pro méně inteligentní jedince jako je Beckham, který si do ruska vozí vodu protože mu masér nakecal že mu po ruské vodě vypadají vlasy :-)). podívejte se na film zoolander a uvidíte tam zarputilé metry. jinak 90% žen hodnotí chlupaté muže jako skutečně mužně vypadající a více sexy než miminkovská holátka. metrosexualita je pouze jeden z módních trendů, který časem pomine. takových už bylo - hippies, zvonáče, roury, kotlety, patky, mrkváče, vzdušná móda, fialová saka a mokasíny. kdo to neměl byl napadán jako neandrtálec. takže závěrem upravený člověk není metrosexuál ale ten kdo nespotřebuje 3/4 platu na opilku a Versaceho teké není santusák.
 
Metrosexuál neregistrovaný 05.09.2006 15:41
» reagovat
Jinak lidi co si myslej že každej metrosexuál je gay sou hloupý a nemá jim smysl neco vysvětlovat :) takže adios :)
 
Metrosexuál neregistrovaný 05.09.2006 15:40
» reagovat
Jej překlep :) rozhodně je lepší bejt metrosexuál než "obyčejnej kluk" nebo "zarostlá opice" :)
 
> a neregistrovaný 17.09.2006 13:04
» reagovat
  nevim lepsi je byt obycejny kluk nez metrosexual,pac vetsina tech metro.jsou namachrovany myslej si o sobe..coz obycejnej kluk vetsinou ne.
   
>> gdfgdfg neregistrovaný 24.09.2006 15:22
» reagovat
   Mno já bych rozhodně ¨nechtěl bejt obyčejnej tuctovej kluk:) a co je špatnýho na tom když někdo o sobě ví že je krásnej atd.?:)
    
For Mr.Blunt neregistrovaný 05.09.2006 15:38
» reagovat
Metrosexuálové sou většinou sebevědomější než "obyčejní muži" protože líp vypadaj maj lepší životní styl atd. :) a navíc americkej národ není plnej metrosexuálů spíš je plnej debílků který poslouchaj a oblíkaj se podle hip hop stylu a serou se do metroušů :)
 
> arbiter elegantiarum ? neregistrovaný 18.10.2006 11:31
» reagovat
  a to jako určil kdo, že vypadají líp? ty snad?
   
For Mr.Blunt neregistrovaný 05.09.2006 15:38
» reagovat
Metrosexuálové sou většinou sebevědomější než "obyčejní muži" protože líp vypadaj maj lepší životní styl atd. :) a navíc americkej národ není plnej metrosexuálů spíš je plnej debílků který poslouchaj a oblíkaj se podle hip hop stylu a serou se do metroušů :)
 
Metrosexuál neregistrovaný 05.09.2006 15:28
» reagovat
Vubec nechápu takový debílky co o metrosexuálech řikaj že sou nagelovaný buzny atd...já se považuju za metrosexuála a "obyčejnej kluk" bych nechtěl bejt...hodně lidí na mě pokřikuje že sem buzna a přitom mě vubec neznaj ale pravda je že záviděj.Záviděj mi že rozumim modě, dobře se oblíkám ,mam svuj styl že sem pořád s nákou holkou atd. a já si myslim že je rozhodně lepší bejt "obyčejnej kluk" nebo "zarostlá opice"...:)
 
Mr.Blunta@seznam.cz Mr.Blunta 28.08.2006 08:09
» reagovat
Metrosexual??Ježiši!!Už to slovo mi naznačuje že lidé co se mezi ně řadí jsou nagelovaný buzny...A nikdy nepochopim proč lide takového strašného převzatého stylu si prostě nenejdou nějaký svůj styl a opakuji po části té diskantské a buzikovské ameriky...Všichni jsou to kubáti a nemají sebevědomí a nějaky hnací motor...Jsou pořád u země a stačí jim ta krásně depilovaná hrud a nagelované vlasy...Vždycky kdyz jdou takoví busines mani kolem mě cejtim závan levné vody po holeni z lidlu...Tady kluci jako vy nemaji co dělat...Padej pryč buzno..Metrosexual to zni jako heterosexual a heterosexual--to zni jako KUBÁT....Fuj a je mi lito těch slečen které vám tady museli řikat pravdu.....PEACE Rozmyslete si pořádně jestli se k nim vy-zatim normalni lidi hodláte přidat..Co si potom o vás normalní lidé pomyslí...????????
 
> MTSproMR. BLunta neregistrovaný 03.09.2006 12:15
» reagovat
  To už je opravdu těžký,ale pořád mě to nějak moc neštvě protože ten tvůj názor je fakt zaslepený!!!!jak můžeš napsat něco jako nagelovaný buzny???proč každej má tisíc keců jen proto , že se snažíme vypadat dobře???anebo že opakujeme buzikovské američeny,to je taky nesmysl,my přece nikoho nenapodobujeme!!!!!!!!a že nemáme seběvědomí!!!Tak to mi dovol se zasmát ,pleteš si to trochu dohromady , né!!!????metrosexual a sebevědomí!!!??HMMMM.zajímavý fatkt bych chtěl vidět tebe,to musí být zajímavý,proč to takhle odsuzuješ,když se v tom nevyznáš a netýká se tě to?????Já tě taky nekritizuji!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
   
>> dotaz neregistrovaný 28.09.2006 08:56
» reagovat
   Zajímalo by mě,kde je hranice mezi Narcisem a Metrosexuálem.Že by v počtu vykřičníků na jeden odstavec?
    
>> dotaz neregistrovaný 28.09.2006 08:57
» reagovat
   Zajímalo by mě,kde je hranice mezi Narcisem a Metrosexuálem.Že by v počtu vykřičníků na jeden odstavec?
    
> kaspare.... neregistrovaný 12.12.2010 01:05
» reagovat
  vis co? hele ja sem metro... dobre vonim, rad se skvele oblekam, holim a proste tak celkove chci vypadat skvele... neziju sice v metropoli, ale pokazde, kdyz jsem nekde venku, tak mam kolem sebe par holek, ktere mezi sebou souperej... banda panu se me snazi na FB odchytnout a ptaj se JAK TO DELAS? JAK JE MOZNE ZE JE O TEBE TAKOVY ZAJEM... vzdycky oodpovim ze je to o pripravenosti, charisma, osobni peci... uzivam si zivot... je mi 19 a sebevedomi mam permanentne vysoke... lidi jako ty mi prijdou nevzdelani a zakomplexovani, mel by ses nad sebou zamyslet, kazdopadne bys tim hromade lidi udelal radost ;) Vojta
   
MTS neregistrovaný 25.08.2006 12:10
» reagovat
Jsem metrosexuál!

Vážení, už toho vašeho posmívání začínáme mít opravdu dost! Šklebíte se, chichotáte, děláte narážky, ale vůbec ničemu nerozumíte! Rozhodně nerozumíte nám, přesvědčeným metrosexuálům! A protože je nás každým dnem víc a víc a vypadáme lépe a lépe, bylo by načase, aby vám někdo z nás konečně vysvětlil, kdo, proč a za kolik se niterně cítí být metrosexuálem. Tak nejdřív za kolik. Jen naši mladí američtí sousexuálové utratili vloni za zkrášlující přípravky kolem 250 miliard dolarů. My v Čechách samozřejmě můžeme k této sumě jen obdivně vzhlížet, ale snažíme se, jak můžeme, a myslím, že ostudu rozhodně neděláme. Víte, kolik stojí můj ranní krém, kondicionér, gel na vlasy, mé šampony, toaletní vody a parfémy? Víte, kolik mě stojí odborné vyholení hrudi? Depilace lýtek? Pleťové masky? Odborné zpevnění zadečku? Značkové prádlo, na míru šité košile, obuv, doplňky? Raději ani nehádejte. Můžu vám prozradit jen tolik, že kdybych byl poslancem, tak bych to neutáhl. Co by ale člověk neobětoval touze po sebezdokonalení, že?

Metrosexuál odmítá smrdět

Kdo jsme, že vyvoláváme tak sarkastický úsměv? Proč tolik nenávisti jen proto, že chceme dobře vypadat a je nám jednoznačně proti mysli vás obtěžovat svým přirozeným, velmi štiplavě nechutným pachem? Vím, zjednodušuji, ne každý chlap, který nesmrdí, musí být zároveň metrosexuál. Nejde jen o zápach, jde především o celkový dojem, jakým my na sebe sami zapůsobíme. Protože nám, metrosexuálům, jde především o to, abychom se líbili sami sobě, aby nám pohled do zrcadla nabídl to nejdokonalejší životní potěšení. Chápu, možná problém trochu spočívá v pojmenování, které se tak ujalo. Možná si tohle slovíčko měl spisovatel Mark Simpson ještě o něco déle převalovat na rtech, než ho v roce 1994 vypustil po Temži do světa. Metrosexuál. Ano, slyšel jsem to, „metrosexuál = úchyl z metra“. Není to ideální novotvar pro české poměry, kde „metro“ evokuje ze všeho nejdříve zoufalou tlačenici upocených těl v dopravní špičce, a ne třeba Metropolitní operu nebo newyorské Metropolitní muzeum umění. Kdo by ale ztrácel čas vymýšlením slovíček v jazyce jednoho nevýrazného regionu? Metrosexuál je kosmopolita, a když zrovna nosí vyholenou lebku, rozhodně tím nehlásá nacionální dojetí. Naopak. Metrosexuálové se cítí dobře v prostředí impozantního národnostního koktejlu. Nemám na mysli žádné špinavé plechové slumy ani zapáchající předměstí, kde se našinec právem musí obávat, že dokonalý účes a správný parfém vyvolávají dojem zjemnělé, tedy ideální oběti loupežného přepadení. Myslím luxusní čtvrti New Yorku, Londýna, San Franciska nebo Petrohradu, kde metrosexuál Skot, Číňan, Rus prožívají při vzájemném dovádění to nejinspirativnější sebeuspokojení. Žádný jihočeský rybník, žádná orosená vřesoviště, žádný Velký kaňon, ale ve dne v noci rozzářená nadnárodní metropole je vlastí skutečného metrosexuála.

Metrouš není teplouš

Je ale jasné, čím vás asi nejvíc rozčilujeme. Vypadáme, někdy se i chováme jako homosexuálové, ale těmi nejsme. Nejsme jen homosexuálové, ale i bisexuálové a heterosexuálové. Dobře dobře, Mark Simpson je homosexuál, ale také s tolerancí sobě tak vlastní napsal: „Na sexuální orientaci nezáleží, protože jediným objektem lásky je pro metrosexuála on sám.“ Je to tak, i když i nás, metrosexuály, někdy příroda zaskočí vášněmi mimo naše čisté ego. Metrosexuál-homosexuál to má v podstatě nejjednodušší: na první pohled jakoby splývá, nicméně není tak uzavřený vůči pestřejším erotickým hrátkám a nechlubí se případnou věrností. Někteří tvrdí, že metrosexuál-homosexuál je nerozhodnutý homosexuál, ale není tomu tak. Tady jde jen o závist těch rozhodnutých. Metrosexuál-bisexuál nepotřebuje jako běžný bisexuál střídat jemnost, chcete-li voňavost homosexuálního partnerství s partnerstvím heterosexuálním, v němž musí být vnímán jako samec – otec rodu. Metrosexuál-bisexuál je jemný za všech okolností a rozhodně netouží být samcem. Jakákoli zmínka o „polidštění opice“ či jiné vazbě na živočišnou přirozenost v něm vzbuzuje upřímnou hrůzu. Možná nejtěžší to má metrosexuál-heterosexuál. Nejen proto, že mnohým ženám stále ještě smradlaví muži voní, a tím je jeho výběr omezený. Se svou poslední přítelkyní jsem měl neustálé konflikty kvůli tomu, že nesnesla, že trávím v koupelně víc času než ona sama a že má výbava zkrášlujících prostředků daleko předčí její směšný necesér. Ukazovat se s pohledným, pěstěným mužem před kamarádkami, na podnikových večírcích nebo jen tak ve stylových kavárnách, to ji očividně vzrušovalo, ale uznat, že i muž může mít své kosmetické potřeby, to se jí příčilo. Vzpomínám na to první společné ráno, kdy jsem jako první obsadil koupelnu a ona potichu vstoupila. Viděl jsem v zrcadle její rozespale vilný pohled, místo skutečného probuzení chtěla evidentně pokračovat v náruživé noci, její ruce se ke mně natahovaly a chtěly se dotknout mého nenápadně úžasného těla, když tu se náhle zarazily a... Spatřila mou rozsáhlou sbírku kelímků, tamponů, flakonů a v jejích očích se objevil děs. Kočkovitá šelma připravená k milování se proměnila v zaskočenou myš. Prohlížela si mě s takovou hrůzou, s jakou metrosexuál pozoruje bezdomovce. Pak z koupelny utekla. Dlouhé hodiny jsme potom řešili náš vztah, měla pocit, že nejsem normální. Její věta: „Jak to, že jsme se milovali, když jsi homosexuál?“ mě spíš pobavila, než urazila. Metrosexuál ví své. Nakonec si to nechala vysvětlit a ještě nějakou dobu se se mnou chlubila. Pak jsem se s ní rozešel. Ne že bychom my, metrosexuálové, střídali partnery jako značkové prádlo (dvakrát až třikrát denně), ale začal jsem postrádat v jejích očích ten zpola šok a zpola obdiv. S kým jsem v současné době, vám už nesvěřím – i tak jsem toho na sebe prozradil víc než dost.

A rád se baví

Možná jste ale z mého textu nepochopili ještě jednu zásadní věc – metrosexuála vůbec nezajímá mínění jiných o něm samém, snad jen pokud by mu mohlo způsobit momentální rozveselení. Takže končím s tímto psaním, protože mě najednou napadlo, proč se vlastně snažím vysvětlit někomu, kdo je mi naprosto lhostejný, cosi o mém, tedy našem, pohledu na svět a způsobu života. Ani nevím, co mě to popadlo. Klidně se pochechtávejte našim tužkám na obočí a parfémům, klidně se smějte, mějte narážky – nás se emoce lidí nepoužívajících tu nejkvalitnější kosmetiku nemůže nijak dotknout, vaše pohrdání vykouzlí na naší tváři snad jen ironický škleb. Proč jsem se ale tak rozepsal? Inu, i rentiér se musí občas něčím zabavit... Občas si i metrosexuál může dopřát drobnou radost. Vždyť i David Beckham, náš největší idol, si čas od času dopřeje malý hříšek, například když si na tanga své manželky Victorie natáhne otrhané džíny a nechá se tak vyfotit před svým tryskáčem...

 
MTS neregistrovaný 25.08.2006 12:09
» reagovat
Jsem metrosexuál!

Vážení, už toho vašeho posmívání začínáme mít opravdu dost! Šklebíte se, chichotáte, děláte narážky, ale vůbec ničemu nerozumíte! Rozhodně nerozumíte nám, přesvědčeným metrosexuálům! A protože je nás každým dnem víc a víc a vypadáme lépe a lépe, bylo by načase, aby vám někdo z nás konečně vysvětlil, kdo, proč a za kolik se niterně cítí být metrosexuálem. Tak nejdřív za kolik. Jen naši mladí američtí sousexuálové utratili vloni za zkrášlující přípravky kolem 250 miliard dolarů. My v Čechách samozřejmě můžeme k této sumě jen obdivně vzhlížet, ale snažíme se, jak můžeme, a myslím, že ostudu rozhodně neděláme. Víte, kolik stojí můj ranní krém, kondicionér, gel na vlasy, mé šampony, toaletní vody a parfémy? Víte, kolik mě stojí odborné vyholení hrudi? Depilace lýtek? Pleťové masky? Odborné zpevnění zadečku? Značkové prádlo, na míru šité košile, obuv, doplňky? Raději ani nehádejte. Můžu vám prozradit jen tolik, že kdybych byl poslancem, tak bych to neutáhl. Co by ale člověk neobětoval touze po sebezdokonalení, že?

Metrosexuál odmítá smrdět

Kdo jsme, že vyvoláváme tak sarkastický úsměv? Proč tolik nenávisti jen proto, že chceme dobře vypadat a je nám jednoznačně proti mysli vás obtěžovat svým přirozeným, velmi štiplavě nechutným pachem? Vím, zjednodušuji, ne každý chlap, který nesmrdí, musí být zároveň metrosexuál. Nejde jen o zápach, jde především o celkový dojem, jakým my na sebe sami zapůsobíme. Protože nám, metrosexuálům, jde především o to, abychom se líbili sami sobě, aby nám pohled do zrcadla nabídl to nejdokonalejší životní potěšení. Chápu, možná problém trochu spočívá v pojmenování, které se tak ujalo. Možná si tohle slovíčko měl spisovatel Mark Simpson ještě o něco déle převalovat na rtech, než ho v roce 1994 vypustil po Temži do světa. Metrosexuál. Ano, slyšel jsem to, „metrosexuál = úchyl z metra“. Není to ideální novotvar pro české poměry, kde „metro“ evokuje ze všeho nejdříve zoufalou tlačenici upocených těl v dopravní špičce, a ne třeba Metropolitní operu nebo newyorské Metropolitní muzeum umění. Kdo by ale ztrácel čas vymýšlením slovíček v jazyce jednoho nevýrazného regionu? Metrosexuál je kosmopolita, a když zrovna nosí vyholenou lebku, rozhodně tím nehlásá nacionální dojetí. Naopak. Metrosexuálové se cítí dobře v prostředí impozantního národnostního koktejlu. Nemám na mysli žádné špinavé plechové slumy ani zapáchající předměstí, kde se našinec právem musí obávat, že dokonalý účes a správný parfém vyvolávají dojem zjemnělé, tedy ideální oběti loupežného přepadení. Myslím luxusní čtvrti New Yorku, Londýna, San Franciska nebo Petrohradu, kde metrosexuál Skot, Číňan, Rus prožívají při vzájemném dovádění to nejinspirativnější sebeuspokojení. Žádný jihočeský rybník, žádná orosená vřesoviště, žádný Velký kaňon, ale ve dne v noci rozzářená nadnárodní metropole je vlastí skutečného metrosexuála.

Metrouš není teplouš

Je ale jasné, čím vás asi nejvíc rozčilujeme. Vypadáme, někdy se i chováme jako homosexuálové, ale těmi nejsme. Nejsme jen homosexuálové, ale i bisexuálové a heterosexuálové. Dobře dobře, Mark Simpson je homosexuál, ale také s tolerancí sobě tak vlastní napsal: „Na sexuální orientaci nezáleží, protože jediným objektem lásky je pro metrosexuála on sám.“ Je to tak, i když i nás, metrosexuály, někdy příroda zaskočí vášněmi mimo naše čisté ego. Metrosexuál-homosexuál to má v podstatě nejjednodušší: na první pohled jakoby splývá, nicméně není tak uzavřený vůči pestřejším erotickým hrátkám a nechlubí se případnou věrností. Někteří tvrdí, že metrosexuál-homosexuál je nerozhodnutý homosexuál, ale není tomu tak. Tady jde jen o závist těch rozhodnutých. Metrosexuál-bisexuál nepotřebuje jako běžný bisexuál střídat jemnost, chcete-li voňavost homosexuálního partnerství s partnerstvím heterosexuálním, v němž musí být vnímán jako samec – otec rodu. Metrosexuál-bisexuál je jemný za všech okolností a rozhodně netouží být samcem. Jakákoli zmínka o „polidštění opice“ či jiné vazbě na živočišnou přirozenost v něm vzbuzuje upřímnou hrůzu. Možná nejtěžší to má metrosexuál-heterosexuál. Nejen proto, že mnohým ženám stále ještě smradlaví muži voní, a tím je jeho výběr omezený. Se svou poslední přítelkyní jsem měl neustálé konflikty kvůli tomu, že nesnesla, že trávím v koupelně víc času než ona sama a že má výbava zkrášlujících prostředků daleko předčí její směšný necesér. Ukazovat se s pohledným, pěstěným mužem před kamarádkami, na podnikových večírcích nebo jen tak ve stylových kavárnách, to ji očividně vzrušovalo, ale uznat, že i muž může mít své kosmetické potřeby, to se jí příčilo. Vzpomínám na to první společné ráno, kdy jsem jako první obsadil koupelnu a ona potichu vstoupila. Viděl jsem v zrcadle její rozespale vilný pohled, místo skutečného probuzení chtěla evidentně pokračovat v náruživé noci, její ruce se ke mně natahovaly a chtěly se dotknout mého nenápadně úžasného těla, když tu se náhle zarazily a... Spatřila mou rozsáhlou sbírku kelímků, tamponů, flakonů a v jejích očích se objevil děs. Kočkovitá šelma připravená k milování se proměnila v zaskočenou myš. Prohlížela si mě s takovou hrůzou, s jakou metrosexuál pozoruje bezdomovce. Pak z koupelny utekla. Dlouhé hodiny jsme potom řešili náš vztah, měla pocit, že nejsem normální. Její věta: „Jak to, že jsme se milovali, když jsi homosexuál?“ mě spíš pobavila, než urazila. Metrosexuál ví své. Nakonec si to nechala vysvětlit a ještě nějakou dobu se se mnou chlubila. Pak jsem se s ní rozešel. Ne že bychom my, metrosexuálové, střídali partnery jako značkové prádlo (dvakrát až třikrát denně), ale začal jsem postrádat v jejích očích ten zpola šok a zpola obdiv. S kým jsem v současné době, vám už nesvěřím – i tak jsem toho na sebe prozradil víc než dost.

A rád se baví

Možná jste ale z mého textu nepochopili ještě jednu zásadní věc – metrosexuála vůbec nezajímá mínění jiných o něm samém, snad jen pokud by mu mohlo způsobit momentální rozveselení. Takže končím s tímto psaním, protože mě najednou napadlo, proč se vlastně snažím vysvětlit někomu, kdo je mi naprosto lhostejný, cosi o mém, tedy našem, pohledu na svět a způsobu života. Ani nevím, co mě to popadlo. Klidně se pochechtávejte našim tužkám na obočí a parfémům, klidně se smějte, mějte narážky – nás se emoce lidí nepoužívajících tu nejkvalitnější kosmetiku nemůže nijak dotknout, vaše pohrdání vykouzlí na naší tváři snad jen ironický škleb. Proč jsem se ale tak rozepsal? Inu, i rentiér se musí občas něčím zabavit... Občas si i metrosexuál může dopřát drobnou radost. Vždyť i David Beckham, náš největší idol, si čas od času dopřeje malý hříšek, například když si na tanga své manželky Victorie natáhne otrhané džíny a nechá se tak vyfotit před svým tryskáčem...

 
> metro... neregistrovaný 12.12.2010 01:26
» reagovat
  cusss hele neber to jako vlezlost, ale docela by mne zajimalo, jak vypadas, kdyztak se ozvi na mail thelaughingdreamer@gmail.com thx
   
MTS neregistrovaný 21.08.2006 13:06
» reagovat
slečno,takže já tvůj názor beru,ale je určitá skupina žen,kterým ještě pořád voní ti "muži"....no dobře jak myslíš ,mě je to jedno,tak pokud si myslíš , že jsem namyšlenej debil,tak to je pak asi těžký,když mě někdo kvůli tomu takhle označí,tak to by chtělo se nad tím zamyslet!!!Já taky neurážím holky,kterým se pořád líbí muži,nebo kluci jako v tvým případě(to že o sebe nedbají atd.!)taky jím neříkám že jsou kravky atd,a to proto , protože si to nemyslím,každý má svůj názor a to je správná věc,ale když to chceš takhle ,tak smůla!!!Docela bych chtěl vidět to tvýho šššPrince!!!!
 
> pro mts od ty holky neregistrovaný 26.08.2006 20:18
» reagovat
  PODIVEJ SE TREBA NA KURTA COBAINA..to byl super chlap,ne zadnej debilek s nagelovanyma vlasama
   
MTS neregistrovaný 21.08.2006 13:04
» reagovat
slečno,takže já tvůj názor beru,ale je určitá skupina žen,kterým ještě pořád voní ti "muži"....no dobře jak myslíš ,mě je to jedno,tak pokud si myslíš , že jsem namyšlenej debil,tak to je pak asi těžký,když mě někdo kvůli tomu takhle označí,tak to by chtělo se nad tím zamyslet!!!Já taky neurážím holky,kterým se pořád líbí muži,nebo kluci jako v tvým případě(to že o sebe nedbají atd.!)taky jím neříkám že jsou kravky atd,a to proto , protože si to nemyslím,každý má svůj názor a to je správná věc,ale když to chceš takhle ,tak smůla!!!Docela bych chtěl vidět to tvýho šššPrince!!!!
 
nazor holky na mts neregistrovaný 20.08.2006 18:21
» reagovat
takze ja si myslim ze mts jsou namysleny debilove ja uprime miluju kluky kter nak nedbaj o svou vyzas hlavni je ze jsou sami sebou a nehrajou si na nakyho breda pitta..to je muj nazor
 
pro MTS neregistrovaný 19.08.2006 15:29
» reagovat
Každopádně, názory, že správný chlap by měl smrdět jsou naprosto nepřijatelné.
 
> gggrrr Mr.Blunta 28.08.2006 08:11
» reagovat
  ty jsi nepřijatelny
   
pro MTS neregistrovaný 19.08.2006 14:13
» reagovat
Takže ty mi na jednu stranu píšeš, že netvrdíš, že nebýt metrosexuál neznamená chodit smrdlavý a neupravený, ale dál už píšeš, že radši budeš metrosexuál než chodit smrdlavý, od hoven... atd. Nic mezi tím? Tohle všechno jsou dva extrémy. Srovnáváš tady metrosexuála a bezdomovce.
 
> MTS neregistrovaný 19.08.2006 19:29
» reagovat
  podívej,samozřejmě máš pravdu,ale je teda ten tvůj bezdomovec,potom normální muž(to znamená , že není smaradlevej a chodí dobře oblečenej),a potom samozřejmě metrosexual!!!!takhle jsem to myslel,ale mě tady naštvaly ty odkazy že chlap v přírodě by měl být smradlevej a chlupatej,to mě popudilo!!!a taky to že když jsem tady psal o maskách atd,.tak tady nějakej kokot to okomentoval,:cituji:no ty vole!!!a to mě pěkně naštvalo!!!protože at je to jakkoliv,tak přece nikdo takhle nemůže nikoho kritizovat a brát mu to!!i když na druhou stranu já tady kritizuji toho"bezdomovce"ale to je prostě jeho věc!!!Metrosexualita je můj svět,at si každý říká co chce!jsem metrosexual,heterosexuální orientace,ale dělám to hlavně pro sebe , abycch se líbil především sobě!!!!proto abych když se podívám do zrcadla,tak abych pocítil potěšení maximálního možného stupně!!!!
   
MTS neregistrovaný 18.08.2006 11:57
» reagovat
Ale já tady nepíšu,že muž,který není metrosexual je neupravený a smrdí,já jen apeluji na ty názory(viz.dolu),že muž by měl být chlupatý a smrdět....což je přece v dnešní době ůplněj nesmysl!!!a když se tady někdo diví.kvůli pletovým maskám atd.,tak to fakt nechápu!!!!Tak třeba já než du spát,tak si očistím obličej pletovou čistící vodou,nanesu krém a pak aknelotem roll on ošetřím konkrétní místa a vůbec se za to nestidím!!!§když mi někde někdo řekne , že jsem jak buzerant,tak mi tím akorát dokazuje , že má nízkou inteligenci a žije ještě asi u opic!!!!mě je to vcelku jedno,protože metrosexualita není vůbec nic špatného!!!že se o sebe starám a pečuji o sebe je přece lepší než kdybych chodil po městě zasranej od hoven a smradlevej jak hnůj!!!a když se zajímám o modu apod.,tak to přece taky není nic hroznýho,a v poslední době si myslím,že už začínám mít lepší vkus než docela holek!!!!je přece skupina normálních kluků,kteří se normálně oblékají,ale mě osobně prostě vadí když nemám upravené vlasy,nebo mám oblečení , které zrovna není in!!!!jako metrosexual se necítím být žádným způsobem znevýhodnován,nebo něco takovýho,ale tak to přece je!!!a když mi tady někdo napíše pletový masky,no ty vole,tak už si vážně začínám myslet,že je to omezenost,no jo no,když si někdo myslí,že ženy se o sebe mají starat a muži být přírodní,tak s tím prostě nemohu souhlasit!!!taky se tu naskýtá jedna zásadní chyba,když se píše že metrosexual je muž jakékoliv orientace,tak pozor,to není pravda,metrosexual je zásadně heterosexuální muž,protože homosexual je ůplně něco jinýho!!!a ten kdo je homosexual,tak nikdy nebude metrosexual,,,např Pity z VV2.stará se o sebe hodně je to homosexual , ale není a nikdy nebude metrosexual!!!!!tak to je,stejně tak jako když někdo řekne , že růžová je barva homosexuálu,ale to vůbec není ,tak schválně kolik homosexualu chodí v růžové!????ha???růžová je barva metrosexualu!!!,,,a to protože je moderní a letí!!!!at si kdo chce myslí co chce,tak já budu radši hrdý metrosexual a né špindíra a ani průměrný muž!!!!!
 
> 4MTS neregistrovaný 03.03.2007 21:46
» reagovat
  Neberu ti tvoje názory, je fajn pěkně vonět atakdále, ale...ta čeština, to je malá hrůza.
   
> 4MTS neregistrovaný 03.03.2007 21:58
» reagovat
  Neberu ti tvoje názory, je fajn pěkně vonět atakdále, ale...ta čeština, to je malá hrůza.
   
normální chlap neregistrovaný 17.08.2006 08:45
» reagovat
Takže chlap, který není metrosexuál automaticky nechodí upravený a smrdí???
 
WTF? Cheater 15.08.2006 12:16
» reagovat
Umlátit vás dredama, košťata jedny vyfintěný... Ste k smíchu, zamyslete se jestli strávíte v koupelně víc času než kdejaká ženská...:D Prej pleťová maska, no vole? Co vám je?:DDDD
 
hehe:)) neregistrovaný 11.08.2006 15:40
» reagovat
já jsem metrosexual, navštěvuju jistou střední školu, jdu nyní do druháku:) u kluku vzbuzuju posměch, ale je mi to jedno, protože to vidím vyvážené na te druhé straně = u holek... ;))

A upřímně jsem hrdý na to, že jsem metrouš a pokud mi řekne nějakej blbeček,jehož vlasy viděli šampon asi před rokem a říká že vlasy nechává ,,jen tak růst'' a že mu to je vlastně jedno, že jsem buzík.... tak je to většinou ze závisti :)) ironicky se usměju :)) a jdu dál :))
 
Merosexual vs.Homosexual neregistrovaný 09.08.2006 17:56
» reagovat
Zdravim,když tady někdo napíše , že muž by měl smrdět a být chlupatý,tak mi to přijde jako docela nesmysl!!!Metrosexualita není nic špatného!!!v žádném případě se nestidím za to,že o sebe pečuji,jako např...pletové masky,holení podpaždí atd...a v tom je ten problém,protože ostatní v tom často vidí homosexualitu,ale to je zásadní problém!!!Někteří lidé mě odsuzují za to,že se vyznám v modě apod,,,to že mám dobrý vkus,snažím se o sebe pečovat,to ze mě nedělá homosexuála , ale metrosexuála,často poslouchám narážky,že jsem chodící parfumerie,ale to mi jen zvedne sebevědomí,,,jeden kámoš mi řekl,že jsem jak přiteplenej,ale on sám je nemytý snad rok , šampon mu asi nic neříká,a deodorant to je tabu,,!!takže od něj mě to nenasere,protože to beru s nadsázkou!!!holky,ženy,slečny:ted je na tom se rozhodnout koho chcete mít doma,jestli někoho k světu,nebo paviána!!!!:::))))))))))
 
> super ŠAMPON neregistrovaný 21.01.2010 03:31
» reagovat
  prostě seš debilní ŠAMPON
   
Merosexual vs.Homosexual neregistrovaný 09.08.2006 17:55
» reagovat
Zdravim,když tady někdo napíše , že muž by měl smrdět a být chlupatý,tak mi to přijde jako docela nesmysl!!!Metrosexualita není nic špatného!!!v žádném případě se nestidím za to,že o sebe pečuji,jako např...pletové masky,holení podpaždí atd...a v tom je ten problém,protože ostatní v tom často vidí homosexualitu,ale to je zásadní problém!!!Někteří lidé mě odsuzují za to,že se vyznám v modě apod,,,to že mám dobrý vkus,snažím se o sebe pečovat,to ze mě nedělá homosexuála , ale metrosexuála,často poslouchám narážky,že jsem chodící parfumerie,ale to mi jen zvedne sebevědomí,,,jeden kámoš mi řekl,že jsem jak přiteplenej,ale on sám je nemytý snad rok , šampon mu asi nic neříká,a deodorant to je tabu,,!!takže od něj mě to nenasere,protože to beru s nadsázkou!!!holky,ženy,slečny:ted je na tom se rozhodnout koho chcete mít doma,jestli někoho k světu,nebo paviána!!!!:::))))))))))
 
Metrosexualka neregistrovaný 27.07.2006 18:27
» reagovat
Staci se projet MHD. Radsi pojedu tramvaji plnou "metrosexualu" (bez pejorativniho vyznamu - tedy muzu, kteri o sebe dbaji), nez MHD plnou tzv. "chlapu"....
 
> Odpoved neregistrovaný 07.08.2006 13:15
» reagovat
  Neda mi, nez s timto nazorem souhlasit.
   
To jsou mi veci :) neregistrovaný 26.07.2006 16:20
» reagovat
Ach jo pratele, obcas narazim na lidi a na nazory, kteri vse berou moc vazne a nebo jsou puritany, kteri se rozciluji nad kazdym slovem, ve kterem je obsazeno slovo SEX. Slovo metrosexual me pripada prinejmensim vtipne a rozhodne zajimave. Urcite patrim k chlapum, radeji mam slovo muzum, kteri o sebe dbaji a vkusne se oblekaji, zenam se to totiz libi ......zenam se libi muzi, chlapy nikoliv, rozdil at si kazdy prebere sam .... a me se zase libi zeny :). Takze to jaksi jde k sobe ze? Zenskou ktera, preferuje nemyteho neoholeneho chlapa? Ze by takova jeste existovala? Takze ja spadam zrejme do skupiny METROSEXUAL :) - zijeme totiz v 21 sloteti, pokud to nekomu uniklo a ne v praveku. A rozhodne si nemyslim, ze by bylo potreba me nakopat do kouli, jak zde nekdo napsal .... mily pane, trosku jste zaspal dobu :). Mejte se.
 
Bekhem neregistrovaný 14.07.2006 17:43
» reagovat
Ja si myslím, že Backham není typický metrosexual. A že metrosexuálů je spousta, akorát se to bojí někomu říct, protože by je člověk dal do škatulky s Backhamem a podobnýma kokotama, kteří se serou do každé druhé reklamy na pepsinu a jsou úplně tupí. Metrosexual je podle mě člověk, který nechce vypadat jako kdyby zrovna vylezl z jeskyně. Do budoucna si myslím, že to nebude vůbec divné a že to bude normální a že divný bude ten, kdo metrosexual není ... není to tak dávno, kdy si ženy neholily nohy ani podpaží a dneska je normální když žena nemá vyholené podpaží a nohy?
 
Metrosexuál neregistrovaný 08.07.2006 18:45
» reagovat
Každý chlap má být chlupatý, vousatý, ale může trochu vonět. Na první pohled musí být vidět, že je to pořádný chlap a né filena. Neznamená, že když mám peníze musí mi za každou cenu hrábnout jako ....
 
Jeden zbytečný pojem neregistrovaný 02.07.2006 23:35
» reagovat
Nevím proč by měl být někdo hrdý, že je metrosexuál, myslím si, že jestli je někdo prase nebo naopak vypiplaný klouček neznamená, že takové lidi musíme označit, nějak škatulkovat do čeledí a tříd. Necítím potřebu tohle slovo vůbec používat...
 
metrosexualita neregistrovaný - Ernesto 03.05.2006 10:45
» reagovat
Ja toto slovo povazuji za hanlive. Metrosexual je dle meho nazoru clovek podlehajici mode a spolecenskemu tlaku zpusoby odporujicim prirozenosti, nebo majici obecne proklamovanou image, bez ci pouze s minimalnim naznakem kreativity. U zen jsme si na to zvykli (vis dokument zeny pro meny). U muzu je to u nas otazka poslednich let.
 
metrosexuál nepřežije Mishela 28.04.2006 21:09
» reagovat
nepřežije, neboť je to jen vymyšlený umělý produkt doby, nic originálního a nestojí rozhodně na nějakých trvalejších atributech mužství, ať už si pod tím představíme jakýkoliv způsob pečování o jeho tělesnou stránku a jeho duševní polohy. Proč zbytečně černobíle zaměňovat za rovnici buď anebo, buď o sbee pečuješ, jsi pozitivní, jsi metrosexuál, jsi fajn nebo o sebe nepečuješ a jsi lůzer, antisexuál.
 
... neregistrovaný - Pajushak 19.04.2006 21:57
» reagovat
Pečovat o sebe je určitě v pořádku. Do jisté míry. Nic se nemá přehánět a metrosexualita je stejný hnus jako když někdo o sebe vůbec nedbá. Často se mi stává že potkávám na ulici takové """chlapy""", které bych v ten moment nejdradši nakopal do koulí :-) To ale říkám jen tak. Neubížil bych mouše.
 
metrosexuál neregistrovaný - Alena 23.03.2006 02:56
» reagovat
nemám ráda metrosexuály! chlap má být chlupatý a mužný a ne hlaďoučký jako panenka. takovýho kluka si nedokážu představit někde venku v přírodě, a to je škoda. kluci, buďte chlapi!!!
 
> re: neregistrovaný - emča 30.03.2006 22:39
» reagovat
  Jasně!! Každej chlap má bejt venku v přírodě chlupatej a má smrdět... Fůj! To se radši dám na holky.. :-)
   
>> Chlupatek a smradlavej chlap? neregistrovaný 25.09.2010 20:32
» reagovat
   jak pro koho. to je konzervativni nazor. Smradlavej, upocenej chlap je vic nez hnus. A pokud takoveho smradlavce se pohybuji zeny, tak to musi opet zeny smradlavky. Cista, upravena zena s IQ o takoveho muzskeho ani pohleden nezakopne.
    
> metrosexuál, no a co Siiimik 12.04.2006 18:24
» reagovat
  Podle mě tady nejde jenom o chlupy... Jde o to, jak na sebe ten člověk dbá.. Vezmi si, kdyby se tvuj přítel oblíkal příšerně, nestaral se o sebe... Já osobně se za metrosexuála považuju a rozhodně se za to nestydim:) Podle mě hodně vysoký procento metrosexuálů...
   
> ... neregistrovaný 16.06.2010 19:04
» reagovat
  No co s tim. Chlupy mi rostou bílý, takže to vypadá že žádný nemam. Vousy moc nerostou a vlasy mi rostou tak blbě, že aby za něco stály tak si je radši geluju. Rád dobře vypadam a mam dost jemný rysy. Přesto jsem nejradši pod stanem, na horách, na koni, nebo lovim s lukem (to bylo jen v USA). Co s tim, jsem metrosexuál co miluje survival, riziko a outdoor aktivity
   
rozšíření jack.hnut 17.11.2005 21:57
» reagovat
Většinou se jedná o muže žijící ve větších městech a s vyššími příjmy. Př: David Beckham
 
> Metrosexuál Wajdak 08.02.2006 21:39
» reagovat
  Zrovna David Beckham není příklad typického metrosexuála. Metrosexuál je osoba, která svým chováním a péčí o sebe začíná připomínat ženu. Holí si podpaží, přirození (to v současnosti dělá více můžů), ale dochází i k holení nohou, rukou, odstraňování chlupů na hrudi, zádech. To, že muž vypadá dobře, protože o sebe dobře pečuje (Beckham), z něj přeci nedělá metrosexuála.
   
>> .f0x neregistrovaný - cgft 21.02.2006 15:32
» reagovat
   Hm, také s tebou nemohu souhlasit..
Metrosexuál je muž, který o sebe více dbá, je to heterosexuální muž, dbá hodně na to, co nosí, na to jak vypadá, jakou má "kočku"..atd.

Toto se projevuje nejvíce v bohatších vrstvách, ale to neznamená, že by se to nemohlo projevovat i u normálních lidí.

Většinou jde o lidi z velkého města (od toho vzniká návez - Metropole)..
    
>> ,f0x neregistrovaný - fj 21.02.2006 15:33
» reagovat
   Jo a David Beckham je typickým METROSEXU8LEM! Já sem taky jeden z nich, protože na sebe dbám...více se bavím s pěknými děvčaty než s chlapi...

Tak si to urovnej a možná teď změníš názor..
    
>>> Co já vím neregistrovaný 02.07.2006 23:38
» reagovat
    Takže jsi homosexuál a ne cosi jiného. Beckham je normální kořeň, vím na co chceš ukázat, ale u fotbalistů je móda na dením pořádku, za ty love taky proč ne. Chr.Ronaldo je lepší příklad
     
>>>> TEPLOUŠ !!! neregistrovaný 21.01.2010 03:34
» reagovat
     a ty jsi teplej, když tě to tak rozvášňuje :-)
      
>>> no jo, neregistrovaný 19.12.2016 13:07
» reagovat
    dobrý, jen věnuj některý večer místo holiče (pardon, kadeřníka) pravopisu
     
>> metrosexual neregistrovaný 23.06.2006 07:42
» reagovat
   Beckham s sebou vsude nosi tuzku na oci aby se mohl upravit
    
metrosexuál neregistrovaný - marta 06.09.2005 13:42
» reagovat
viz Reflex
 





Navigace

předchozí slovo: » metroragie, metrorrhagie
následující slovo: » metrum
slovo se nachází na stránce: přidáno-návštěvníky:1597
krok zpět: » zpět
hledat jiné cizí slovo: » hledání
upravit (opravit) toto slovo: » upravit
přidat do slovníku nové slovo: » přidat
Knihy
Školní slovník současné češtinyŠkolní slovník současné češtiny
autor:
doporučená cena: 259
naše cena:220Kč
Postel hospoda kostelPostel hospoda kostel
autor: Czendlik Zbigniew, Zahradníková Markéta
doporučená cena: 298
naše cena:265Kč
Dešťová hůlDešťová hůl
autor: Hájíček Jiří
doporučená cena: 299
naše cena:217Kč
Poslední aristokratkaPoslední aristokratka
autor: Boček Evžen
doporučená cena: 279
naše cena:207Kč
hledat - slovník - pro webmastery - o slovníku - kontakt
scs.abz.cz  --  web © 2005-2017  --  ABZ.cz