Pojem introvertní

Slovo:

introvertní


Význam:

(příd. psych.) obrácený do vlastního nitra, do sebe samého, uzavřený



Generovaný, orientační výčet dalších tvarů tohoto slova



Některá související slova

omnivert, schizotymní, melancholik



Knihy

Trnová koruna nejsou zuby -- autor: Hodáček Kamil Marcel
Já a ty -- autor: Ammaniti Nicolo
Nabídka k sňatku -- autor: Andreé Michaela
Život a doba soudce A. K. -- autor: Zapletal Zdeněk
Síla introvertů -- autor: Löhken Sylvia

Komentáře ke slovu introvertní


 
» přidat nový komentář

introvertní dítě? neregistrovaný 13.12.2014 23:23
» reagovat
Mám malou holčičku.2 a půl roku, úmyslně se vyhýbá větším a hlučným kolektivum, nechce spolupracovat, když chodíme do ruzných kroužků a i přes to že třeba určitý cvik, básničku umí tak to dělat nechce.Většinou se drží bokem.Komunikuje jenom se mnou někdy i s manželem a ptám se jestli je tohle náznak introvertního chování, nebo jenom moje neschopnost ji přinutit dělat to co bych chtěla aby dělala.?
 
Intovertní dítě neregistrovaný 10.05.2014 20:02
» reagovat
Dobrý den potřebuji poradit se synem je narozen koncem srpna bude mu 6 let a má nastoupit do školy.Teď jsme zjistili že je introvert a doporučují nám odklad.. Jenže on je chytrý ale když má mluvit nemluví některé úkoly vykonává dýl než ostatní.řekly nám že má předem nastavené že selže a proto se nevyjádří..Teď jako rodiče nevíme zda ho do školy poslat ?Nebo radši ne ale aby mu to neublížilo? Děkuji za názory
 
... neregistrovaný 27.05.2012 16:07
» reagovat
Taky jsem introvertka, ale z vlastní zkušenosti vím, že se proti tomu dá aspoň trochu bojovat.. nejde to hned, chce to čas a i určitou snahu.. pokud nevíte o čem se bavit ve společnosti, snažte si to doma nacvičit.. dávejte si otázky sami pro sebe, říkejte si svoje názory klidně i nahlas, když budete třeba sami doma.. opravdu to i pomáhá! Hlavně je důležitý komunikovat. Mějte se fajn.
 
>   neregistrovaný 15.12.2014 14:24
» reagovat
  no někdy je pro mně problém se s někým bavit ikdyž bych chtěla, ale nevím o čem.Nedaří se mi najít správnou notu s tím určitým člověkem, ale čím jsem starší tím víc poznávám, že nejlíp si rozumím s lidma takovýma jako jsem já.Manžel je introvert, já jsem introvert a i naše 2 a půl letá holčička je introvertka.
   
snad pomuže ritmo85 15.03.2012 01:32
» reagovat
http://www.kosmas.cz/knihy/130479/jste-introvert/
Ps: Musíš přemoci svůj strach z neznáma.....musíš zatat všechny své síly a "bojovat".....Musíš mluvit mluvit mluvit....abys otevřel svoji extrovertní část....taky jsem ztratil dlouholetou ženu....
 
pomoc o radu neregistrovaný 09.02.2012 16:18
» reagovat
text...Já jsem velký introvert a sice ne jen díky tomu se mi rozpadá manželství jsem s toho zoufalý a nevím co dělat když se snažím sebevíc tak se nedokážu změnit. Jedině mi pomůže alkohol, ale to není řešení. Nemáte prosím někdo nějaké dobré rady jak uvolnit tok myšlenek a nebát se cokoli říct aniž bych se bál následků. Díky M.S.
 
>   neregistrovaný 06.06.2017 22:41
» reagovat
  psychiatr ˆˆ
   
Introverze neregistrovaný 26.09.2010 21:58
» reagovat
Introverze neni nic co by se melo napravit. Je to cast nas, ale kdo chce muze se zmenit. Ja jsem treba obrovský introvert a libi se mi to, tak jak to je.
 
> Introverze neregistrovaný 26.04.2011 21:40
» reagovat
  Naprosto souhlasím. Intoverti jsou na světě důležití, nikdo z nich by se něměl snažit změnit. Extroverti nejsou víc, ani introverti ne. Každý má svoje pro i proti. Extroverti mají spoustu známých a kamarádů, mají tendenci hodně mluvit, nebýt ale introvertů, neměli by co říkat. Ještě že jim to vždycky nějaký moudrý introvert poradí ve formě umění nebo vynálezu, že?:)
   
introvercia neregistrovaný 21.12.2009 07:23
» reagovat
Dlhu dobu som bola hlboky introvert a cely cas som s tym bojovala. Je to vsak vec, ktora sa neda zmenit za jeden den. Teraz, ked sa mi podarilo otvorit sa a z okolia mi bolo povedane, ze az o 70 %, tak som sa z toho tesila. Avsak zase sa nasiel clovek, ktory mi vyhadzuje na oci moju minulost a vobec si nevsimol moju zmenu. Cloveka to dost zrani.
Myslim si, ze clovek do velkej miery nemoze za to, ze je inrovert a dolezite je to, ci sa snazi aspon trocha zmenit. Nadavky typu ty si asocial, nedokazes s ludmi komunikovat a v zivote to nikde nedotiahnes, introvertovi nepomozu v jeho boji sameho zo sebou, ale skor ho zatlacia este hlbsie. Myslim, ze by sa ludia mali tiez naucit ako sa ku introvertom spravat.
 
> re: introvercia neregistrovaný 02.09.2010 17:13
» reagovat
  Teoreticky ano, ale z praktického pohledu je víc extrovertů (kteří jsou navíc mnohem bojovnější a dominantnější). Proto je introvert považovaný za "exota" a proto je netolerovaný. Je to jako chtít po heterosexuální většině, aby tolerovala homosexuální menšinu - teoreticky by ji tolerovat měla, protože homosexualita je "neléčitelná" (proto jsem vybral tento příklad... nenapadlo mě zrovna nic netolerovaného a "neléčitelného"). Z praktického hlediska to ale nefunguje. Introverti jsou prakticky odsouzeni k velkému boji, který většina extrovertů nepochopí - oni jsou mezi lidmi doma, proto se lépe probijí, narozdíl od introvertů, kteří ztrácí pevnou půdu pod nohama.
Jinak, doporučuji knihu: Jste introvert? od Marti Olsen Laneyové.
Je v ní spousta užitečných rad pro introverty :)
   
>> oprava neregistrovaný 02.09.2010 17:16
» reagovat
   Místo výrazu neléčitelný je možná lepší "vrozený navždy"
    
>> lenka neregistrovaný 16.10.2012 12:08
» reagovat
   S tím nesouhlasím. Myslím si, že i extroverti se dokáží naučit pochopit, že je někdo odlišný, jiný.A v praxi je ,,exotů" přece jenom dost, že se to dříve či později naučí. Navíc proč by měl být jen introvert ten, co se snaží? Má snad přece stejnou hodnotu jako ostatní. Já jsem spíš introvert, ale to, že řeknu méně slov, než extrovertní kámoši, nic nemění na tom, že mě mají rádi, a spíš mě považují za zajímavou, než za exota. Přece to není tak těžké tolerovat odlišnost. Přijde mi to takové alibistické - jsem jako většina a na menšinu seru. Ale v konečném důsledku se extroverti ochuzují o originální prožívání a myšlení introvertního člověka. Všechno je to o přístupu.
    
to : anděl neregistrovaný 13.06.2008 08:14
» reagovat
...na člověku je až teprve geniální to,že skoro neřekne nic a všichni všechno vědí !!
 
introvertní neregistrovaný 18.05.2008 18:26
» reagovat
Zdravím všechny introverty.Já jsem si už ve školce uvědomovala,že jsem jiná než ostatní děti.Skoro nikdo se se mnou nebavil a tento trend pokračoval až do nástupu na střední školu.Hodně jsem se kvůli tomu natrápila,ale čím víc jsem se snažila být extrovertní,tím víc jsem byla trapná.Ani dnes to není stoprocentní,pochopila jsem,že si sebe musím vážit hlavně já sama a že člověk má být přirozený a nebrat to jako handicap.
 
ker maler neregistrovaný 20.04.2008 13:48
» reagovat
Sami sebe neobjevujete, sami sebe tvoříte. Proto se nesnažte zjistit, čím jste, snažte se stát tím, čím chcete být!!!
ale narazime na to,jaci jsme,at zjistujeme nebo ne...tak to proste je..objevujeme se,ale neni dobre u toho zustavat...tvoreni..pravda...Napadlo mne, ze kdyz se zamyslime nad tim,co nebo cim chceme byt..vzdycky proste navazem na to,co uz jsme, a nekdo to nevi treba cely zivot...ale to uz utikam...:-)
 
anděl neregistrovaný 12.03.2008 10:45
» reagovat
Introvert nebude existovat bez extroverta a tak je to se vším.
Stejně tak bílá nebude existovat bez černé. Radost nebude existovat bez smutku nebo zdraví bez nemoci, dobro bez zla, otázka bez odpovědi, chaos bez pořádku nebo světlo bez tmy atd..
V NEPŘÍTOMNOSTI TOHO, CO NENÍ, NEEXISTUJE ANI TO, CO JE.
Jak by se mohla Láska radovat sama ze sebe kdyby neznala Zlo. Nemohla by prožívat a zakoušet to co je protože by neznala nic jiného. Nic nemůže existovat bez svého protikladu. Tohle je alfa a omega. Když jste obkopeni tím, čím nejste, nezapomínejte na to čím jste. A vězte, že to co děláte v nejtěžší chvíli , může být vaším největším vítězstvím. Neboť život, který si vytvoříte, je výpovědí o tom čím jste a čím chcete být. Introvert je stejně důležitý, dokonalý a jedinečný jako extrovert. Jestliže je někdo sám se sebou nespokojený a snaží se přírodu otočit vzhůru nohama, pak se mu to zřejmě nepodaří a bude před sebou tlačit hodně těžké břemeno. Jste to co jste, co si myslíte a děláte. Nikdy nedovolte aby váš život vyjadřoval něco jiného než tu nejkrásnějíš představu, jakou jste si o sobě vytvořili.
Nikdy se nepřetvařujte. Nesnažte se změnit v něco jiného.Bohužel se vám to nebude dařit, protože se vždycky vrátíte ke svému já.
Pokud jste málomluvní tak nemluvte, pokud rádi mluvíte tak mluvte. Jsou to jednoduché počty. Ve skutečnosti jste sami se sebou spokojeni a ani si to neuvědomujete, ale okolní svět po vás požaduje něco jiného. Neexistuje nic správného nebo špatného. Všechno se prostě jen děje ve věčném okamžiku procesu. A tím je nekonečný ŽIVOT. Mohl by vlastně existovat život bez myšlenky? :-) Všechno živé má jediný cíl, a tím je prožívání vrcholného štěstí. Všechno ostatní, o čem přemýšlíte, co říkáte nebo děláte, je závislé na této funkci. Vaše duše nemá nic jiného na práci a nic jiného ani dělat nechce. Je úžasné že tato činnost je nekonečná. Nejhubším tajemstvím je, že život není procesem objevování, nýbrž procesem tvoření. Sami sebe neobjevujete, sami sebe tvoříte. Proto se nesnažte zjistit, čím jste, snažte se stát tím, čím chcete být!!! Proč třeba někdo nerad mluví? Slova jsou ve skutečnosti nejméně účinným prostředkem komunikace, neboť jsou velmi často interpretována nesprávně. Všichni mistři to vědí. A proč je tomu tak? Jsou to pouhé zvuky, které symbolizují pocity, myšlenky a zkušenost. Jsou to symboly. Značky. Insignie. Slova nevyjadřují pravdu. Nejsou skutečností. Slova vám mohou pomoci něco pochopit. Zkušenost vám dovoluje něco poznat. Existují však věci které nemůžeme zakusit a proto tu jsou pocity a také myšlenky. Musíte uznávat a milovat své pocity. Neboť uznávat své pocity znamená uznávat své já.
 
něštastný svět extrovertů neregistrovaný 20.11.2007 20:09
» reagovat
ahoj všichni,četl jsem si všechno co je na této stránce ke čtení a naprosto soucítím se slečnou která napsala..a kdo jsem teda ja?cítím se podobně, svět jsem si predstavoval jako dítě jinak,chci být milován a toužím po tom snad víc po čemkoliv jiném,toužím po světě plném míru a plém lidí kteří si neubližují,ale není to tak...svět je naprosto jiný a mnohem krutější a horší,někdy nad tím přemýšlím co je pro mě důležitější? zustat sám sebou jako zruda extroverta a introverta,nebot spolecnost vyhledavam,nechci byt sam,ale kdyz uz tak společnost inteligentních a přátelských lidí, kterým o nic nejde.
když se podívám kolem sebe vidím jen neštastný svět extrovertů.kteří aktivně svět zamořují hesly jako to be cool,to neřeš a podobné...všechno se valí jako jedna koule ze všech stran, a hlavně z médií,ktrá úspěšně radí v čem být in a out...a který úprací prostředek drhne nejlépe do toho všeho do reklamy strčí obyčejného člověka který je tam náhle cool.tenhle svět je hnus,všechno je jen kariera a peníze...a ten kdo to nemá prostě nežije!!!at se snaží být přírodní jak chce...
vím že moje babička,má pravdu když říká.nezávidím vám tenhle svět v kterém žijete....a já s ní v duchu souhlasím,všechno je tu nahlavu jako v kocourkově.
a já pak v tomhle světě vypadám taky tak,jsem celkem citlivý a ted když hledám práci tak je problém nás někde zamestnat protoze já neumým žít jako flegmatika nic neřěšit.
toužím jen po lásce,vlídnosti a slušnosti,ale s tim se dnes muzu jit tak zahrabat
 
> Je to marné neregistrovaný 28.09.2009 10:09
» reagovat
  Bohužel pro tebe jsi pro společnost nepoužitelný. LIdský druh se vyznačuje přizpůsobivostí se měnícím podmínkám. Nemusíš měnit svou osobnost, jen by sis měl osvojit chování v dnešní společnosti, jinak "nepřežiješ".
   
být introvert je výhoda neregistrovaný 05.06.2007 17:00
» reagovat
Ahoj všichni introverti, zkusili jste si už zacvičit jógu? Výborná práce s myslí, mohu vřele doporučit! www.joga.cz D.
 
Jsem taky introvert ... neregistrovaný 02.06.2007 14:39
» reagovat
Zdravím všechny!
Jsem taky introvert,tak že rozumím o co se zde jedná.Chci jen tímto příspěvkem poukázat na jednu knihu,kterou najdete na této adrese,a která toto téma rozebírá dost důkladně a jsou tam i praktické rady do života pro ty co jsou introverti nebo extraverti.
http://www1.vltava.cz/store/GoodsDetail.asp?sCGo odsID=SE01415354
Mějte se fajn Jenda
 
> Odkaz neregistrovaný 30.07.2010 01:05
» reagovat
  Odkaz nefunguje..
   
introvertka schizofrenni neregistrovaný 23.04.2007 15:42
» reagovat
zdravím vás, četla jsem vaše příspěvky a ráda bych se zapojila..mám šílený problém s komunikací, jsem rozporuplný člověk, nedůvěřuju lidem a když mám před nimi něco říct, nenacházím slov, které se mi v normálním stavu vynořují z mysli samy, uvažuju, přemýšlím nad různými věcmi, životem, atd. a myslím, že kdybych to dokázala vyslovit, nevypadala bych jako blbá blondýna..což vypadám..a nejspíš asi jsem..mám sice pár dobrých přátel, ale mluvit na veřejnosti nejde..neumím se zapojit do společnosti, ráda poslouchám lidi, ale strašně ráda bych vyslovila svůj názor, jenže to nejde..bojuju s tím moc dlouho, snažím sama sebe změnit, ale vždycky se po nějaké době stáhnu a jsem zase na začátku..je to těžké v dnešní době, kdy má mluvený projev přednost před myšlenkama a kdo není aktivní a cílevědomý, ten skončil aniž by začal..Mám před maturitou a uvědomila jsem si, že ústní zkoušky nezvládnu na dobrou známku, i kdybych to uměla nazpamět..Mrzí mě to a mám z toho depresi, ale co zmůžu???Ale jsou horší věci na zemi..a tak se snažím to maskovat, snažím se být taková, jaká doopravdy nejsem a i když je to ještě horší, nevím, co mám jiného dělat...tak se držte, introverti a schizofrenici!!!
A hlavně dýchat!:)
Yvjena icq:281-979-438
 
> Neboj, hlavně klid :) neregistrovaný 10.03.2009 01:08
» reagovat
  ¨Já měl ten samej problém, při každé zkoušce jsem si radši nechal dát za 5, jen ze strachu, že když řeknu ňákou blbost, celá třída se mi vysměje... No a pak při ústních jsem šokoval ůplně celou třídu, když sem měl ůplně nejlepší výsledky ze všech.. takže to jde... drž se, to zvládneš :)
   
> Neboj, hlavně klid :) neregistrovaný 10.03.2009 01:10
» reagovat
  ¨Já měl ten samej problém, při každé zkoušce jsem si radši nechal dát za 5, jen ze strachu, že když řeknu ňákou blbost, celá třída se mi vysměje... No a pak při ústních jsem šokoval ůplně celou třídu, když sem měl ůplně nejlepší výsledky ze všech.. takže to jde... drž se, to zvládneš :)
   
introvert nad extroverta alebo naopak... neregistrovaný 18.12.2006 20:35
» reagovat
Ľudia, mne to tu pripadá ako anonymné stretnutia krúžku "Som introvert, ale už 2 mesiace abstinujem"
Nie je to ani lepšie ani horšie, že je niekto extrovert alebo introvert. Nikto sa nenarodil ako introvert, ako tu bolo spomínané. Ale ani ako extrovert... Celá táto diskusia mi pripadá zvláštna. Vadrujú sa tu hlavne introverti, zdá sa, akoby sa cítili menejcenní. To isté aj pri slovo extrovert.
Myslím si, ako som už aj napísal, že ani extrovert nie je lepší. Ja sám sa považujem za extrovertného introverta alebo introvertného extroverta a môj názor je, že ľudia by hlavne nemali potláčať svoju prirodzenosť.
 
> co jsem teda já? neregistrovaný 16.02.2007 22:08
» reagovat
  Jsem zmatená. Přítel mi včera řekl,že jsem introvert a zahleděná sama do sebe. Je pravda, že jsem jiná ale neřekla bych, že jsem uzavřená sama do sebe. Jsem společenská, mám ráda lidi kolem sebe, ale mám rády i vlastní klid a pohodu. Můj největší problém je ten, že jsem zhnusena ztoho světa ve kterém žiji. Měla jsem sny jako malá o životě a není to tak. Lidi jsou hnusní, zlý a závistiví. Chybí mi láska, pochopení a tolerance. Bojím se žít abych netrpěla, ale přitom chci strašně žít. Tak jsem teda introvert, nebo jsem švihlá a nemám to v hlevě v pořádku, protože jsem na lidi hodná a snažím se věci řešit rozumně a né sobecky stou myšlenkou, že pro mě to tak je nejlepší.
   
>> co jsem teda ja? neregistrovaný 27.05.2008 11:52
» reagovat
   ahoj zmatena :)popsala jsi zkracene,presto docela detailne i me JA...pro takove nase JA(ktere mnohem komplikovaneji sestavene a pracujici v sobe/vsichni/ nosime)je nejlepsi,se pohybovat v terenu nam vnitrne danem-napr.umime-li malovat(nebo radi malujeme)malujme..citime-li se dobre a uvolnene v prirode-delejme vylety,sportujme(domaci zvirena je tez dobra).hlavne nezkousejme zit zivot nekoho jineho,nebo k vuli necemu jinemu.tento\\\\
    
introvert nad extroverta alebo naopak... neregistrovaný 18.12.2006 20:34
» reagovat
Ľudia, mne to tu pripadá ako anonymné stretnutia krúžku "Som introvert, ale už 2 mesiace abstinujem"
Nie je to ani lepšie ani horšie, že je niekto extrovert alebo introvert. Nikto sa nenarodil ako introvert, ako tu bolo spomínané. Ale ani ako extrovert... Celá táto diskusia mi pripadá zvláštna. Vadrujú sa tu hlavne introverti, zdá sa, akoby sa cítili menejcenní. To isté aj pri slovo extrovert.
Myslím si, ako som už aj napísal, že ani extrovert nie je lepší. Ja sám sa považujem za extrovertného introverta alebo introvertného extroverta a môj názor je, že ľudia by hlavne nemali potláčať svoju prirodzenosť.
 
nedostatek neregistrovaný 13.12.2006 11:38
» reagovat
přílišná uzavřenost je dle mého názoru nedostatek, je to příliš pohodlné, žít si ve vlastní ulitě, kam nikdo nepustíme. Dělejte jak myslíte, já se jí snažím zbavit. Srdečnost a otevřenost beru za kladné vlastnosti a jako opak uzavřenosti (introverce). Tak zdar!
 
Námět... Comodor W. Falkon 20.11.2006 16:40
» reagovat
Sám jsem poměrně těžký introvert a znám řadu lidí, kteří jsou jimi též...
...především - introverze není nic záporného...
Zjednodušeně by se to dalo přeložit jako "schopnost myslet" a je takových cca 25% lidí, což by dle kalkulací přírody mělo stačit aby společnost neupadla do chaosu...
Setkal jsem se už i s tím, že někteří lidé chápou introverzi jako neschopnost společenské interakce - ale to není pravda!! Já i mí introvertní přátelé jsme naopak velmi společenští, ve společnosti jsme vesměs oblíbení a většina z nás se řadí mezi tzv. přirozené autority, jakkoli s ohledem na extravertní (agresivní) povahu světa máme raději "stín", rádi se setkáváme (pravda, nejlépe ve skupinkách do 10 lidí), povídáme si...
Ovšem musí být o čem...
To právě plyne z té přemýšlivosti...
Ta neschopnost nalézat témata-netémata umožňující vést prázdné řeči...
Stejně tak je typickým introvertním rysem smysl pro čest... Snad je to i proto, že čím je člověk introvertnější, tím více domýšlí každý svůj krok, resp. jeho důsledky - včetně těch negativních...
...celkově většinou intraverze na první pohled vypadá jako chlad, odtažitost, arogance...ale tak tomu není... Introvertní lidé nepoučují, protože by použovat chtěli - pouze poskytují informace... A nejsou loehce odtažití, protože by byli namyšlení - jen ještě neví, jestli nůžou důvěřovat...
Moc hezká kniha na toto téma je od Marti Olsen Laneyové "Jste Introvert? Jak přežít ve světě Extravertů" (orig.: The Introvert Advantage)
 
> Námět... neregistrovaný 20.04.2007 13:27
» reagovat
  Naprosto s Tebou souhlasím! Jsem introvert a mám podobné zkušenosti s nahlížením extravertů... Díky za objasnění ostatním.
   
> Skvěle neregistrovaný 28.01.2011 09:38
» reagovat
  Díky za pěkně napsaný popis, myslím, že lépe to napsat nešlo a vystihuje to podstatu a jádro!

Jen dodám, nikdo je introvert méně a někdo více, já sám mám i jiné tendence, taky se umím "otevřít" ale jen v nějakém bezpečném prostředí nebo mě sympatickém prostředí, ale pak se zase vrátim do sebe, postupně s věkem člověk opravdu zjišťuje, že nejhorší je se snažít se chovat jako ostatní nebo napodobovat, ale je to po pravdě nejhorší co by člověk mohl udělat, právě proto, že člověk věci rozebírá věci často do detailu, přijde na to, že tim vpodstatě uniká sám sobě ze strachu, že ho společnost zavrhne, když se nebude chovat "normálně", pravda, člověk se cítí občas tak trošku méněcenný - jako neschopný a musí často dokazovat, že to tak neni, protože schopnosti má, jen o tom nemusí mluvit.
   
baf neregistrovaný 29.08.2006 12:51
» reagovat
když tady čtu do podrobna jaký kdo je, tak zjišťuji, že jsem každý den někdo jiný - dnes jsem sangvinik, včera extrovert a večer bývám občas introvert a o flegmatik jsem taky. Závisí to všechno na náladě a ať mně nikdo netvrdí, že i ten nejsilnější sangvinik občas nevypíná a nenechá svou dušičku vegetit a je z něho melancholik. No a pěkně jsem se do toho zamotala a jsem z toho jelen. Nikdo nebude mít celý život jen ten jeden charakter - lidé se měníííí
 
> anonym neregistrovaný 22.09.2006 20:29
» reagovat
  Bratr je cholerik, kazdy den kazdou hodinou, pokud nespi. Soused je senilni cholerik, kazdy den, kazdou hodinu, pokud nespi. Ja jsem introvert, kazdy den, kazdou hodinu. Byt introvert je jista vyhoda.. podle me zadnej introvert nemuze nekomu lezt do prdele, jako to kupriladu delaji nekteri extroverti :-D
   
> Směšování rozdílného... Comodor W. Falkon 12.12.2007 11:06
» reagovat
  Mno... Tvůj příspěvek je dosti zmatený - především mícháš dva systémy temperamentu dohromady...
Dle temperamentu lze lidi členit na extrovertní-introvertní, nebo na sangviniky-choleriky-melancholiky-flegmatiky...
Chceš-li je propojovat, měla by jsi mít na zřeteli, že extroverzi odpovídají cholerik a sangvinik, introverzi melancholik a flegmatik...
...a také to, že nikdo nemá 100% temperament...
   
byti introvertem.. neregistrovaný 21.08.2006 21:46
» reagovat
Zdravim vespolek.
Po tom co sem se asi pred rokem dovedela co slova introvert nebo extrovert znamenaji..sem sama sebe zaradila mezi introverty. A musim rict.. ze introverti neboli jinak uzavreni lide se nevyskytuji jen tak.. vetsinou na to ma veliky vlyv prostredi ve kterem treba vyrustli.. dle toho vlastne narusta nebo klesa mira uzavreni se vuci okoli...
Jinak receno introvertem se narodit lze.. (podle me).. ale nase okoli rozhoduje o te mire.. v tech lepsich pripadech jsou introverti jen tisi lide ktery se seznamovat dovedou ale kdyz maji jistotu nove kontakty nejak moc nehledaji ale zasadni problem nemaji jen jim pred hlucnou salou plnou lidi vyhovuje vic tiche mistecko pro odpocinek...
Kazdopadne spolecnost muze z introvertu udelat.. lidi kteri se boji vubec do spolecnosti vkrocit maji dusevni a jine problemy.. odmitaji kontakt z okolim a tak dale a tak dale...
byti introvertem neni spatny .)
Fastik - 337-191-019 ICQ..
 
teken neregistrovaný 05.07.2006 14:56
» reagovat
sem taky introvert29, mno nic moc v cizí společnosti, ale když se okoukám, jsem v poho. Našla by se dívka20-26 se stejným problémem? teken.tekan@seznam.cz
 
> anonym neregistrovaný 22.09.2006 20:43
» reagovat
  Nevim jiste, ale od toho jsou tzv. seznamky, jeste lepe chaty :-D
   
Introvertnost neni nemoc neregistrovaný 08.06.2006 20:34
» reagovat
Jsem introvert, ale nemrzi me to, to neni nemoc. Tak nedelejte, ze je to neco spatneho. Sice nemam moc pratel, sice jsem vetsinou sticha, ale o to vic mi to dava moznost premyslet, uvazovat. Pozoruju svet kolem sebe a delam si zavery, nazory, ucim se. To extraverti nepoznaji. Ale samozrejme je potreba se trochu odintrovertovat a to lze, je potreba se jen snazit. A intoverti to maji snazsi prejit k extravertnosti nez naopak.
 
> Bezva! neregistrovaný 21.12.2006 17:04
» reagovat
  Naprosto s Tebou souhlasím...
   
Test Jirky Koubka neregistrovaný 08.06.2006 13:39
» reagovat
čau introverti jaký máte vlastnosti, rychle potřebuju to do testu
 
introvertni neregistrovaný - Karin 25.05.2006 12:14
» reagovat
mela jsem pritele, ktery je takovy . . a zila jsem jen ve lzich . .
 
introvert neregistrovaný - snuk 01.04.2006 14:41
» reagovat
som taky introvert az mam problem nadviazat akukolvek komunikaciu jedinu vec ktoru dokazem riesit je moj dusevny svet padam hlboko do svojho ja a nedokazem uz existovat v realite
 
> introvert Zahradice 06.04.2006 19:28
» reagovat
  nic si z toho nedělej, přijde mi, že v dnešní době je nás takových víc....od reality utíkáme k virtualitě, kterou umíme řešit líp než reálný svět...protože ten je fakt děsnej!!!!
   
>> introvert neregistrovaný - Marek 29.04.2006 20:15
» reagovat
   Dá se s tím bojovat, jsem introvert, ale dokážu už navázat kontakt i s cizí osobou na ulici. Trošku mě štve, že mnoho extrovertů nás má za podivíny, ale přitom jsme normální lidé. Na sobě si všímám, že jak vidím ten svět z venčí, vyznám se třeba v problémech druhých, ale své už řešit nedokážu.
    
>>> introvert neregistrovaný 04.06.2006 15:44
» reagovat
    ahoj, jsem introvert-žena, je mi z toho někdy smutno, moc bych si přála kamaráda
moje t.č.775934949.
     
>>> Je to tak. neregistrovaný 17.08.2006 23:02
» reagovat
    Marku, mas pravdu. Extroverti se divaji na introverty divne. Ale myslim si ze oni nejsou az tak stastni jak se zdaji - ziji podle mne moc chaoticky a nad nicim moc nepremysli, proste ziji.
     
>>> přesně neregistrovaný 03.02.2009 16:44
» reagovat
    přesně, problémy druhých zvládám skvělě, ale své vůbec..
     
> Reakce neregistrovaný 15.09.2007 14:51
» reagovat
  Tak to jsi těžký introvert.To nic neni.To mam taky.Ale je to pěkně hnusný.Pomůžou na to přátelé,1 nebo 2,co tě rozveselí a vtahnou do svého světa nebo přítelkyně trošku podobná,trošku jiná,to pomůže hodně.Jinak hrozí opravdu to,co píšeš a pak Ti z toho může hrábnout.Znám to též.Hezký den.
   



Navigace

předchozí slovo: » introvert
následující slovo: » introvertovaný
slovo se nachází na stránce: I:52
krok zpět: » zpět
hledat jiné cizí slovo: » hledání
upravit (opravit) toto slovo: » upravit
přidat do slovníku nové slovo: » přidat

hledat - slovník - pro webmastery - o slovníku - kontakt
scs.abz.cz  --  web © 2005-2017  --  ABZ.cz