Pojem RSDr.

Slovo:

RSDr.


Význam:

rerum socialium doctor, doktor sociálně-politických věd

Komentáře ke slovu RSDr.


 
» přidat nový komentář

Příspěvek. neregistrovaný 12.10.2017 23:20
» reagovat
V jednom z níže uvedených článku nějaký soudruh píše o tom, jak náročné bylo studium na škole, kde se uděloval titul RSDr. Mílý soudruhu. Dovol, abychom se zasmáli. Ha, ha , ha. Takovou pohádku - hovadinu můžeš vyprávět někde na besídce ve zvláštní škole. Nikdo jiný, alespoň trochu soudný člověk by ti to nemohl uvěřit. Každému normálnímu člověku, který má rozum a protikomunistický názorje jasné a ví, že tam byl politický zájem strany, aby pokud např. do prvního ročníku nastoupilo 50 kovaných soudruhů, tak aby těch stejných 50. za 4 či za 5 roků otamtud odešlo s tituly RSDr. Protože strana již počítala s takto "kvalifikovanými soudruhy" s jejich umístěním na jejich různé důležité funkce. Tedy "náročnost" studia byla nastavena tak, aby to udělal každý pitomec. Stejně tak tomu bylo i s Vysokýma školama vojenskýma, zejména politických směrů a totéž stran Vysokých škol SNB. Na civilních vysokých školách např. Karlova universita a jiných, pokud studující neprospíval, nesplnil požadavky, končil. Na výše zmíněných školách (RSDr. či JUDr. od SNB) se toto nedělo a nehrozilo. To jen k náročnosti studia na těch školách. Tak čau, ty rudej blbe.
 
Odpověď. neregistrovaný 12.10.2017 21:40
» reagovat
Čau ty rudej blbe/blbko. Nevím jestli jsi muž nebo žena, ale snad se v tom při svém politickém vzdělání zorientuje. Proč by podle tebe pan Čáslavský neměl být u policie proto, že jasně projevil protikomunistické názory, a konkrétně prpoti bývalým soudruhům od SNB. Patrně jsi se ještě neprobral z doby, kdy se za to stejné vyhazovalo z práce. Ale ty blbečku, časy se v tomto značně změnily. (bůh tomu žahnej)Svoboda projevu je zaručena Ústavou a Listinou nzákl. práv a svobod a je jedním ze zákl. principů demokracie. Pokud ti tyto pojmy něco říkají. Taktéž si přečti Zákon o zločinnosti kom. režimu a posuď, co tam není pravda. Jestli je ta tvoje čevená hlava schopna to pochopit. Jinak si raději čti Marxleninské knížky a dívej se na filmy o Leninovi. Jako Kremelský orloj, Lenin v říji popř. Jak jsme kurvili ocel. Ty jsi také patrně studoval/la Vysokou politickou školu ÚV KSČ a nebo nějakou Bačovskou universitu společně s Bilakem a Husákem. Tebou projevený názor by tomu odpovídal. Čest a věčná sláva bratrům Maínovým, panu Paumerovi a ostatním bojovníkům. Po zkušenostech s bývalými soudruhy od SNB bych jim dnes sám šel ládovat zásobníky a namazat závěry u kvérů, aby jim to dobře chodilo Tak čau soudruhu vole.
 
děs a hrůza neregistrovaný 16.02.2016 00:23
» reagovat
V rodinném podniku SSUAR na Praze 10 vyučují výhradně komunisté z Moravy. Do party vzali i jednoho RSDr. Ostatní jsou pochopitelně šikanováni, jako za starých "dobrých" časů. Peníze tečou, nikdo nic nevidí, neslyší, nikoho nic nezajímá. Něco jako průmyslovka v Malešicích. Mrtvá sem nebo tam, hlavně že jsou dotace. Kantorky, jděte do ulic a proberte se konečně.
 
rudé cesko neregistrovaný 04.12.2012 12:16
» reagovat
Ziju v zahranicí. Kdysi me chytili na Sumave pri úteku z komunistického ráje. Ted´ uz zase delají v Cesku politiku a ohání se svými tituly. Lituju vás.
 
... neregistrovaný 19.12.2011 12:25
» reagovat
timhle titulem bych se nechlubil..
Jeden náš rozumný učitel a ne jen on říkal Rozhodnutím strany doktor. Taky jsme měli ve škole RsDr. a byl to komunista
 
:) neregistrovaný 06.11.2011 23:49
» reagovat
muj tata ma takovej titul :)
 
>   neregistrovaný 27.02.2015 15:30
» reagovat
  tak tím bych se moc nechlubil -_-
   
> Odpověď neregistrovaný 15.10.2017 20:17
» reagovat
  Tak ať ten diplom dá do antikveriátu. Já bych to koupil, protože takové kokotiny sbírám. Ahoj. Dimitrij Donský.
   
:o) neregistrovaný 25.02.2010 17:05
» reagovat
jasne aspon ma titul ty debil :o)a ked vedia iba tie nastenky tak aspon nieco lebo ty nevies ani to...
 
> Odpověď. neregistrovaný 15.10.2017 20:25
» reagovat
  Ty rudej blbe z čobolákova. Podle toho co píšeš, tak jsi zřejmě také někde sutdoval na titul RSDr. nebo JUDr. od SNB a nebo nějakou Bačovskou universitu společně s Bilakem, Husákem, Jakešem a s majr. Haluškou alias Terazkym z Černých baronů. Tvůj projev by tomu plně odpovídal.
   
:-D neregistrovaný 27.11.2009 17:56
» reagovat
Tento "titul" je srandovny.
 
RSDr. neregistrovaný 26.03.2009 12:11
» reagovat
Rozhodnutím strany doktor...

To je pravý význam tej skratky.
 
vojenska skola neregistrovaný 14.05.2008 21:05
» reagovat
Na Univerzite obrany je techto soudruhu plna katedra a vyucuji zde ekonomii zamerenou na trzni kapitalismus, ale vsichni cpi socialismem na dalku.
 
M.Pol.Sc. neregistrovaný 25.03.2008 16:38
» reagovat
M.Pol.Sc. = Master of Political Sciences = magistr politických věd (akademický titul ve Finsku)
 
Totátní neznalost neregistrovaný 26.10.2007 14:44
» reagovat
Myslím, že se tu sešla sbírka idiotů. Píšete o věcech, kterým vůbec nerozumíte.
 
> Re: neregistrovaný 10.03.2008 16:28
» reagovat
  tak nás pouč, slaďouši
   
Hňupy u armády neregistrovaný 03.05.2007 19:27
» reagovat
Mohu jenom potvrdit, že u armády stále pracují tytulovaní hňupy s titulem RSDr. Jsou to většinou lidé, kteří nic neumí (kromě dělání nástěnek- to jediné jim opravdu jde). U armády často pracují na zbytečných postech, bo nic užitečného opravdu neumí (čest výjimkám). Nebo pracují jako občanští zaměstnanci u armády a jelikož mají většinou odslouženo hodně let pobírají tučné renty a k tomu navíc dostávají ještě plat. Všem těmto komunistickým prasatům vzkazuji: Běžte někam..., protože jste toho už zkazili dost!
 
> Nejdřív si přečti po sobě příspěvek neregistrovaný 28.02.2008 13:31
» reagovat
  Souhlasím s tím, že tohle je titul absolutně o hovně, ale ty tvoje hrubky, to je taky síla.
   
> Hrubky neregistrovaný 14.05.2008 10:01
» reagovat
  Souhlasím, akorát když píšeš o jiných, že jsou to \
   
>> Dodatek. neregistrovaný 14.10.2017 06:06
» reagovat
   Vážený pisateli. Pokud máš na mysli výraz či výrazy jako "VOLOVÉ, IDIOTI, DEBILOVÉ, PITOMCI" a podobné, tak skutečně nejsou přesné a pro soudruhy nemohou být urážkou. V daném případě nejsou nepravdivé, jsou velmi decentní a zdaleka nevystihují skutečnost. Bylo by spíše na místě se volům a ostatním omluvit, protože bychom je títmo přirovnáním uráželi. Jako např. paní Ester Kočičková v jednom pořadu v televizi se za výrok "komunistické svině" omluvila skuetčným sviním někde u prasečáku. To skutečně sedělo, byla to krásné a nemělo to chybu.
    
> Odpověď. neregistrovaný 18.10.2010 10:37
» reagovat
  Plně s Vámi souhlasím. Stejní voli, svině a pitomci jsou i Police ČR ti bývalí SNBaci s se stejnými tituly a s tituly JUDr. z vysokých škol SNB. Ti dnes s těmito mozky policii řídí a rozhodují. Polde toho to vypadá. Jaký rozum takové dílo. Čest a sláva bratrům Mašínovym,panu Paumerovi a ostaním. Měli těch sviní odkríglovat ještě více. Mějte se pěkně. Podepisuji se. Za svým názorem stojím. Jsem Jiří Čáslavský, 53972 Raná č. 17.
   
>> neuveřitelné. neregistrovaný 08.10.2012 18:30
» reagovat
   K tomuto článku není obrany. Je to něco tak hloupého, že to ani nestojí za jakoukoliv aktivitu. Každý rozumný a vzdělaný člověk si udělá názor sám. Je mi Vás líto pane policisto. Jak ironické že?
    
>>>   neregistrovaný 23.09.2014 13:46
» reagovat
    Smutné je hlavně to, že takový policista jako pan Jiří Čáslavský dále u policie slouží a dělá ostudu Policií ČR.
     
>>>>   neregistrovaný 22.03.2015 15:56
» reagovat
     Žádný neví z těch, co tady píší o tomto titulu - jak náročné to bylo studium. Hanlivě se tu vyjadřují lidé neznalí a ovlivnění. Sprostá slova nepoužívám, ale tito sprostí pisatelé ukazují, že je jejich IQ tykve. Určitě pro společnost, obec, město samozřejmě nic NEUDĚLALI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kritizují jen velcí HLUPÁCI
      
>>> Odpověď rudému trdlu. neregistrovaný 13.10.2017 20:46
» reagovat
    Ty rudej idiote. Líto je spíše tebe. Asi jsi se ještě neprobral z doby "šokialismu". Ty jsi také RSDr. nebo JUDr. z VŠ SNB. nebo nějaký socialistický lampasák? To by asi tak odpovídalo. Z druhé strany by bylo na místě s tebou a podobnými to vyřídit tak, tak to prováděli bratři Mašínové. (Pokud tomu tak bylo, a nebyla to uměle vytvořená propaganda proti nim jako nepřátelům režimu, založená na lži a podvodu na tento národ.)
     
>>> Odpověď rudému volovi. neregistrovaný 13.10.2017 21:56
» reagovat
    Ty rudej idiote. Líto je spíše tebe. Asi jsi se ještě neprobral z doby "šokialismu". Ty jsi také RSDr. nebo JUDr. z VŠ SNB. nebo nějaký socialistický lampasák? To by asi tak odpovídalo. Z druhé strany by bylo na místě s tebou a podobnými to vyřídit tak, tak to prováděli bratři Mašínové. (Pokud tomu tak bylo, a nebyla to uměle vytvořená propaganda proti nim jako nepřátelům režimu, založená na lži a podvodu na tento národ.) To stejné platí i pro tebe. Velcí soudruzi Lenin, Stalin, Brežněv, Gottwald, Husák, Bilak, Jakeš a jiní by tějistě museli obejmout. Ty idiote. Zdraví tě Dimitrij Donský.
     
> Môj názor neregistrovaný 11.07.2012 23:37
» reagovat
  Radšej RsDR ako sprostá hlava.
   
>> Odpověď. neregistrovaný 13.10.2017 22:02
» reagovat
   Nemáš tak docela pravdu. Titul RSDr. a nebo JUDr. z VŠ SNB byl současně synonymem "sprostých hlav". V Čechách blbých hlav. Takže toto patří pod jeden pojem. Bylo to dáno systémem - koncepcí těchto škol a politickým zájmem rodné strany.
    
> Odpověď. neregistrovaný 21.10.2017 22:21
» reagovat
  Vážený pane kolego. I v tomto případě nemáte tak docela pravcdu. Oni ti soudruzi socialističtí lampasáci, mimo politických nástěnek a žvástů o tom, jak je tehdejší socialistická vojenská služba p o t ř e b - n á . či důležitá a nezbytná, toho uměli více. Mimo jiné to byli z vysokých vojenských škol i také inženýři pořadovéhéo kroku (Z Vysokých vojenských politických kvákáren A. Zápatockého a nebo K. Gopttwalda) a odobrníci na buzerci vojáků základní služby, jejich šikanování, tedy ponižování na lidské. důstojenosti. Když si na to vzpomenu, tak jako dnes živě slyším to jejich: "Ja vás zatvóóórím!" To uměli také dobře. My starší, co jsme něco zažili víme, co to bylo za zlořád, ta socialistická vojna a co to byli ty zkurvený socialistický lampasáci. Co to bylo za hajzly a zkurvysyny. Jak se chovali k vojákům zákl. služby. Chovali se jeko nějací nadřazenci k nějakým podřadným lidem. Jako nějací SSáci k vězňům v koncentračním táboře. (pouze, že přece jenom to do té míry nemohli rozvinout ale jinak, principem to bylo hodně podobné) Kdo zažil vojnu v Seredi 70. a 80. letech tak jistě ví co to bylo za parchanty a zmrdy, jména Bada, Gašparík, Zátopek, Komžík, Bohata, Kolenčík a jiní zkurvenci. Málo komu přeju, aby jej v životě postihlo nějaké neštěstí (nemá se to), ale těmto parchantům to přeji z celého srdce. (A myslím si, že je nás takových více.) Doufám, že tam ten pomyslný boží prst ukáže na správná místa. Jinak jak jsi použil termín "komunistickým prasatům" tak pane kolego, až půjdeš někde okolo prasečáku, tak se tam prosím Tě tam zastav, těm prasatům se pokloň a omluv se jim. Já se k omluvě na dálku připojuji. Protože prasata jsou velmi chytrá, inteligentní a užitečné zvířata a přirovnáním ke zmíněným lidem je to k nim hrubá urážka. Snad nám to ta prasátka odpustí. Ahoj. Dimitrij Donský.
   
doktor bolševik neregistrovaný 21.10.2006 04:01
» reagovat
Jen ještě takový malý dovětek. Studenti Vysoké školy politické a posléze i nositelé titulu RSDr nemuseli mít ani úplné středoškolské vzdělání,což cosi vypovídá o kvalitě a úrovni studia této "vysoké školy". Hlavně museli býti dosti "kovaní".
 
Armada neregistrovaný 19.10.2006 23:11
» reagovat
Slouzim v dnesni armade a mohu rici ze techto lidi je tam jeste pozehnane ale radeji pisou pred jmeno jen to Dr. a to se jeste citi ukrivdeni kdyz mu to tam nahodou zapomenete napsat.
 
pozor neregistrovaný 01.06.2006 14:43
» reagovat
Doufam, ze po snemovnich volbach v roce 2006 to nebude zase preferovany studium ...
 
doplnění neregistrovaný - Bones 03.03.2006 15:35
» reagovat
Abych doplnil, tito lidé studovali na své vlastní univerzitě ve Vokovicích známou pod názvem "Vokovická Sorbóna" (nyní je tam FTVS) a studovali tam Marxismus a Leninismus, dějiny MDH (Mezinárodní Dělnické Hnutí) a KSČ a podobně... V KSČM má spoustu členů titul RSDr. :) Zkrátka "doktor komunista".
 
> Potřebuje doktora neregistrovaný 09.06.2006 14:28
» reagovat
  Ten pisatel potřebuje doktora - MUDr.
   
>> doktor neregistrovaný 21.10.2006 04:14
» reagovat
   Nevím,který pisatel potřebuje doktora,ale pokud by to bylo bolševické prase,tak by spíš potřebovalo MVDr.
    
>> Odpověď neregistrovaný 18.10.2010 10:41
» reagovat
   Ten člověk pouze říká pravdu. Je pochopitelné, že se to sviním z bývalého režimu nelíbí.
    
RSDr. Jan Petržilka 14.01.2006 16:07
» reagovat
Za komunistů se lidem s tímto titulem říkalo: rozhodnutím strany dokotor.
 
> RDSr neregistrovaný 25.08.2006 17:14
» reagovat
  Nebo taky Rodné strany doktor:)
   
> RDSr neregistrovaný 25.08.2006 17:15
» reagovat
  Nebo taky Rodné strany doktor:)
   


Knihy
  Povstání českého lidu Povstání českého lidu
autor: Karas Karel, Ondrovčák Jan, Kiš Vasil, Starý Adolf, Němeček Oldřich, Hradílek Antonín, Gába Valentin, Mašek Josef, Putík Vladimír
Pražské židovské pověsti a legendyPražské židovské pověsti a legendy
autor: Tomek Václav Vladivoj
LiteraturaLiteratura
autor: Polášková Taťána, Milotová Dagmar, Dvořáková Zuzana
Ta přede mnouTa přede mnou
autor: Delaney J. P.

Navigace

předchozí slovo: » RS zkratka v neurologii
následující slovo: » RSI syndrom
slovo se nachází na stránce: R:75
krok zpět: » zpět
hledat jiné cizí slovo: » hledání
upravit (opravit) toto slovo: » upravit
přidat do slovníku nové slovo: » přidat

hledat - slovník - pro webmastery - o slovníku - kontakt
scs.abz.cz  --  web © 2005-2017  --  ABZ.cz