Pojem homofobie

Slovo:

homofobie


Význam:

diskriminace, odpor nebo iracionální strach z homosexuality nebo homosexuálně zaměřených osob





Knihy

Jako voda -- autor: Lamb Wally
Pod vládou Narcise -- autor: Anatrella Tony
Jako voda -- autor: Lamb Wally

Komentáře ke slovu homofobie


 
» přidat nový komentář

You are not scared, you are asshole neregistrovaný 17.06.2014 22:43
» reagovat
homofobie je nepřesný termín, protože není fakticky vzato fobickou poruchou. není zde panický strach nebo úzkost ze setkání s homosexuálně orientovanou osobou, ale nenávist nebo odpor, obvykle založený na náboženském fundamentalismu, tzn. odmítáním homosexuality jako hříchu, což není žádná vyzrálá spiritualita, ale bezduché pánbičkaření a modlářství. Nebo infantilní bludná představa o ohrožení tradiční rodiny, západní civilizace a židobolševickém spiknutí, zatímco katolickým konzervativcům se daří již 2000 let vláčet Kristovo učení bahnem a špínou a dál krmit politickou organizaci, která pomáhá sociálně slabým a vyloučeným mnohem méně než většina protestantských církví
 
homofobie neregistrovaný 28.03.2014 10:08
» reagovat
homofobie = strach z cloveka.. jelikoz homo = clovek a fobie = strach.. strach z homosexualu je homosexualofobie :)
 
Homofobie neregistrovaný 26.07.2010 12:11
» reagovat
Homofobie / obava z homosexuality a homosexuálních osob, která může vést k poci-
tům odporu, nepřátelství až nenávisti a může se stát základem pro odmítající, zesměš-
ňující či ubližující chování vůči homosexuálním lidem nebo vůči lidem, u nichž je homo-
sexualita předpokládána; v současné době se pojem homofobie používá pro označení
uvedených pocitů a chování vůči všem skupinám osob, které nejsou heterosexuální či
se jinak vymykají genderovému řádu, tzn. gayové, lesby, bisexuální a transsexuální lidé;
homofobie je sociální fenomén, který má původ v genderovém uspořádání společnosti
 
to všem dentistům neregistrovaný 13.02.2008 20:48
» reagovat
Když se budou lidi bát zubařů (budou mít tu homofobii)z lidí(zubař je taky člověk),pířjdete o práci! A to je špatný.
 
Jste vedle neregistrovaný 13.02.2008 17:19
» reagovat
Je to strach homů,hómů...takže? za-B-z lidí...! z Lidí i -lydí homofobie je za B z lidí :) Příjemej Den
 
COŽE?! neregistrovaný 11.12.2007 00:25
» reagovat
stejnopohlavně EROTICKY zaměřené osoby??? prosim??! milé dámy a pánové, to jste hodně přestřelili. motat sexualitu s erotikou... to je vážně gól... klobouk dolů
 
> nesmysly neregistrovaný 10.01.2008 23:30
» reagovat
  meleš nesmysly
   
x-fobie neregistrovaný - já 07.04.2006 15:33
» reagovat
no hele,tak to prostě je,že někdo má klaustrofobii.Prostě někdo to má v mozku tak uspořádaný a vyvolává to různé stresy,deprese a tak.Lidé se prostě bojí a že se někdo bojí pavouků,není nic zlého
 
> Souhlas neregistrovaný 30.12.2007 22:16
» reagovat
  Presne tak!!!Pokud se bojis pavouku,hadu nebo vysek, je vse ok, ale jakmile se bojis buzerantu nebo negru, do kriminalu s tebou!!!
   
>> blbost neregistrovaný 08.06.2008 21:04
» reagovat
   to je alibismus
    
> Souhlas neregistrovaný 30.12.2007 22:18
» reagovat
  Presne tak!!!Pokud se bojis pavouku,hadu nebo vysek, je vse ok, ale jakmile se bojis buzerantu nebo negru, do kriminalu s tebou!!!
   
>> Nepovedený alibismus neregistrovaný 19.07.2015 18:24
» reagovat
   Ty se můžeš bát pavouků,hadů nebo výšek a "buzerantu nebo negru" úplně stejně a obojí tě to taky podobně omezuje, ale všem to může být volné...
Dokud se ovšem nezačneš snažit omezovat architekty v maximální výšce budov (+bourat ty vysoké, co už stojí) nebo chtít vybít všechny pavouky/hady v ČR a alespoň zavřít ty ve zbytku světa (aby sem zas nenalezli). Vidíš ten rozdíl, žejo? ;)
    
- neregistrovaný - kytqa 29.03.2006 15:58
» reagovat
lidi maj strach z pavouků že třeba arachnofobie přitom ti nejsou zlí a nenormální.. uzavřené prostory taky nejsou zlé a nenormální a lidé trpí klaustrofobií.tak proč by měli homosexuálové zlí a nenormální? myslím že je trochu praštěné srovnávat je například s pedofily...
 
> Ano přesně tak neregistrovaný 09.02.2014 12:57
» reagovat
  Jsem homosexual....a mam panicky strach z pavouku a z výšek....ale myslim jsi ze jsem uplně normální slusny clovek ktery nikoho neobtezuje a nechova se dementně tak jak Jan Zelenka kerej je totalne vykroucena nechutna buzna ktera dela jen ostudu nam slusnym klukum kteri jsou homosexualove....ale slusní
   
Cože?! neregistrovaný - dentista 15.01.2006 16:54
» reagovat
Tak podle tebe je v pořádku, že se ti tvý "normální" lidé obávají zvrácených myšlenek? Aha... By mě zajímalo, co si vybavíš pod pojmy "normální člověk" a zvrácená myšlenka". Já osobně vidím "normální" lidi, kteří se obávají přemýšlet nad jakoukoliv perverzností (teď mám na mysli nejen homosexualitu, ale klidně i zabíjení, týrání a spoustu dalších... bože, odpusť mi :D ... perverzností), jako povrchní pokrytce, hlupáky a nezajímavé lidi bez fantazie. Stačí se rozhlédnout: Slavné knížky od slavných homosexuálních spisovatelů... vynikající filmy o všemožných ""perverznostech""... umění... v podstatě celá naše společnost žije díky té vaši odporné """"perverznosti"""
 
> Všem dentistům neregistrovaný 13.02.2008 20:54
» reagovat
  Podpořte zubaře ať z nich nemaj lidi strach.nemají tu homofobii(zubař je taky člověk) Homofobie B tipu je I u mne v chronickém stádiu)
   
>> Všem zubařům : neregistrovaný 18.02.2008 19:31
» reagovat
   Mi se vás nebojíme- mi dobře víme- že jste jako my ale hold máte takové poslání.Bez vás by nás bolely zoubky.A toto bych chtěl vzkázat i všem g+l.
    
BLBOST neregistrovaný - Standa 09.01.2006 14:52
» reagovat
Výraz homofobie vymysleli homosexuálové a i špatně ho vykládají. Homo-fobie znamená strach z homosexuality. Je perverzní zavádět do společenského povědomí zvrácené myšlenky a normální lidé se toho přirozeně obávají, což je v pořádku. Stejně tak jako máme fobii z násilníků, pedofilů a všech kteří narušují naši vlastní integritu, naše vlastní cítění. To je pravý význam slova fobie a homofobie. Výklad je špatný a příliš tendenční.
 
> Částečně souhlasím McArtin 17.04.2006 22:35
» reagovat
  Z hlediska formálního je to slovo skutečně nešťastně utvořeno, ale jak by tedy správně mělo být cizí slovo pro "nenávist k homosexuálům"?
   
> re: Blbost neregistrovaný 02.09.2010 17:01
» reagovat
  Místo výrazu "zvrácený" je lepší v tomto kontextu použít výraz "odlišný". Tato dvě slova bývají často zaměňována, zvlášť v případě sexuálních odchylek. Odlišné je i být nadprůměrně inteligentní. Z toho nevyplývá, že je to zvrácené. A jak správně podotýkáte - homofobie je panická hrůza z homosexuálních lidí. Homofobie je nemoc. Ovšem homosexualita (už) není. Sexualitu nemůžeme ovlivnit, proto je odlišná sexualita tolerovaná a není považována za nemoc (což je správné, ale často tomu tak ve skutečnosti není). Homofobie v tom významu, ve kterém se "zneužívá" je prakticky odmítnutí tolerance k odlišné sexualitě (není to však panická hrůza, je to spíš předsudek)
   



Navigace

předchozí slovo: » homoerotismus
následující slovo: » homofona (sg. homofonum)
slovo se nachází na stránce: H:42
krok zpět: » zpět
hledat jiné cizí slovo: » hledání
upravit (opravit) toto slovo: » upravit
přidat do slovníku nové slovo: » přidat

hledat - slovník - pro webmastery - o slovníku - kontakt
scs.abz.cz  --  web © 2005-2019  --  ABZ.cz