Pojem cholerik

Slovo:

cholerik


Význam:

vznětlivý, výbušný typ člověka



Generovaný, orientační výčet dalších tvarů tohoto slova



Některá související slova

Úvod do behaviorismu, školská poradenská psychologie, sebeřízení, expanzivní a extrapunitivní chování, sebepoznání a sebeřízení

Komentáře ke slovu cholerik


 
» přidat nový komentář

:/ Klára Nováková 56565 26.07.2023 23:27
» reagovat
S choleriky není úplně jednoduché žít. Můj tatínek byl cholerik a byl někdy, tak dynamický, že jsme se mu neodvážili oponovat. Ke stáru byl o něco méně cholerický a dokázal si i někdy nechat poradit. Vždycky jsem ho měla ráda i přes jeho výbuchy, ale nedávno bohužel zemřel a já mu objednala pohřeb na internetových stránkách https://www.pohrebnisluzba-helfi.cz/kontakty/praha -4.html u pohřební služby Praha 4.
 
tomas neregistrovaný 14.06.2020 21:43
» reagovat
cholerici mají malé vciťovací schopnosti
radí prudí, zneklidňují ostatní lidi kolem sebe
jsou arogantní
 
>   neregistrovaný 14.06.2020 21:51
» reagovat
  Ve sladkých začátcích známosti se cholerici a diktátoři většinou drží zkrátka, kontrolují své chování, aby nic netušící partnerku zbytečně nevyplašili. Jakmile mají "oběť" jistou, popustí uzdu své divokosti.
jsou to manipulátoři, ostatní lidi berou jako loutky na provázku
často říkají jak jsou cholerici skvělí a jaké mají dobré vlastnosti, ale když si mají vybrat partnera tak se hlavně snaží, aby oni sami nemuseli žít s choleriky, protože jim samotným je to strašně odporné, že by je někdo ovládal
   
  neregistrovaný 02.11.2016 11:38
» reagovat
Hledala jsem tady význam jednoho slova, ale nenašla, bohužel. Za to jsem zjistila, že je spousta lidí, kteří nemají, co dělat ?! Jako vy všichni, co si tady nadáváte, kdo je větší chudák, jestli cholerik nebo melancholik apod. Choďte do práce, starejte se o rodiny, přestaňte se litovat, užívejte si život a bude vám hej...
 
cholerik.... neregistrovaný 15.02.2016 19:08
» reagovat
cholerik překračuje hranice vůči druhým - seřve, pěkně to tomu dotyčnému osolí, arogantně, povýšeně - nevím proč si myslí, že si to může k druhému člověku dovolit.nad slabšími ohrnuje nos, má je za líné....
 
>   neregistrovaný 02.07.2016 08:33
» reagovat
  Vyhledala jsem si tuto stránku, protože řeším, zda odejít ze vztahu, nebo zůstat. Můj přítel je ukázkou cholerika a já zjišťuji, že začínám mít zdravotní potíže, třes, bušení srdce....nedávám to.Jak to tady pročítám, vidím, že vzhledem k mé povaze toto nemá cenu. Někteří to prostě nevydrží.
   
>> Je to sice stará diskuze neregistrovaný 05.11.2019 16:47
» reagovat
   nicméně pevně doufám, že tazatelka dávno od cholerika odešla. K tomu ji jistě milující rodiče nevychovávali, aby pak celý život snášela hloupého jednání nějakého nevychovaného cholerika.
    
>   neregistrovaný 18.06.2019 12:16
» reagovat
  cholerik není to samé jako zakomplexovaný idiot můj milý příteli.
   
Jazyk český neregistrovaný 10.11.2015 04:27
» reagovat
Příště si po sobě přečtěte text, když chcete kritizovat...
 
Vzdělání a pravopis neregistrovaný 22.10.2015 17:59
» reagovat
Je otřesné, kolik chyb plodí ve svých úvahách lidé, kteří zde (a i jinde na internetu) vkládají svá příspěvky!!! Nejsem pedagog, ale je to hrůza číst po nich tu snůšku chyb za které se vůbec nestydí!!!
 
>   neregistrovaný 28.05.2016 20:47
» reagovat
  CHYBÍ VÁM ČÁRKA ZA SLOVEM "CHYB"...:-)
   
>>   neregistrovaný 07.01.2017 01:14
» reagovat
   :D
    
>>>   neregistrovaný 27.01.2018 14:21
» reagovat
    chyby..omyl a nebo nam něco chybi....hodte se do klidu...
     
cholerik je dobro neregistrovaný 05.02.2015 22:17
» reagovat
Debatujete o tom co vám cholerik bere, ale nikde jste nezmínili co je přínos. Bez akce vize a šťávy není pokrok. To že opice slezli ze stromu, není dílo melancholika, sangvinika ani flegmatika, ale cholerika. Vzdejte prosím hold cholerikům, že nás posunuli hodně dopředu, samozřejmě za vydatné pomoci melancholika, sangvinika a flegmatika.
 
>   neregistrovaný 28.05.2016 20:53
» reagovat
  SUPER...DÍKY!!! :-)
   
jsem cholerik neregistrovaný 02.07.2014 22:27
» reagovat
Jsem cholerik a jsem na to hrada nemam s tím problem nejsem žadna babovka ktera se za sebe nedokáže postavit jsem vzdělaná jsem vyspěla a keci druhych jsou kraviny ... mělo by nas byt více
 
>   neregistrovaný 19.07.2014 17:41
» reagovat
  A kdybyste ještě ovládala gramatiku, tak byste byla nechutně dokonalá ....

   
>> cholerik neregistrovaný 25.11.2014 12:50
» reagovat
   Tak toto psal určitě chlap - sociopat, narcista, cholerik, závistivec, neznaboh,......
    
>>>   neregistrovaný 04.03.2015 12:24
» reagovat
    a nebo to psala určitě žena -- ty velmi často obtěžují s gramatikou, a to i v případě, kdy ji sami neznají, a hlavně jim vůbec nevadí, že zaspamovávaní určité téma svýma kravinama mimo téma
     
>>   neregistrovaný 19.01.2015 11:33
» reagovat
   :DDD---BINGO!
    
>>   neregistrovaný 28.01.2015 21:09
» reagovat
   ty si prasečkář
    
>>   neregistrovaný 15.09.2015 22:14
» reagovat
   Joooooo ! Cholerici totiž vždycky POTŘEBUJÍ ty lidi kolem sebe - VYUŽÍVAJÍ VÁS i k tomu, aby měli vše gramaticky správně. Mám návrh, nebuďte vy ostatní tak pilní, hodní, dokonalí a trochu to tomu svému cholerikovi STĚŠTE !! No, prostě mu to udělejte TĚŠŽÍ, vy přece nevíte a nezvládnete všechno.
    
>> :D neregistrovaný 09.10.2015 16:52
» reagovat
   :D
    
>>   neregistrovaný 24.02.2020 07:30
» reagovat
   :D
    
> upřímná cholerička neregistrovaný 25.11.2014 12:52
» reagovat
  Moje řeč, není se za co stydět, jsou horší a nelidské vlastnosti
   
> Ále neregistrovaný 12.01.2015 16:04
» reagovat
  V první řadě máš problém sama se s sebou a schováváš ty svoje slabosti za to, co tu popisuješ. pokud by jsi byla vzdělaná a vyspělá tak tu nebudeš vypisovat také bláboly. Rádoby tvrďačka, prdlajs. Bábovka? Myslíš, že se během tvého života nenajde někdo, před kým si sedneš na zpocenou prdel do kouta budeš ráda, že tě nechá dýchat? Možná by jsi ty keci druhých, ty blbko, měla začít poslouchat:-)
   
> Nejde o to, neregistrovaný 05.11.2019 16:49
» reagovat
  jestli vy jste bábovka, ale o to, že se s Vámi nedá pěkně žít.
   
pro všechny choleriky neregistrovaný 28.12.2013 23:59
» reagovat
Vážení, kteří si o sobě myslíte, že jste cholerici. Jsem kombinace typu flegmatik/melancholik. Vzhledem k tomu, že mám ve své blízkosti cholerika jak vyšitého, se všemi jeho (hlavně) zápornými vlastnostmi, chci Vás požádat, abyste si vždy při jednání s okolím uvědomili, jak můžete lidi mého typu zraňovat svou "výbušnou" povahou. Vy si to možná ani neuvědomujete, ale melancholik se není schopen bránit stejnými zbraněmi jako vy a rozhodně se s vašimi výlevy emocí bude srovnávat hodně dlouho. Já se proto snažím cholerikům vyhýbat, nemám je ráda, vysávají mě a připadají mně emočně nevyrovnaní a nedospělí. Promiňte, vím, že za to nemůžete, protože temperament je vrozený, ale napsat jsem to musela.
 
> stejné neregistrovaný 11.05.2014 23:45
» reagovat
  jako bzch to psal já o sobě
   
> a co box nebo karate? neregistrovaný 25.11.2014 12:55
» reagovat
  Neumíš se bránit? Tak choď boxovat nebo na karate. Bránit se můžeš naučit, ale naopak to nejde. Za tvé chyby a vrozenou lenost a zbabělost by měli doplácet ti, kteří umí nasadit krk za svá práva, ale i práva jiných. Kde by lidstvo bylo bez emocí a energie? - V PRDELI
   
>>   neregistrovaný 04.03.2015 12:33
» reagovat
   Lidstvo JE V PRDELI !!!
Právě díky emocím!
Díky tomu, že nikdo nemyslí a všichni se nechají ovládat emocemi!
    
> hm neregistrovaný 26.11.2014 15:36
» reagovat
  Není cholerik jako cholerik! Mně zase vysávají energii melancholici, flegmatici a jejich kombinace. Taky za to nemůžete, ale přesto vás nemám ráda. Připadáte mi hloupí, pomalí a líní a myslím, že se sobě budeme výhýbat navzájem, což je jenom dobře. Mám ráda šílené choleriky, ještě lepší šmrcnuté sandvinikem!! :-)
   
>>   neregistrovaný 24.12.2014 11:05
» reagovat
   mě přijdou hloupí cholerici. pořádně ani nečekají na všecny argumenti, nesnaží se nic promyslet a chápat. vybuchnou dřív než vůbec mají důvod. to pak ani žádné rozumné jednání není :(
    
>>   neregistrovaný 12.01.2015 09:33
» reagovat
   Presne tyhle lidi mam take rad.blaznive choleriky.flegmatici jsou tak pomali,lini,nerozhodni a to me vytaci :) myslim ze kazdeho pritahuje prave takova povaha,jakou ma on sam. Ja jsem sang-cholerik a presne takove zeny a obecne lide mi vyhovuji a imponuji ;)
    
>>>   neregistrovaný 19.01.2015 11:41
» reagovat
    se můžeš kamarádit s tím mým, a můžete si navzájem, v těch vašich záchvatech, dávat po hubě, cha ,cháááá:DDDDD
     
>>>   neregistrovaný 21.01.2015 10:43
» reagovat
    nic proti vašemu gustu, ale proč si myslíte, že flegmatici jsou líní a nerozhodní? Jsou prostě jen klidnější, rozvážnější a nedělají ukvapené závěry jako vy. Také o věcech víc přemýšlejí. Je to určitě lepší než nejdřív střelit a pak myslet.
     
>>   neregistrovaný 04.03.2015 12:41
» reagovat
   Jak ti může flegmatik vysát energií pohodovou povahou?
Chtěl tedy říci, že když tě někdo seřve, tak ti to doplňuje energii?

Hloupí jsou cholerici, protože umí jen řvát, jsou zbrklí, netrpěliví, nikdy se nad ničím nezamyslí, nikdy si nic nevyslechnou -- logicky se tudíš cholerik nemůže nikdy nic naučit.
Cholerik jedná vždy bez rozmyslu, zbrkle, a mnohdy ani neví, co je jeho cílem.

Je lepší být líný, ale se energeticky o něco snažit, ale přitom nevědět o co.
Cholerici jednají rychle, ale bez cíle.
    
>> Tak to jsem já neregistrovaný 29.04.2015 18:43
» reagovat
   Ve Tvých písmenkách se poznávám - cholerik v kombinaci se sangvinikem - v základu vystupuji jednoznačně jako sangvinik, ale jak mě něco ******, tak nezapřu cholerika... Někdy mě to štve, ale jsem takový emotivní, no co už ;-)
    
>>   neregistrovaný 28.05.2016 20:48
» reagovat
   MLUVÍTE MI Z DUŠE...!!!
    
>   neregistrovaný 27.12.2014 12:14
» reagovat
  Souhlasím a připojuji se ke kladné postavě flegmatika a melancholika.Jsem ve stejném postavení asi proto že protiklady se přitahují,jenže život je pořád na hraně a to máme dvě krásné holky o které se staráme společně,ale můžu říc ,vědět to,tak do toho podruhé nejdu,je to věčný boj povah,a nervy drancujicí soužití.
   
> Pro všechny choleriky neregistrovaný 09.06.2017 16:04
» reagovat
  Tato odpověď nemá chybu! Smekám!
   
doplnek neregistrovaný 20.12.2013 17:00
» reagovat
No... ted nevim jestli to tady uz bylo, pokud ano, tak se omlouvam ale jen chci podotknout: casto tu nekdo pise: cholerik jsem a mam i dobre vlastnosti...
No. Ja si myslim, ze NIKDO nemuze byt vylozene cholerik ( nebo ty dalsi tri) ja napriklad jsem melancholik ale ruzne situace ze me mohou udelat i cholerika. I takováhle šilena kombinace je mozna:) O_o
 
omg neregistrovaný 18.09.2013 08:26
» reagovat
jak nemuzete vedet co je cholerik???????
 
omg neregistrovaný 18.09.2013 08:22
» reagovat
jak nemuzete vedet co je cholerik???????
 
skoro všechny příspěvky sem nepatří neregistrovaný 09.09.2013 02:03
» reagovat
99% procent komentářů v diskuzi jsou osobní výlevy jedinců, kteří se netrefili do webu - patří spíše do psychologických poraden, ale slovo "cholerik" nevysvětlují. Řada příspěvků je tak dlouhá, že to ani nikdo nemůže chtít číst ... nechápu, k čemu je dobré si stýskat, a přitom nic neřešit...
 
ne jen to spatné neregistrovaný 22.01.2013 01:28
» reagovat
jen bych chtěla říct, že cholerik má i dobré vlastnosti ale těch si bohužel nikdo nevšimne tolik jako těch....no špatných :) Je to s ním skutečně jak na houpačce. Cholerici prostě většinu věcí prožívají více intenzivně :) návaly radosti, které následuje nával vzteku :)
A Ano ovládat se mohou ale jde o to chtít, cíleně za tím jít a není to zas tak jednoduché jak by se mohlo zdát;)
 
Cholrik neregistrovaný 07.11.2012 13:46
» reagovat
Mi se to ucime ve skole o etiku a myslim ze je to zajimavi...vedet kdo si
 
> ucit neregistrovaný 19.12.2012 20:33
» reagovat
  Myslim si, ze by ses mel ucit spise neco jineho...
   
>>   neregistrovaný 04.03.2015 12:52
» reagovat
   a ty by ses měl učit, jak přestat lidi bezdůvodně buzerovat
    
Cholerik neregistrovaný 15.10.2012 14:22
» reagovat
Ahoj, můžu se zeptat co to znamená cholerik právě dělám na PC ve škole a máme to jako úkol tak prosím co nejdříve odepište děkuji.
 
> ... neregistrovaný 24.10.2012 17:15
» reagovat
  Nemají to tu kompletně vysvětleno. Je to jeden z povahových rysů... http://cs.wikipedia.org/wiki/Cholerik
Kniha: Osobnosti plus - Florence Littauerová
   
>> eH ? neregistrovaný 14.11.2012 13:02
» reagovat
   tahle stranka slouzi k vyhledani vyznamu slov ..... takze synonym v podstate proc by tu meli vysvetlovat co sou povahove rysy
    
Já chlorerikem ? xD neregistrovaný 09.06.2012 02:33
» reagovat
Já jsem chlorerik POUZE co se týče nespravedlnosti :) Respektive když vidím, že je něco obzvlášť nespravedlivé, jsem schopný zakývat domečkem! ... ámen ;)
 
přítel je cholerik neregistrovaný 11.05.2012 23:27
» reagovat
mám mladšího přítele.Ze začátku byl fajn,věděla jsem ,že je dost výbušný,ale poslední dobou jako by mu cvaklo v hlavě a on se chová jak blázen.Rozčílí ho absolutně všechno,vždycky se vrátí k mamince a za pár dnů se zase ke mě vrátí..Ani si nepamatuju kdy mi řekl něco pěknýho,jen nadává a ponižuje mě..nedávno mi nadával před svýma kamarádama,jak jsem ubohá,neschopná a tak..Dřív jsem měla takových aktivit a on mě ted jen omezuje a obvinuje z nevěry..už se to nedá,je to jak u blbejch na dvorečku..Nikdy si nepřiznal,že i on se může mýlit.Jsem z toho už neštastná.
 
> přítel je cholerik neregistrovaný 11.05.2012 23:38
» reagovat
  Zapomněla jsem napsat,že mě je 31 a přítelovi je 21 let
   
> Cholerik? ne!! Blbec!! neregistrovaný 01.06.2012 19:11
» reagovat
  Ahoj.chlapů je jak máku. Najdi si jiného. Lepšího.Měj se krásně.;))
   
> vzmuž se :) neregistrovaný 06.06.2012 20:50
» reagovat
  proč jsi ho už dávno neopustila?
   
> reakce neregistrovaný 04.09.2012 12:08
» reagovat
  tak to není cholerik, ale manipulátor se snahou o domácí násilí... :) cholerik je srostý jako dlaždič, to jo, ale měl by si umět sáhnout na svědomí
   
> hoj neregistrovaný 12.07.2014 15:16
» reagovat
  obvinuje tebe protože on sam tě podvádí a to že jde k mamince bude spíš druhá baba kterou má takovým ukaž dveře a čau
   
Co dělat? neregistrovaný 27.02.2012 16:41
» reagovat
Mám taky přítele, který je cholerik. Uvědomuji si rizika. Jsem spíš citlivější. Na druhou stranu, tím, že jsem klidná, tak se sotva kdy hádáme. Jenomže...Chodíme spolu tři roky, ale nemáme možnost být spolu denně. Vidíme se většinou jen o víkendech. Plánujeme svatbu a přestěhování. Nejhorší je, že těchto kroků se dost bojím. Možná se k tomu nikdy nedokážu rozhodnout (mám špatné zkušenosti z minulého manželství). Ale rozejít se proto, že to v budoucnu možná bude horší? Už jsem se chtěla rozejít, ale nedokázala jsem to, protože si už život neumím bez něj představit. Protože ho miluji a on mě.
Kdyby to bylo tak jak teď - že se vztekne a řve po mě jednou za čas (v průměru jednou za dva, tři měsíce), tak to se dá zvládnout. (Nikdy mě neuráží.) Stalo se to třeba proto, že byl pod tlakem a hned jsem ho nepochopila, nebo on mě špatně pochopil. Ovšem - jeho hlasové projevy jsou hodné obdivu..
Přítel má spoustu dobrých vlastností, je pracovitý, nekouří, nepije, stará se o své děti a blízké.
Ale co bude dál? Jak se připravit? Jak se rozhodnout? Zvládnu to?
To jsou otázky flegmatika, který miluje cholerika :-).
 
> Hodně štěstí neregistrovaný 22.03.2012 13:07
» reagovat
  Je to vyčerpávající.Stanovte pravidla hned od začátku společného bydlení nebo do toho ani nevztupujte.MR.
   
Léčba Lukas1453 17.01.2012 14:15
» reagovat
Dobrý den, má matka je cholerik, je nesmírně výbušná a přecitlivělá. Je velmi vulgární a je to opravdu ponižující tyto její stavy trpět. K tomu ještě melancholická s velkými změnami nálad. Při každé maličkosti, vyhrožuje ,že mě nebo bratra vyhodí z bytu. Lze tyto výbušné stavy nějak léčit? Nebo máte nějaké kontakty na odborníky. Vím jistě, že toto už normální není a myslím, že už je na čase s tím začít něco dělat. Děkuji za kladné odpovědi popř. doporučení.
 
Hrůza neregistrovaný 07.01.2012 09:31
» reagovat
Každý kdo prožívá tohle doma by měl okamžitě odejit.Co to je potom za život? Jenom strach a přetvařka, aby se měl líp a neposlouhal jak je špatný. A nebo ještě hůř aby nedostal přez držku. Každý by si to měl pořádně uspořádat v mozku, jestli chce takový život a když jo, tak ať si potom nestěžuje. Je to každýho volba jestli chce zůstat s cholerikem i přesto, že ví jak se chová. ;) Lituji takový lidi, ale když jsou hloupý a zůstanou snimy, tak ať se pořádně v tom vykoupou. Rady nepomahají stejně každý uděla to co chce sám.
 
> Pryc uz neregistrovaný 20.05.2012 22:07
» reagovat
  presne tak..jedina chyba je v tom ze je mi 15 a az mi bude 18 nebudu mit zadny penize na to abych se nekde ubytoval a zil sam... je to tu k nevydrzeni a cejtim se tu dost UTLACENY dalo by se rict jak ve vezeni s vice moznostma..
   
> není to tak jednoduché neregistrovaný 13.10.2012 01:40
» reagovat
  Ahoj to jsou krásné slova ale když nemá kam jít nebo ke komu.Nemá známé ani ridiče kam má jít ze dne na den s dětmi babo rad ted
   
Láska neregistrovaný 06.01.2012 21:38
» reagovat
Ahojky,přidejte tam někdo,prosím slovo LÁSKA. Pro někoho je to jako cizí slovo.LÁSKA je přeci hodně důležitá.Naučte se lásku dávat i přijímat. Jen s láskou v srdíčku budete mít hezčí život.A nejen vy.Ale i vaše okolí se bude cítit lépe. Všímejte si každodenních zázraků,Zastavte se,rozhlédněte kolem sebe,a usmějte se. úsměvem nic nezkazíte,potěšíte sebe i druhé.;) ahooooj ;)
 
scénář neregistrovaný 06.01.2012 20:36
» reagovat
Ahoj Adélko,je to jako scénář k napínavému filmu ,Trochu horor,dost drama,a na konci budou všichni plakat,jak to dopadlo.To není hezký život, Ty se chceš trápit? Proč? Něco špatného si provedla? Koukni se kolem sebe,určitě je kolem tebe spoustu fajn kluků,Neboj se na ocet nezůstaneš,Ale na to musíš přijít sama a jen sama to změnit, Jen ty sama, Hodně štěstí. Petra
 
Další cholerik Adélaa111 02.01.2012 20:58
» reagovat
Ahoj, je mi 24 let a s přítelem spolu chodíme 5 let. Jeho cholerické vlastnosti na začátku našeho vztahu vůbec nebyly vidět. Až měsíc po 3. výročí jsem začala poznávat tu horší stránku jeho povahy. Začal být výbušný a to i kvůli maličkostem. V případě nějakého problému, který se řešil, začal nabalovat další z minulosti dávno probrané. Tím se taky hádky jenom prodlužovaly a téměř k žádnému kompromisu jsme nedospěly. To že při hádkách používá sprostá slova ignoruji, protože který kluk v dnešní době nemluví sprostě... Jediný kompromis, který připadá v úvahu je ten, který vymyslí on sám v jeho prospěch. Když jedu po práci za kamarádkou, musím potají, jinak by to byl průšvih, že jsem se nesetkala nejprve s ním a nezajímá ho, že jindy kamarádka prostě čas nemá. Moji kamarádi ho nemají v oblibě a to díky tomu, jak se mnou mluví typu "Umej nádobí, chci si udělat jídlo" nebo "Okamžitě típni cigáro a přijeď pro mě". Neustále jenom křičí, hází věcmi, které mu příjdou pod ruku, tak že mám hrnečky bez uší, otřískané okraje talířů, pokřivené nohy židlí aj.. Párkrát jsem přišla pod ruku i já. Ale aby mě mlátil, na to si dává pozor. V záchvatu mě chytne a odhodí, že nemám modřiny od něj, ale od toho, o co se zrovna praštím. Když je pak v klidu a sčítám škody, na otázku, proč to dělá jeho odpověď zní, že za to můžu já, jsem nechápavá a blbá, takhle ho rodiče vychovali a takhle je to správně, tak se podle toho musím řídit. Před jeho rodiči, když s nimi řeší nás, tak on je ten chudáček synáček a já se k němu chovám ošklivě. Snažím se ho nenaštvat, ale nechápu, že ho rozčílí i to, že kamarádce při konverzaci povím, že někam jedeme a nebudu doma. Jsem s ním sice dál, vždyť cholerik má i kladné stránky, ale nevím jak mu vysvětlit, že to co dělá je špatné, protože vždy jsou rozbité věci a mé modřiny jen moje vina a že jsem si to zasloužila, přitom hájím jen svůj názor.
 
> ... neregistrovaný 02.01.2012 22:49
» reagovat
  utečeš od něj zavčasu...dřív než přijdou děti atd.! tohle není člověk pro život..tohle je jen začátek bude hůř a hůř...
   
>> zvyk je železná košile neregistrovaný 02.10.2014 20:22
» reagovat
   odejdi !! Zvykneš si na něj a po čase uvěříš jeho blábolům o tom jak jsi "blbá" /přitom nejsi/ Nebude si tě vážit. Jednou tě třeba i neúmyslně ve vzteku zabije.
    
> uteč! neregistrovaný 03.01.2012 18:26
» reagovat
  Uteč, uteč, uteč!! Bude jen hůř, až přijdou děti a bude tě mít pojištěnou...UTEČ!
   
> Ano, uteč! neregistrovaný 04.01.2012 19:34
» reagovat
  Uteč a nejlíp hned !!!
   
> HNED neregistrovaný 06.01.2012 10:12
» reagovat
  Uděláš fakt nejlíp, když od něj odejdeš. Mysli na svoji budoucnost!!!
   
> Ne cholerik, ale domácí násilník neregistrovaný 28.04.2012 13:47
» reagovat
  Uteč co nejrychleji, samozřejmě že domácí násilník je někdy milý, v tom je ta past, ale domácí násilí se vždycky stupňuje,dnes jsou to modřiny, zítra to bude zlomená ruka a pozítří tě ponesou v rakvi.
   
> Další cholerik neregistrovaný 06.12.2012 20:32
» reagovat
  myslím,že tady pláčete na špatném hrobě. Zde není manželska poradna. Diskuze by se měla zabývat upřesněním významu pojmu cholerik.Je to jeden ze čtyř základních lidských typů,žlučovité samonasírací individuum.
   
> TO NENÍ CHOLERIK.... neregistrovaný 19.10.2015 20:50
» reagovat
  TO JE REGULÉRNÍ P S Y C H O P A T!!!
DOUFÁM, ŽE K DNEŠNÍMU DNI JSTE UŽ BEZ NĚJ...
   
potřebuji radu neregistrovaný 30.10.2011 07:48
» reagovat
dobrý den, můj otec je cholerik a matka je citlivá žena, většinou on začne křičet kvůli blbosti a ona je z toho celá špatná, brečí a bere si to moc osobně, již jsem jí několikrát říkala, ať odejde, když začne křičet, poraďte prosím, jak se chovat ke cholerikovi, když se rozčílí, díky za odpovědi
 
> Pomoc Pavel Vogl 08.11.2011 17:00
» reagovat
  Ja jelikoz jsem cholerik dost mi pomuze kdyz mam pak klid nebo mi staci cerstvej vzduch nejvice co mi ale pomuze tak to je obejmuti tekoho lizkeho.
   
> Pytel Pavel Vogl 08.11.2011 17:02
» reagovat
  Jeste je dobry Boxovaci pytel na vymlaceni nebo nejaky posilovaci stroj nejlepe bench nebo cinky
   
Cholerici neregistrovaný 11.07.2011 12:25
» reagovat

Jsme s manželkou tak trochu oba cholerici a soužití nám dává dost zabrat.Takové italské manželství.
 
Můj taťka cholerik neregistrovaný 06.04.2011 19:59
» reagovat
Můj taťka je choleri už asi od dětství.Když je něco špatně nabo něco hledá hned nás obviní a když se to náhodou najde tak to tam dal on.Je strašný bordelář.Už mě to unavuje a chtěla bych poradit co sním.Děkuju předem
Rady posílejte na email aktak008@seznam.cz
 
cholerik :-( neregistrovaný 09.02.2011 22:31
» reagovat
Život s cholerikem je ale tak strašně vyčerpávající!
 
> TĚŽKÝ ŽIVOT S CHOLERIKEM neregistrovaný 16.12.2012 18:09
» reagovat
  PŘESNĚ TAK, BERE MI TAKOVÝ VZTAH PŮLKU ŽIVOTA A TO DOSLOVA
   
já taky neregistrovaný 02.01.2011 17:36
» reagovat
jsem cholerik je mi 12 let ale rači bych byla štír
 
> štír neregistrovaný 23.01.2011 16:21
» reagovat
  Jsem cholerička narozená ve štíru, což to ještě umocňuje.. ale nestydím se za to... někdo prostě tichý nebo plačtivý tak já výbušná... cholerik má však i plno dobrých stránek!
   
>> Hugi neregistrovaný 22.07.2011 09:39
» reagovat
   Konečně taky někdo takovej :-)
    
> povaha neregistrovaný 01.02.2011 15:06
» reagovat
  proč štír?To je hrozná povaha
   
>> prosimvas... neregistrovaný 20.05.2012 22:14
» reagovat
   stir muze bit cokoliv... nejvetsi sance vsak je na melancholika
    
mám doma cholerika pomoct neregistrovaný 14.07.2010 15:28
» reagovat
text...mam doma cholerika sem snim uz 2roky je o 20let starsi nez ja a furt jen nadava nadava nadava nikam mne nepousti driv sem mnela spoustu aktivit chodila ven,bavit se za rodinou a venovala sem cas vsem mim zajmum od te chvile co snim jsem je to strasen nemuzu nic hlida mne na kazdem kroku ja varim uklizim peru mu a jeste mi vynada ze sem blba ze sem guma a ze to delam spatne nadavky od nej slysim snad 200krat dene uz na to nemam silu a nemuzu stim zit mam se snim rozejit nebo to bude lepsi poradte
 
> psychický teror neregistrovaný 31.07.2010 09:05
» reagovat
  Podle toho co jsem si přečetla, neznáte svoji hodnotu a necháte se ponižovat. Tak jestli chcete žít ,tak se vzchopte a ať už jste od něho pryč. A nenechte se psychicky vydírat. Hodně štěstí.
   
> x neregistrovaný 06.09.2010 18:53
» reagovat
  Hm, jenže ono je to pěkně těžké. Když přejdu to, že vás může obtěžovat, nevím, neznám ho.. tak je těžké vůbec od takového člověka odejít, když už vás takhle zašlape do země a vy nevíte, čí jste.
   
> odp. neregistrovaný 14.09.2010 07:41
» reagovat
  jednoduše, sbal se a vypadni, lepší to nebude, spíš naopak. Zkus ho omezit tak jak on tebe a uvidíš tu reakci. A´t mu pere maminka.
   
> asi cholerik nanho neni to dobre slovo... neregistrovaný 26.01.2011 22:02
» reagovat
  dufam uz si sa rozisla....
   
Pozdrav od cholerika neregistrovaný 23.06.2010 14:01
» reagovat
Jsou ctyri temperamenty a kazdy ma z neceho trochu, ale jeden v kazdem vice ci mene prevazuje. Kazdy temperament ma v sobe klady a zapory. Lasku, trpelivost a nove zacatky ci odpousteni potrebuje kazdy, ne jen cholerik.

Preju tem, kteri bojuji se svyma chybama, kteryma ublizuji druhym, aby vytrvali a aby se jim darilo dobre prekonavat to spatne v sobe - uz jen to priznani svych vlastnich chyb svedci o tom, ze mate sanci.

cholerik - rychle reakce, ale i rychle vychladnuti, velmi si cenni vernosti

melancholik - zije ve svete pocitu, predevsim sam v sobe, tezko navazuje vztahy

sangvinik - lehce se v nejake dobre veci rozhori, kazdeho pak strne ssebou a inspiruje, ale pak zakratko spadne a ma potrebu zase byt nekym zapalen

flegmatik - lehce projde uskalimi, ale je nestaly.

 
> Oponentura neregistrovaný 23.10.2010 19:08
» reagovat
  Dovoluji si vám oponovat a to u flegmatika. Rozhodně není nestálý, spíše naopak. Dlouhodobě je to nejvytrvalejší a nejvěrnější povaha. Ale není to vlčí vytrvalost cholerika, který dosáhne svého cíle stálým postupem, nýbrž vytrvalost stability. Pravdu máte v tom, že velmi nerad něco řeší, proto problém raději obejde-čímž lehce projde úskalími. Naopak jeho problémem je, že je velmi pomalý. Velmi rád leží, či sedí. Co se týče pohybu, tak vyniká při dlouhé chůzi.
   
taky jsem cholerik neregistrovaný 11.06.2010 09:23
» reagovat
zdravím, jsem typický cholerik a začalo mě to právě hodně, promiňte za to slovo, srát!!!lidi, kteří si myslí, že je to sranda, tak neví o co jde...ukázal bych vám moji bývalo přítelkyni se kterou jsem byl 2,5 roku a nejsme spolu 2.5 týdne a nechala mě jenom kvůli tomu, že jsem se nedokázal ovládat...bavili jsme se a všechno bylo ok, jenže pak přišla chvíle, kdy řekla jedno špatné slovo, které asi neměla říkat a začali jsme se hádat. Ani nevím proč jsme se začali hádat, ale to už se dokážu ovládat aspoň v tom že bych jí nedal facku ( párkrát se mi to stalo a od té doby dá radši ránu do zdi ), ale i tak to bylo dost hrozné oba dva jsme si nadávali ( jistě že jsem začal já :-() nakonec jsem se uklidnil, přespal u ní a na druhý den čekal jako vždy usmíření a omluvy, jenže nebylo to tak já se omlouval, že jsem to tak nemyslel, ale ona už to nechtěla slyšet a ještě k tomu mi řekla: "až bych s tebou měla dítě to se budu bát kdy mi ho zabiješ?" V tu chvíli, tak jak jsem ještě před žádnou nebrečel, se mi roztekly slzy, odpověděl jí, že na svoje dítě bych nikdy nesáhl a odešel...cholerik si může pomoct jenom sám krotit se, ale taky potřebuje někoho kdo mu s tím pomůže protože dělat to sám je těžké...já jsem ztratil největší lásku a už mě zpátky nechce protože nevěří, že se umím změnit, ale říkám Vám všem JDE TO jenom to chce chtít
 
život s cholerikem neregistrovaný 27.05.2010 20:38
» reagovat
Spousta z vás si tu plete cholerika s despotickým psychopatem...také žiju s cholerikem, takže vím, co to je a také mně to trápí, proto se všude možně sháním po radách, jak ho malinkato změnit, aby svými výbuchy netrápil svoje okolí a také sebe..manžel také vyletí kvůli maličkosti, ale neuráží mně a neponižuje..to právě dělají jen despoti, kterými může být i melancholik..každý jsem nějaký a také nemůžu říct, jestli už zítra mu jednu nevlepím a neprásknu za sebou dveřmi, protože nejsem zrovna pipka, která si nechá všechno líbit.., ale zatím vítězí láska a budu se snažit manžílka ukočírovat..flegmouše bych teda nechtěla, ale někdy mám dost toho vztekání..přeju všem pevné nervy a trpělivost s cholerikama :-) Jana
 
> odpo. neregistrovaný 14.09.2010 07:47
» reagovat
  taky ti přeju pevné nervy a nezávidím, užij si ho borce.
   
PS 2: neregistrovaný 18.05.2010 17:33
» reagovat
Šmariápanno, jak to tady čtu, tak některé zhrzené a unavené ženy si myslí, že cholerik = psychopat. Kurňa, ženské, nenadávejte a od toho Vašeho, nejspíš ani né tak cholerika, jako spíš normálního blbce, odejděte.. Já mám 1 dítě a pokud ke mně někdo nesedí, tak prostě odejdu taky. A to jsem cholerik já. Některé příspěvky mě fascinují. Proč si s těmi ,,psychopaty,, děláte tolik dětí?! Proč si jich neuděláte tolik, kolik samy uživíte?! Baby, Vy máte být ty krky, co kroutí těma hlavama a když je ta hlava blbá, tak se prostě seberu a jdu si najít jinou, nebo raději zůstanu sama, né?! A rovněž bacha na to, aby si někteří pánové nepletli pojmy s dojmy a nesovnávali své hysterické přítelkyně s choleriky! Je tu jeden příspěvek, kde si nějaká paní stěžuje na to, že má manžela cholerika. Užívá k tomu pár vět holých s gramatickými hrubkami a bez jakékoliv intepunkce. Madam, já být Váš muž, tak na Vás taky řvu, neboť muž má být šikovný a žena chytrá a pokud je muž chytrý a žena furt jen fňuká, že takhle si ten život nepředstavovala, tak to by muselo vytočit i naprostého flegmatika, že?! Howk
 
PS: neregistrovaný 18.05.2010 16:33
» reagovat
Jelikož jsem ten cholerik, tak myslím rychleji, než píšu :-D Jo a nevýhodou cholerika je i to, že si neváhá otevřít hubu i na představené a to teda nekončí moc dobře.. :-D Zvlášť pokud jeho sarkastické poznámky kolují firmou ještě po letech nuceného odchodu cholerického jedince... :-D
 
Jo, máme to se sebou těžký.. neregistrovaný 18.05.2010 16:26
» reagovat
Hele, občas sice řádíme jako vichřice, ale zase je s náma srnda, né?! Jsem cholerik a jsem na sebe hrdá.. Rychle chodím, rychle mluvím, ychle myslím a rychle jednám. Nemilosrdně drtím slabší jedince a fňukálky, nesnáším neschopnost, v krizových situacích jsem oporou, automaticky přebírám zodpovědnost za celou skupinu, jsem většinou v roli vůdce, nebo mluvčího a že občas vypěním nad nelogickým jednáním svého okolí neznamená, že jsem nežitelná. Je pravda, že musím mít vedle sebe klidného, moudrého a hlavně né líného partnera na úrovni, jiní po půlroku odpadají, nebo je poblíž sebe nesnesu. Nejsem exhibicionista a nemám problém s kritikou mé osoby pokud je konstruktivní a cítím, že i pravdivá. Přítel mě odnaučil kouřit tím, že mi řekl jak moc mu to vadí. Ví, že když vypěním, tak sice zvýším hlas, ale pořád mám logické argumenty zakládající se na pravdě. A hlavně, že než začnu být agresivně asertivní, tak mu věci, jež se mi nelíbí sdělím několikrát klidně a zuřím jen když je nevezme na vědomí. Jsem cholerik, ale dokážu jednat chladnokrevně v situacích, kdy se ostatní podělají strachy. Adrenalin si vybíjím ve sportu a jsem kolektivní hráč, co se nemusí prosazovat za každou cenu, ale nenechám si nic líbit. Opravdoví chlapi ženskou cholerika ustojí, potože když nad sebou cítíme pevnou ruku, tak se nebouříme, jen ta ruka musí umět otěže popustit zavčasu :-D
 
muj manžel neregistrovaný 13.05.2010 12:09
» reagovat
včera sme splodili dite a on rekl že chce hermafrodita.a ja sem se rozhodla ze udelam krizence!!!!!!
 
Cholerik-alkoholik neregistrovaný 09.05.2010 17:53
» reagovat
Řeším podobný problém. Můj manžel je cholerik. Kdyby si nezařval alespoň 2x denně, asi by nepřežil. Čeká na každou záminku, při príchodu z práce už mezi dveřmi kvůli něčemu nadává. Vždy, když "problém" odstraním, si najde něco jiného, co mu vadí. V televizi přepíná na programy, které ho pokaždé rozčílí, aby mohl zase řvát. Jsme spolu 13 let a zdá se mi, že v poslední době se to hodně zhoršilo. "Naštěstí" je téměž každý druhý den v hospodě a vrací se když už spíme, tak máme občas klid. Nemám odvahu se s ním rozvést, máme dvě děti, představa, jak bychom se tahali o majetek a jak bych děti sama uživila mě děsí. Nikdy ale není sprostý nebo hrubý. To by byla jasná hranice k odchodu. Přesto už jsem na konci se silami. Tchýně s tchánem, který je rovněž cholerik, vydržela do dnes - skoro 40 let. Já na to nemám. Snaha o rozmluvu je nolová, jeho argument je pokaždé: Já jsem takovej a komu se to nelíbí, ať se se mnou nebaví. Nutno ještě podotknout, že dokud jsme nebyli manželé a nečekali jsme prvního syna, dokázal svoji cholerickou povahu slušně kamuflovat. Začal, až když mě pocit, že mě má "jistou". Závidím každé, která našla odvahu k odchodu.
 
co s tím? neregistrovaný 08.05.2010 16:14
» reagovat
četka jsem vaše příspěvky, ale málokdo ,téměř nikdo nepíše,jak s cholerickým člověkem jednat a eventuelně předcházet výpadům nebo jak využívat jeho inteligence Dočkám se??
 
> mrtvý brouk... :-((( neregistrovaný 21.05.2010 09:45
» reagovat
  souhlasit, souhlasit.....souhlasit a mlčet a kývat ano
   
> mrtvý brouk... :-((( neregistrovaný 21.05.2010 09:45
» reagovat
  souhlasit, souhlasit.....souhlasit a mlčet a kývat ano
   
> - neregistrovaný 05.02.2011 10:31
» reagovat
  necgat vybouřit, stát stranou, ať dělá cokoliv, když nebude nikdo přilejvat olej do ohně, sám skončí
   
Sem cholerik a nevim co stim JosefBeran 28.03.2010 15:21
» reagovat
Nevim co ze sebou mam delat je mi 13 a kdyz mam takovy cholericky vypadek tak se neumim udrzet kolikrat uz mi to rikali kamaradi nebo nekdo z rodiny ale nevim co mam delat pocitani do 10 nebo20 nepomaha a kdyz neco reknu uz hodne citliveho tak uz vim ze se to neda vratit spet a lituju tohho poradite mi nekdo co stim dekuju mioc za odpovedi.:(
 
som cholericky bastard neregistrovaný 21.03.2010 19:33
» reagovat
Zdravim. Ja som tiez cholerik a poviem vam, ze je to tazke v zivote ked ste cholerik. Vobec sa nedokazem ovladat, rozhodi ma kazda somarina a ked som rozhodeny tak hovorim svojim blizkym veci, ktore potom velmi lutujem. Vzdy slubujem, ze sa zmenim, ale ja sa nikdy nezmenim. Naposledy ma mama v obchode tak vytocila, vlastne som sa vytocil sam, ze som skoro vybuchol a to kvôli tomu ze jej sa zdali byt topanky velke a chcela aby som vyskusal mensiu velkost ale ja som sa s nou zacal hadat, lebo tie co som mal na nohach mi boli akurat. Nastastie som sa nejako ovladol a skoncilo sa to tim, ze som len v zlosti odisiel z obchodu. Niekedy si po takych vybuchoch pripadam ako cvok, trochu sa skludnim, ale väcsinou to trva kratko a hned ma nastve dalsia somarina. Asi by som mal ist za psychologom.
 
o cholerikovi neregistrovaný 02.02.2010 17:45
» reagovat
Nic už neřeším,vyhodila jsem cholerika z domu!!!!!Neustálé stresy,jsem vyměnila po mnoha letech za klidný život. Komu se líbí soužití ať setrvává s choleriky a stále ho řeší a řeší a řeší..............
 
> o cholerikovi neregistrovaný 30.05.2011 20:19
» reagovat
  100x tleskám a taky to zažívám bohužel
   
> o cholerikovi neregistrovaný 21.06.2011 22:25
» reagovat
  Jenže,copak cholerik může za to,co zdědil po svých předchůdcích????
   
Cholerik ?? Nedá se ovlivnit neregistrovaný 28.01.2010 14:20
» reagovat
Myslím, že cholerická povaha partnera se dá ovlivnit jediným způsobem a to je tzv. šlápnout si vlastního hovna. Není nic lepšího než cholerika záměrně vyprovokovat k hádce a pak se mu vysmát a říct : vídíš ? Já jsem říkala, že maš pravdu, vždyť ty se necháš vyprovokovat vlastním chováním :-)) Dokud je vám zle z toho, jak se k vám cholerik chová, do té doby mu budete dávat sílu, aby se tak choval dál. Pokud ( vím moc dobře, že je to skoro téměř namožné, ale když jste na konci sil, tak pro vás alspoň zdravější ) je to jen možné, radím být naprosto v klidu a obětovat místo řvání chladný postoj k jeho vyvádění, on si pak sám uvědomí, jak je to trapný a věřte, že když přijde cholerik na nějaké svědomí, a zjistí, že veškeré možné přesvědčovací prostředky vyplácal, tak pro něj už nemá smysl opakovat to samé. Cholerik se dokáže usměrnit a pro cholerika je smrtící chladná odezva na jeho cholerické show, věřte, že je to jediný způsob jak s ním v klidu žít . Pozor ! Není větší mňamka než výčitky poté, vyvarovat se výčitkám a už vůbec ne, když se začne chovat lépe , tak se stále chovat stejně jako kdykoliv předtím, něžnosti samozřejmě opětovat, protože cholerik hledá v každou chvíli něco, čím by vás zase potrápil, když nic nenajde , je bezradný v koutě a tím pádem ví, že nemá šanci si vyskočit.
 
> Vysmát se?! neregistrovaný 17.04.2010 21:11
» reagovat
  Jsem cholerik a kdyby se mi někdo vysmál do obličeje podle vašeho návodu, tak to bude jednou tak horší. Větší hloupost jsem nečetla. Setkala jste se někdy s cholerikem? Řekla bych, že ne.
   
Kurs sebeovládání neregistrovaný 08.12.2009 01:00
» reagovat
Já byl cirka do svých třinácti let cholerikem, ale díky promluvě do mé duše od několika lidí a taky díky biofeedbacku jsem se změnil na sangvinika...řiká se, že je nemožný změnit temperament...ale já myslim, že to je klidně možný
 
> A dál? neregistrovaný 08.12.2009 16:40
» reagovat
  Kolik je vám nyní let? A co na to vaše okolí,taky si všimlo že nastal ten zázrak?
   
Já jo?! Né.... neregistrovaný 04.12.2009 14:56
» reagovat
seru nato, tak jsem cholerik já stím nic neudělám a snad ani nic dělat nechci. To bych už nebyl já. W
 
> Choleriku,choleriku... neregistrovaný 04.12.2009 17:34
» reagovat
  Ano,takto udělá závěr cholerik,nic s tím neudělá a ani nic dělat nechce!!Cholerik zůstane cholerikem,jen si najde další obětˇ a vše se bude opakovat.
   
> souhlas neregistrovaný 07.12.2009 08:20
» reagovat
  Tak nějak jsem si přečetl svůj ve slabé chvilce napsaný příspěvek níže a nejraději bych to smáznul :) Je to jak říkáte "seru na to, tak jsem cholerik" :)
   
Manžel choler neregistrovaný 26.09.2009 09:07
» reagovat
Jak to taky ctu, jak muzu jen prikyvovat, i romanticky vecer se zmeni za minutu k nepoznani a to jen proto, ze ja jako ridic jedu jinou trasou nez by si muj milovany pral a tim padem najedu o 5 km vice. Protoze on jezdi jinudy. Zkazeny cely vecer kvuli takove blbosti. A nadavek nespocitane. A jeste se obhajovat? Tak to uz nemam ani silu mu vzdorovat....Jsme spolu 14 let a nezmeni se to....Bude to jen horsi.
 
> Ne... neregistrovaný 08.02.2011 15:51
» reagovat
  Tak to je prostě kr*tén...
   
cholerik neregistrovaný 18.06.2009 07:59
» reagovat
nemyslim ze chholerik je uplny prase vybusne-ja sem cholerik-flegmatik-dlouho snesu ale potom jak je toho moc i dvere stoji a tak mi to vyhovuje-je mi35let muj muz ma respekt-jsem dynamicka-presne vim co chci a co chci se snazim mit-to neni spatne verit si a vedet si rady-muz je flegmos ale drič tak v rodine ja vim co jak ma byt a on postavi tak se doplnujem ne?
 
nevím co dělat neregistrovaný 19.05.2009 20:03
» reagovat
jsem sama postižená na vozíku,já s tím pořád bojuji,abych moc nepotřebovala pomoc,ale vysiluje mě manželovo chování .Je výbušný kvůli malichernostem,připadá mi,že každý je neschopnýa pořád má blbou nálad ,bojím se ho,že mě úplně stáhne do jeho světa,jsem bezmocná,jinak bych dávno utekla a radči bych byla sama.k
 
cholerik neregistrovaný 05.05.2009 17:28
» reagovat
cholerik ?uz sem se na to podrobne divala co to vlastne je a ja sem take cholerik a kapku sangvinik.mam v povaze vladnout velmi odsuzuji jak se jinym ublizije a bože chran ubližit memu muži a detem vraždila bych.mam vybuchy vzteku a nadruhou stranu oduvodnene nevylitnu dlouho umim se krotit ale jak se nastvu je to tornado.muž ma velky respekt a je flegmatik a naladovy ja sem ta co ho kroti a kope vpred -cholerici jsou nekdo jak umi svuj temperament krotit ale jsem v praci oblibena -doma velim ale neponižuji a jsem moc ctižadostiva ale teži cela ma eodina neni vse na jedno brdo a jsem hrda ze jsem takova
 
> Pan 01 neregistrovaný 02.06.2009 22:45
» reagovat
  tak to seš fakt dobrá..
   
>> proč? neregistrovaný 04.12.2009 14:59
» reagovat
   Coto má být?
    
ajajajaj neregistrovaný 15.03.2009 10:03
» reagovat
a mna to asi hneva že som cholerik, pretože pozitíva sú super, ale na druhej strane negatíva sú také zle že pozitíva ich nemajú šancu prekryť :( čo je na tom že som vodcovský typ, ked vo vzťahoch s ludmi sa rýchlo nahnevám, a kričim pre nič za nič, niekedy mám pocit že to treba liečiť:D
výhodou pre mna je len to že som extrovert, a že som dosť cielavedomý, ale ked sa niečo počas dosahovania môjho cielu pokazi tak sa vykašlem aj na svoj cieľ a hladám nový, takže skôr horšia osobnosť ako lepšia:)
 
cholerik = hybatel neregistrovaný 09.02.2009 15:22
» reagovat
Co by byla společnost bez choleriků :-) -- někdo si s definicí moc hlavu nelámal. Doporučuji knihu Osobnosti plus (Margaret Litauerová)
 
můj táta cholerik neregistrovaný 06.02.2009 10:06
» reagovat
můj táta je těžkej cholerik. často se staně nekontrolovaně výbojným a alkoholem se to stupňuje, ne k agresi, ale k určité citlivosti na maličkosti, musím ale říct, že jeho temperament nemá jen slabé stránky. Například je velice moudrý a cílevědomý. mám ho ráda!
 
m/ch neregistrovaný 16.12.2008 21:17
» reagovat
Jsem na půl melancholik, a na půl cholerik. Moje povaha je opravdu špátná a moc se za ni stydím... V ničem si nevěřím, bojím se společnosti a tak, ale jsem velmi popudlivý a vše mně hned naštve, zároveň taky neovládám tváření se za daných situací, třeba se mi nelíbí že mám něco udělat a dávám to najevo ač by to bylo vhodnější skrýt. Buďte rádi že to nemáte ;-)
 
Cholerik! neregistrovaný 18.06.2008 23:45
» reagovat
moje moudrá babička mi radila, když jsem brečela, že mě má cholerická povaha jednou zničí, ať slovo cholerik vynechám a mám raděj říkám, že jsem temperamentní, zní to sympatičtěji a lidi se míň leknou. Na druhou stranu... melancholik se vesměs šťourá ve svém nitru, sangvinik má v popředí spíš své zájmy a přeletuje sem a tam, flegmatikovi je víceméně všechno jedno, ale teprve cholerik, kterého něco pořádně naštve, je ten, kdo pohne světem...
 
> geny neregistrovaný 31.12.2009 13:11
» reagovat
  Jste moudrá po babičce;)
   
> Ano,... neregistrovaný 08.02.2011 16:16
» reagovat
  ...tomu se říká "přihřát si vlatní polívčičku"...:) temperament si představuju jako víceméně pozitivní dynamiku... kdežto z cholerika jdou kolikrát pěkný s*ač*y...nervuje všechny kolem sebe...
   
Bolševici neregistrovaný 21.05.2008 15:43
» reagovat
Největší cholerici jsou bolševici!!
 
příliš jednostranné neregistrovaný 27.02.2008 09:07
» reagovat
Cholerik je kromě v definici uvedeného (to neznamená, že by se neměl umět jen ovládat, jak vyplývá z řady příspěvků)také člověk milující řád a pořádek, člověk spolehlivý, se smyslem pro přesnost, harmonii apod. Kdyby tito lidé nebyli ...???
 
> cholerik neregistrovaný 28.12.2008 19:42
» reagovat
  Zapomíná se, že cholerici jsou organizátoři, tahouni. Takoví byli vůdcové...
   
>> cholerik neregistrovaný 26.02.2009 19:23
» reagovat
   to je pravda já sem cholerik a nestydím se za to a jsem fakt tahoun.
    
cholerik neregistrovaný 31.12.2007 14:12
» reagovat
cholerik je můj manžel
 
> cholerik neregistrovaný 22.10.2009 18:22
» reagovat
  moje manželka je taky cholerik
   
Kod je cholerik... ;) pokrač. neregistrovaný 21.12.2007 02:00
» reagovat
... je hysterka. Povahové archetypy prostě nejsou na sto procent a každý máme v sobě více méně všechny, jen v určitém individuálním poměru. Extrémní převaha jednoho typu, tak, že ostatní nejsou prakticky vidět, je spíš patologickou poruchou, než normálem. I flegamtik dokáže být útočný. Asi žádný totiž není flegmatik, jako oslík Iáček z pohádky o medvídkovi Pů. Guzz
 
Kdo je opravdu cholerik... ;) neregistrovaný 21.12.2007 01:56
» reagovat
Jsem cholerik, ale přesto se ovládat ve většině případů dokážu. Osobně považuji svou povahu za výhodu, pouze je nutné mít taky trochu zdravého rozumu. Co se týče sebeovládání, není to myslím čistě věc choleriků. Většinou jde spíš o buď nepochopení druhé strany a neschopnost reagovat jinak než výbuchem, nebo reakci na podnět, který je nám extrémně proti mysli. Kdo tvrdí, že je stoprocentním cholerikem, je podle mě buď případ pro akademii věd, omlouvá si povahovým typem to, že preferuje konfliktní řešení, nebo je to prostě někdo, kdo lže. Ani cholerik totiž nejedná cholericky v každé situaci a je dost rozdíl mezi tím být cholerik a být sociopat, co si na druhých chladí žáhu. Zažil jsem za svůj život dost hysterických žen, přesto netvrdím o každé, že je \
 
Zivot cholerika... neregistrovaný 24.11.2007 16:48
» reagovat
Ahoj,rikejte mi eM.. Nedavno jsem ztratil pritelkyni.. Svoji cholerickou povahou jsem ji donutil,aby me podvedla. Chtela po mne zmenu.. Ja jsem se smazil zmenit,alev patek jsem vybuchl primo pred ni a malem jsem se tam s jednim porval na zabave. Lituji toho ze jsem takovy cholerik,ale mel jsem uz dost toho poniizovani. Znatw ten pocit,ze se vam kazdy vysmiva. On se jeste tak blbe smal.Nic jineho nezbyvalo ze jsem mel cut mu rozbit hubu. Divku jsem ztratil podruhe diky tady tomu.Ale mam pevnu vuli.Budu se snazit... Ublizil jsem ji hodne..
 
cholerik je vyborna povaha neregistrovaný 11.11.2007 20:06
» reagovat
ačkoliv výbusnej ale jde si po cem si usmysli a vzdy to dotahne do konce,alespon u me, porad je to lepsi clovek nez flegmous kterym je uplne vsechno jedno. a hlavne reknem lidem hned co si myslime bez okolku
 
stačí jen... neregistrovaný 05.08.2007 14:49
» reagovat
stačí když se nad sebou zamyslíš.....
 
je to boj neregistrovaný 29.06.2007 12:03
» reagovat
Jako cholericka vim ze ovladnout se zavcas neni nic jednoducheho a taky vim ze spousta lidi vmem okoli to hodne odsuzuje ale je to vnas a neda se to jen tak zastavit
 
je to boj neregistrovaný 29.06.2007 12:03
» reagovat
Jako cholericka vim ze ovladnout se zavcas neni nic jednoducheho a taky vim ze spousta lidi vmem okoli to hodne odsuzuje ale je to vnas a neda se to jen tak zastavit
 
neni cholerik jako cholerik neregistrovaný 24.05.2007 08:45
» reagovat
nejsem odbornikem, ikdyz s jednim cholerikem ziju a reknu Vam jedno, i u tohodle stavu muze byt nekolik odchylek, nekdy to neni tak hrozne a presto to otravuje zivot pokud mate citliveho partnera, coz jsem bohuzel ja. Vim ze muzu byt rada ze neni hrozny jako jsem slysela o jinych, ale presto me to nici.
 
> cholerik neregistrovaný 19.10.2007 11:10
» reagovat
  přesně vím o čem mluvíš já mám doma taky jednoho a nejsou to žádné medy
   
neni cholerik jako cholerik neregistrovaný 24.05.2007 08:42
» reagovat
nejsem odbornikem, ikdyz s jednim cholerikem ziju a reknu Vam jedno, i u tohodle stavu muze byt nekolik odchylek, nekdy to neni tak hrozne a presto to otravuje zivot pokud mate citliveho partnera, coz jsem bohuzel ja. Vim ze muzu byt rada ze neni hrozny jako jsem slysela o jinych, ale presto me to nici.
 
Katulinka004 neregistrovaný 16.05.2007 10:27
» reagovat
Achojky ja sem taky cholerik a hodne toho na me sedi plt me rozhodi kazda ptakowina!!!
 
> ;) neregistrovaný 11.10.2007 19:44
» reagovat
  ne, ty ses pouze pubertalni :)
   
ja sem ten pravy cholerik!!!!!!!!!!!! neregistrovaný 06.05.2007 18:00
» reagovat
me doma rikeji ze jsem prej cholerik a ani to na sobe nepocituji
 
ja sem tak vic napul neregistrovaný 01.05.2007 18:30
» reagovat
Ja sem tak na 60% cholerik a na 40% snagvinik...
 
ja sem tak vic napul neregistrovaný 01.05.2007 18:25
» reagovat
Ja sem tak na 60% cholerik a na 40% snagvinik...
 
Megi - cholerik jak prase:-D neregistrovaný 25.04.2007 16:56
» reagovat
heeeey:-D ja sem taky cholerik ale jako kdys vidim jak vsichni pisete "zivot s cholerikem je peklo" to vam tedy pekne dekuju:-D no nic.....
 
Help me neregistrovaný 01.04.2007 19:05
» reagovat
jsem cholerik, ale hodně a nevím jak se toho mám zbavit, ubližuju svému okolí...
 
> psycholog neregistrovaný 24.05.2007 08:41
» reagovat
  doporucila bych ti psychologa, proste nejakou odbornou pomoc a pokud mozno za pritomnosti partnera pokud nejaky je. Nemuzu uverit tomu ze si tohle plne uvedomujes, vetsina choleriku si toho nevsimne a nebo s tim nehodla nic delat/hlavne chlapy protoze jsou bohuzel chlapy.
   
> je to hruza neregistrovaný 29.06.2007 11:56
» reagovat
  ahoj patrim taky ktem lidem co hned vybouchnou kdybys tento vskaz cetl-la muzes se mi ozvat na icq nebo email,255-215-266....email-KHerinkova@seznam.cz,mu zeme pokecat a treba se i poradit.
   
Cholerik jak prase neregistrovaný 31.03.2007 08:53
» reagovat
Ahojky takze tet sem mezi svyma?? ste taky cholerici? alespon vetsina.. a jak ste na to prisly?
 
Cholerik - žluč neregistrovaný 23.02.2007 20:40
» reagovat
Plusy
-hluboké city, citlivý, vášnivý, silná vůle, zásadový, pracovitý, má rychlé prac. tempo, aktivní, energický, samostaný, důkladný
Mínusy
-výbušný, vzteklý, minim. sebeovládání, zbrklý, prudký, netrpělivý, nesnášenlivý, vzdorovitý, tvrdohlavý, chamtivý, prosazovačný
 
Žiju s cholerikem neregistrovaný 15.02.2007 11:44
» reagovat
Žiju s cholerikem již 8 let,je to síla,jsem psychycky na dně,neni den,kdy bych pro jeho záchvaty nebrečela.Je to ve stádiu,že se musí něco změnit,ale on to nebude.Tak zatim trpim,žiju nežiju.Ja jsem optimistický človíček,pro každou legraci.Tedy asi jsem byla,už jsem se tu asi otrávila tim ovzduším.Mějte se krásně!!!
 
> Možná trapná, ale taky nějaká rada neregistrovaný 19.03.2007 11:59
» reagovat
  Neznám žádného cholerika, takže se do Tvé situace nemůžu vžít, ale napadlo mě ..... zkus použít při jeho záchvatech, kdy na Tebe křičí slova: Miláčku respektuju Tvůj názor... třeba když zjistí že Tě to nerozhází, nebude to tak krutý a třeba i mírnější. A nebo, až mu bude fajn a bude mít skvělou náladu tak mu sehraj nějakej záchvat ty, ať ví jaký to je.
   
> Ja taky neregistrovaný 22.04.2007 12:28
» reagovat
  Ja taky.Alespon se mi ulevi na ducicce si precist,ze netrpim jen sama na celem svete.Hodne energie preji.Pa,pa.
   
> skoro to same neregistrovaný 24.05.2007 08:38
» reagovat
  mam pritele ktereho jsem vzdycky chtela. V te dobe byl zenaty a tak nejak se nam povedlo byt spolu a ted vyrizujeme bydleni. Nejdrive jsem nevedela ze je takovy a pak mi to doslo. Je to cholerik. Nekdy na me vystekne misto aby se normalne zeptal. O jeho vyjevech ani nemluvim. Vim ze kdyz se mi to nelibi at se na nej vykaslu, ale sami vite ze to neni snadne. Nevim co s tim :o[
   
> taky se toho bojim neregistrovaný 24.05.2007 08:48
» reagovat
  ja s cholerikem ziju jenom rok a reknu ti ze byly chvile kdy jsem se na to chtela vykaslat. Myslim si ze si na to muzu zvyknout, ale bojim se jedine toho ze to pak bude jeste horsi. Myslis ze by pomohl nejaky psycholog?
   
> cholerici=magoři neregistrovaný 21.11.2008 00:12
» reagovat
  Žiju s cholerikem už 10 let. Úplně souhlasím s tím co píšeš. Jsem taky psychycky na dně. Nevím co dělat. Mám deprese. Trpím, žiju, nežiju. Taky jsem vždy byla optimista a mněla jsem ráda každou legraci.Teď je se vší legrací konec. On se změnit nechce. Neuvědomuje si svoje chování. Jak tady čtu ty příspěvky, tak mne aspoň uklidňuje, že nejsem sama kdo má takovýto problém-život s cholerikem. Manžel mne deptá, ničí, zabíjí. Už 10 let. Nemůžu od něj odejít. Tak se moc a moc omlouvám za tento výraz, ale cholerici jsou strašný sviňě! Jsou jako ten nejhorší mor! Je to choroba a mněli by se léčit! Všechny by je mněli zavřít na psychynu! Terorizují a ničí svoje okolí, lidi kteří je mají rádi. Jsou to magoři. A věřte, že já vím o čem mluvím!
   
> podobné neregistrovaný 18.10.2009 19:11
» reagovat
  ahoj, mám něco podobného, můžeš mi napsat tvůj e mail? J.
   
> podobné neregistrovaný 18.10.2009 19:14
» reagovat
  ahoj, mám něco podobného, můžeš mi napsat tvůj e mail? J.
   
Ubec neim.. neregistrovaný 10.02.2007 22:34
» reagovat
Muj pritel me rekl ze sem cholericka... tak neim no
 
Cholerik - klady neregistrovaný 10.01.2007 23:41
» reagovat
Cholerik je taky energicky a umi nadsenim nakazit ostatni. Casto dobry vudce tlupy:)Casto ho poznat uz na neverbalnich projevech.Je impulzivni a proziva celekem stejne jako ostatni, jen s vetsi intenzitou - to jsou ty rychle vybuchy.
 
> Já taky!! neregistrovaný 21.01.2007 19:18
» reagovat
  jj taky taky
   
lidé se nadají na 100%přesně rozdělit do skupin neregistrovaný 03.12.2006 18:45
» reagovat
člověk nikdy neni jenom cholerik,a kromě toho na jeho chování jsou i jiný vlivy než jeho temperament....
 
> 100% cholerik neregistrovaný 15.01.2007 17:25
» reagovat
  tomu nevěř, já jsem stopro cholerik se všemi těmi vlastostmi...není to nic lehkého :)
   
jsem taky cholerik neregistrovaný 25.11.2006 14:44
» reagovat
ahoj lidi, myslim,že máte na choleriky zkresleny představy. Ja jako čistý cholerik nejsem výbušná, dokonce s každým vycházím,bez vyjímky.Ale moje negace je v tom,že všechno moc prožívám a pořád brečím,což by se dalo brát jako výbušnost.Jen si uvědomte,že cholerici jsou velmi citlivý a nesoustředěný a že vše co řeknou ani nemyslí vážně. cau Káma
 
> cholerik? neregistrovaný 27.11.2006 10:37
» reagovat
  podle toho co pises, tak jsi spis melancholik, ne?
   
> nejsi cholerik neregistrovaný 24.05.2007 08:35
» reagovat
  nejsi cholerik, ti nejsou litostivy a ubreceny ani nahodou
   
> Odpověď Káma neregistrovaný 04.12.2007 20:27
» reagovat
  Tak tomu co jsi napsala bych zcela nevěřil. Někdy to myslí zcela vážně ale ani si to co říkají neuvědomují.
   
žila jsem s cholerikem 2 roky neregistrovaný 06.11.2006 15:35
» reagovat
Byla jsem zamilovaná po uši.Vše jsem dokázala odpustit,ale ,aby mě někdo seřval neprávem a za sekundu hladil to se nedá.Ten vztah jsem ukončila.Poslední výstup,kvuli večeři,nebyla v čas.Myslím si,že to je už nemoc.Ahojky
 
Cholerikové neregistrovaný 26.09.2006 07:24
» reagovat
Hm...........viděla jsem film Andělská tvář asi to bude něco podobnýho.Ale že by to byla nějaká zvlášť krásná nemoc tak to nemohu prostě říct ty lidi jen zabíjí..a to je prostě zlé nechápu jak se tim může někdo vyžívat!!
 
> Eh? neregistrovaný 20.10.2006 03:18
» reagovat
  Nepleteš si choleriky se sadisty? OMG
   
Jsme neregistrovaný 07.09.2006 09:13
» reagovat
Lidičky, je důležité, že jsme ...Proč se neustále zařazovat do nějakých kategorií??
 
> anonym neregistrovaný 21.09.2006 19:55
» reagovat
  To je fakt, takze vlastne muzeme zrusit kategorii vrahove a bude...
   
Jak myslíte?... neregistrovaný 14.07.2006 09:23
» reagovat
...může být Syn Cholerický po Otci?..a mohl by se nějakým způsobem změnit?..třeba blíž k Sangvinikovi...
 
> Myslím.... neregistrovaný 29.08.2006 12:55
» reagovat
  Je to jenom na tobě, občas taky brblu, že jsem něco zdědila po rodičích, ale dá se tomu postavit a brát život trochu jinak a pokud se budeš ovládat, tak to bude ready. Bouchám taky dost často, pak to přejde a je ze mě melancholik, až se pořádně vyřádím. Z tebe ne?
   
> ovlivnění temperamentu neregistrovaný 12.10.2006 08:38
» reagovat
  temperament je nám dán do vínku s příchodem na svět, částečně se mění, ale jen částečně. Takže extraverze se nemůže změnit zcela na introverzi a naopak, cholerik nebude nikdy flegmatikem (leda by rezignoval na život třeba po prožitém traumatu). Lze ale trochu cholerické výbuchy krotit, lze si prostě nacvičit asertivní způsoby reakcí. Stejně ale v takovém případě doporučuji ventil vybití nahromaděné negativní energie a to např. tvrdým aktivním sportem, nebo se alespoň vyhulákat na fotbale či rockovém koncertě. Jinak by totiž ovládající se cholerik riskoval somatické obtíže, např. žaludeční vředy, nespavost, bolesti hlavy apod.
   
karlos Karlos 22.05.2006 15:57
» reagovat
Ja jsem takovy!
Jsem prostě agresivni ale na ženu bych nesahl
 
> Neboj neregistrovaný 02.07.2006 15:36
» reagovat
  To jsi jenom myslíš ,ale přijde jednou chvíle a neudržíš se. Ale to se stává, neboj nejsi jediný .K.
   
?? povahy Ivča 18.03.2006 18:41
» reagovat
já myslím,že jsem sanginiko-melancholiko-flegmatický-cholerik..
v určitých situacích se určitým způsobem chovám, bud mě to naštve a vzbouří, nebo nechává klidnou..jindy si melancholicky sedím na sedačce a přemýšlím o svém životě..jindy jakos právný extrovert vyrážím hledat nové přátelé..ten kdo s určitostí říká, že je jen cholerik..nebo jen flegmatik - tak bych se s ním opravdu ráda setkala..
 
> ?? povahy neregistrovaný 02.11.2006 12:25
» reagovat
  jj, taky se neumim presne zaradit. nejspis jsem melancholik, ale mam spoustu vlastnosti vlastnich jinym temperamentum. rozhodne jsem introvert..
   
psycho??? neregistrovaný - wery 07.03.2006 22:16
» reagovat
Jsem cholerik, a někteří lidé si mně zamilují a jiní odsuzují a tvrdí jakej sem psychopat...
 
> cholericky dramatik Zlatiii 17.05.2006 17:04
» reagovat
  Jojo, psychopat ... taky to slycham docela casto, zejmena od sveho pritele. Pry jsem cholericky dramatik, ale kdyby to bylo az tak hrozny, urcite by se mnou nezustaval...Myslim, ze ani u tebe to nebude az tak horky ;o).
   
> Cholerik neregistrovaný 10.07.2006 11:28
» reagovat
  Ten pocit poznam, proste ta bud miluju alebo nenavidia. Ale uprimne, nie je to krasny pocit byt zaroven nenavideny a aj milovany, mam to rada a vychutnavam zivot aj z tejto stranky...
   
silne stranky cholerika neregistrovaný - kiki 07.02.2006 22:26
» reagovat
rozeny vudce,dynamicky a aktivni,silna vule a rozhodnost,neemocni,nezavisly a sobestacny,neda se snadno odradit,vyzaruje sebejistotu,organizuje domacnost,stanovi cle,nazira na problem jako na celek,v kritickych situacich exceluje,obejde se bez pratel,ma vnitrni nutkani ke zmene..
 
> neregistrovaný - vidlička 07.03.2006 22:18
» reagovat
  Tak to sem celá já, zvláštní jak se dá určit jedním slovem, jaký člověk je...
   
>> reakce na vidličku neregistrovaný - ivča 19.03.2006 22:16
» reagovat
   nekecej - že si jen cholerik..nic víc, nikdy nebýváš flegmatická?? či melancholická??
    
> Cholerik neregistrovaný - Jenik 14.03.2006 14:25
» reagovat
  No, tak to sedi presne na me .
   
> Emoce neregistrovaný 30.09.2006 11:21
» reagovat
  Myslím, že cholerik je až velmi emoční člověk
   
na všem je něco neregistrovaný - slunicko 29.12.2005 23:32
» reagovat
Kdysi dávno jsem si myslela, že jsem sangvinik...podle veškerých charakteristik, které jsem četla to tak vycházelo..A jednoho krásného dne jsem si udělala test od nějakého moudrého pána a zjistila jsem, že jsem cholerik jak vyšitý...Nabízí se otázka, čemu věřit..Takže bych to shrnula, že je to celkem jedno, stejně si všichni vybíráme tu charakteristiku, která nám nejlépe pohladí ego;-)
 
nespravny udaj neregistrovaný - Marek 28.10.2005 20:44
» reagovat
Nieje pravda že cholerik je človek agres.
je to človek ktory sa potrebuje v niečom utvrdzovat a ma nutkanie všetko čo uroby
musi počuť či je to spravne alebo nie
 
Cholerik neregistrovaný - sauura 09.10.2005 21:58
» reagovat
- reaguje živě a vášnivě, pracuje rychle, samostatně, snaží se prosazovat v kolektivu, má prudké reakce, je netrpělivý, může být často podrážděný, vzdorovitost, nedostatek sebeovládání, rychlé citové vzplanutí
 
> -.- neregistrovaný - jeden z nich 02.11.2005 20:43
» reagovat
  tak tohle je naprosto presny
   
> cholerik beda.13 07.01.2006 17:29
» reagovat
  perfektně jsi vystihl(a) všechny 4 povahy.Trochu jsem o tom četl a zajímá mně zdroj s kterého máš ty znalosti. je to fakt super.
   
poznámka neregistrovaný - nikdoavše... 03.10.2005 17:29
» reagovat
Nevím, proč se lidé rozdělují na tyto čtyři skupiny...myslím, že u nikoho se nemůže jednoznačně říci, jaký je a tudíš je to zbytečné.
 
> poznámka... neregistrovaný - andrea 03.10.2005 17:30
» reagovat
  Nejsem si jistá, ale dává to smysl...
   
> blbost neregistrovaný - jeden z nich 02.11.2005 20:42
» reagovat
  ja osobne sem cholerik a muzu to rict jednoznacne...
   
> to je fakt Markéta 03.11.2005 17:28
» reagovat
  v kazdym je kousek ze vseho...., a hlavne je dulezite s kym clovek je nekdo me ovlivni a jsem cholerik a nebude mi vyhovovat, jiny me ovlivni a budu veseli, take docilim svich cilu, atd... Je dulezity s kym jsme a jak to na nas pusobi aneb za kazdym velkym muzem je VELKA ZENA.jojoj :-)
   
cholerik jan zvara 21.09.2005 14:50
» reagovat
cílevědomý, pracovitý, dosahuje svých cílů ALE - život s cholerikem je PEKLO !!!
 
> cholerik neregistrovaný - beda.13 07.01.2006 17:17
» reagovat
  To máš úplnou pravdu já jsem si to prožil a můžu to potvrdit.ale když oba něco těch povahách znají tak si můžou rozumět. To jsem si také prožil.
   
> cholerik neregistrovaný - Renáta 30.03.2006 07:45
» reagovat
  Také žiju s cholerikem,ale po 20 letech manželství už mi dochází trpělivost a jeho"výbušnost" se stupňuje.
   
> Cholerik neregistrovaný - čiki 05.04.2006 16:23
» reagovat
  živod s cholerikem je opravdu peklo. žiji s ním už 43 let a kdyby neměl řadu vyjímečných vlastností, tak už jsem to dávno vzdala
   
Taky sem prej cholerik neregistrovaný - Phoebe 14.09.2005 17:01
» reagovat
myslim ze to neni pravda
 
ha? neregistrovaný - donna nobis 14.09.2005 00:22
» reagovat
kto uz by TOTO nevedel?
 
Cholerik neregistrovaný - Petra 22.08.2005 19:02
» reagovat
jeden ze 4 druhů povahy, výbušný člověk s čstými výkyvy nálad
 
> cholerik neregistrovaný - Dominique 09.09.2005 15:47
» reagovat
  jj, přesne taková jsem*3*
   
> Borderline Zlatiii 17.05.2006 17:05
» reagovat
  Tudis by se dalo rici, ze kazdy cholerik vlastne trpi poruchou osobnosti: borderline / cesky: hranicni osobnot. Tot osobnost ktera plne souhlasi s tvym popisem cholerika ;o).
   



Navigace

předchozí slovo: » cholerický
následující slovo: » cholestáza
slovo se nachází na stránce: C:44
krok zpět: » zpět
hledat jiné cizí slovo: » hledání
upravit (opravit) toto slovo: » upravit
přidat do slovníku nové slovo: » přidat

hledat - slovník - pro webmastery - o slovníku - kontakt
scs.abz.cz  --  web © 2005-2024  --  ABZ.cz