Pojem hyperkonzumní typ osobnosti

Slovo:

hyperkonzumní typ osobnosti


Upozornění:
vložil uživatel prof.PhDr.Rudolf Kohoutek,CSc.***** a ověřil editor

Význam:

hedonistický, narcistní a mobilní individualista, který primárně usiluje o vysokou životní úroveň, vlastnictví módních a krásných věcí (např. komfortních a bohatě vybavených bytů a domů, zahraničních automobilů, luxusního oblečení a obutí), úspěšnou profesní kariéru. Snaží se především o osobní spokojenost, o příjemné zábavy, požitky a prožitky, soukromé slasti a rozkoše. Rád a často cestuje. Nerespektuje osvědčené tradiční etické (a často ani právní a zákonné) tabu, zásady, způsoby chování a prožívání. Má vysoce subjektivní a flexibilní osobní morálku. Též turbokonzument, homo consumens, homo consumericus.





Knihy

BMW 5 Typ E 39 -- autor: Etzold Hans-Rüdiger
Správná strava pro váš osobnostní typ -- autor: Wiederstrom Jen
Přehled dějin reflexe psychologie osobnosti v našich zemích -- autor: Förster Josef
Roztříštěná mysl -- autor: Oxnam, Robert B.
Typologie osobnosti pro manažery -- autor: Čakrt Michal

Komentáře ke slovu hyperkonzumní typ osobnosti


 
» přidat nový komentář

Zatím žádné komentáře.



Navigace

předchozí slovo: » hyperkonkurence
následující slovo: » hyperkonzumní societa
slovo se nachází na stránce: přidáno-návštěvníky:1129
krok zpět: » zpět
hledat jiné cizí slovo: » hledání
upravit (opravit) toto slovo: » upravit
přidat do slovníku nové slovo: » přidat

hledat - slovník - pro webmastery - o slovníku - kontakt
scs.abz.cz  --  web © 2005-2018  --  ABZ.cz