Pojem konfident

Slovo:

konfident


Význam:

tajný spolupracovník policie, donašeč, fízl, udavač



Generovaný, orientační výčet dalších tvarů tohoto slova

Komentáře ke slovu konfident


 
» přidat nový komentář

Důvěrník neregistrovaný 17.10.2006 22:00
» reagovat
Původní význam je "důvěrník".
 
Co máte z pohledu na mé nahé tělo? neregistrovaný 23.07.2006 18:36
» reagovat
Uwaga Andrzej,tu konfident.
 
ach jo neregistrovaný 14.06.2006 18:12
» reagovat
Tak jsem si taky musela tohle slovicko vyhledat...já se vás ptám, že tady vystupujete jako idioty? (otázka jak bič, že...:-)nenechte se urazit, jeste jsem pouzila malo urazlive slovo a slisovne:-))
 
> ? neregistrovaný 29.06.2006 18:40
» reagovat
  ?? nechapu
   
neregistrovaný 03.06.2006 15:41
» reagovat
souhlasím s radimem. měla se omluvit a to vykřikování si měla nechat na doma. Je to prostě stále stejná nefalšovaná kráva.
 
Ptam se: Vy tady vystupujete jako konfident. Frimlik 17.05.2006 14:55
» reagovat
Vyse uvedena slova jsou DOSLOVNY prepis vety, kterou Jilkova uzila. Vidite v tom nekdo OTAZKU? Ja tedy ne :)... To je naprosto klasicka OZNAMOVACI veta. Jilkova se ho NEPTALA, ona rekla "Ptam se" a pak pouzila konstatovani. To preci neni zadna otazka, ne? :) VELICE neobratne formulovala tuhle vetu a kdyz nereagovala na vyzvu aby se omluvila (za oznaceni, nikoliv dotaz), tak se mu nedivim, ze se s ni dal nehodlal bavit. Ac sam p. Ratha nijak neobdivuji, tak tenhle zpusob vedeni rozhovoru je neprofesionalni (bulvarni). Tecka :).
 
> Ptám se? neregistrovaný - kašnička 18.05.2006 08:57
» reagovat
  Přehrál jsem si tu ukázku několikrát a vyslovuji naprostý souhlas s tímto příspěvkem. Je naprosto přesný.
   
>> naprosty souhlas Del 23.05.2006 16:17
» reagovat
   souhlasim...
    
> nesnáším bulvár neregistrovaný - Dejv 25.05.2006 21:32
» reagovat
  nesnáším bulvár a Jílková s Rathem jsou mi ukradení... ale alespoň konečně vím co je to konfident...
   
No jo Rath... neregistrovaný - Aztec 05.05.2006 10:47
» reagovat
Dokončil vůbec základní školu? :D
 
> Aztecu, Aztecu...... Del 23.05.2006 16:15
» reagovat
  myslite byvaleho predsedu Lekarskeho odborového klubu, predsedu lekarske komory a nynejsiho ministra zdravotnictvi MUDr. Davida Ratha??? zkuste se zamyslet, treba na to prijdete sam....
   
rat=krysa a th znaci cislovku 1. FreeGAme 30.03.2006 11:57
» reagovat
Vždyť je to krysa, už se naučte anglicky a krysy vždycky opouští potápějící se loď.
 
Dovolila si moc neregistrovaný - Jana 27.03.2006 20:02
» reagovat
Vzdělaná dáma by neměla používat takové silné slova na ministra, který se dobrovolně dostaví do jejího pořadu. Udělala bych to samé a ještě tu ubohou paní Jílkovou, která umí lidi jen slovně napadat zažalovala. Neumí jinak zaujmout než být vulgarní a provokovat. Myslím si že jejího obličeje už bylo v televizi dost.
 
> dovolola si moc neregistrovaný - Pedro 28.03.2006 18:06
» reagovat
  A za co byste jí proboha chtěla žalovat?Milá paní, ta doba je už pryč,ikdyž jedinci jako vy se tomu stále brání
   
Třeba to bylo jinak neregistrovaný - gfg 21.03.2006 23:52
» reagovat
Třeba se jen nasral, že neví, co to znamená, a chtěl utíct z boje, protože jinak by nevěděl na co má odpovídat a čemu se bránit
 
> ten už víckrát nevěděl neregistrovaný 03.06.2006 21:30
» reagovat
  Jenže tenhle bejvalej ministr, už často nevěděl co věci znamenaj a stejně o nich čochtal. Buďme rádi, že je to za náma a volby socani nevyhráli.
   
Novináři si dovolují čím dál tím více neregistrovaný - elie 13.03.2006 15:19
» reagovat
Novináři si dovolují čím dál tím více, podívejme se třeba na takového Tůmu z Novy to ještě horší než Jílková. Ale slovo konfident bych bral za hodně velkou urážku!!
 
Rath :o/ neregistrovaný - wandy 11.03.2006 21:08
» reagovat
je mi zle z toho jak se chovaj to už tady není nikdo, kdo by se postaral o jejich včasný odstoupení? Drží se zuby nehty svejch koryt a mě se z nich chce zvracet.
 
> obecne.... Del 23.05.2006 16:11
» reagovat
  navrhuju polknout slinu a zamyslet se, nynejsi vlada odstoupi, nastoupi jina, jedno jaka, bude lepsi? vzpomente na vladu minulou, predminulou, predpredminulou, byly lepsi? ja bych rekl ze je to od 90. roku porad to same, u nas si nelze prilis vybirat a malokdy se obevi nekdo novy, kdo vypada ze by tuto zemi mohl opravdu nekam smysluplne vest, s tim ale my, obycejni smrtelnici asi tezko neco udelame, lide kteri jsou schopni, vzdelani a umi byt uspesni, ti maji vlastni firmy, pracuji na vysokych postech velkych spolecnosti, maji vetsi vydelek a vetsi soukromi, co ty by lakalo do politiky? zvlast do te nasi? tudiz lide co jsou v politice potom za to stoji, ne bez vyjimky, ale vetsina.....
   
Já bych asi také odešel neregistrovaný - magelan 08.03.2006 13:38
» reagovat
Nechce se sice Ratha příliš zastávat, ale v mé představě je slovo konfident něco, co závání spluprácí s fašisty a podobně, prostě to vnímám jako VELKOU urážku. A zřejmě nejsem daleko od pravdy. Myslím, že svoboda slova u novinářů by měla také mít nějaké hranice. Lidé kteří mohou vše toho často potom začnou zneužívat. Mohla to říci jinak a neřekla, zdá se mi že to udělala schválně. Buď je pitomá taky a pokud ne (myslím si že ne) tak tohle udělala záměrně, aby ho k podobném u jednání vyprovokovala (pro svou popularitu? na objednávku? jiný důvod?). Říci mi někdo, že jsem se někdy choval jako konfident, tak v takovém případě odejdu, a v případě, že bychom byli beze svědků, tak jí možná i jednu vrazím. Řekl bych, že velmi dobře věděla, proč tohle řekla, a co to vyvolá. Je to jenom můj názor, ale myslím si, že může být klidně i pravdivý.
 
Úplně se z toho... neregistrovaný - hyjé 07.03.2006 16:52
» reagovat
... vytratilo, proč Jílková to slovo použila. Pamatujete se, na co se ho v této souvislosti ptala?
 
Úplně se z toho... neregistrovaný - hyjé 07.03.2006 16:51
» reagovat
... vytratilo, proč Jílková to slovo použila. Pamatujete se, na co se ho v této souvislosti ptala?
 
Nová definice ConPower 05.03.2006 13:40
» reagovat
Ještě by měli přidat další definici - David Rath :D.

BTW on říká, jak si někdo může dovolit mluvit o něm jako o konfidentovi, ale vzpomeňte si, jak on při nástupu do funkce mluvil o našem prezidentovi... Dobře mu tak, už mě začíná pěkně "sráth".
 
Jako v pohadce... jura 03.03.2006 12:27
» reagovat
Rath si asi vzpomnel na pohadku a za prve nevedel co to konfident je (tak jako my tady v diskusi) a za druhe ho to urazelo - takze se zachoval jako cilova skupina pohadek a utekl jako maly kluk :-) Nepripadne Vam ted ta pohadka jako "silne ze zivota" ???
 
Rath jura 03.03.2006 12:25
» reagovat
Rath si asi vzpomnel na pohadku a za prve nevedel co to konfident je (tak jako my tady v diskusi) a za druhe ho to urazelo - takze se zachoval jako cilova skupina pohadek a utekl jako maly kluk :-)Nepripadne Vam ted ta pohadka jako "silne ze zivota" ???
 
jo no :-) neregistrovaný - rybiz 01.03.2006 23:26
» reagovat
Taky jsem si to radeji nasel.A zda se mi ze Jilkova zapomněla ze neni v Kotli, trosku to prestrelila.
 
Neznalost je lidská neregistrovaný - Emánek 01.03.2006 22:02
» reagovat
Neznalost je lidská věc, Míša to taky nevěděla. Chudinka ani neěděla, jestli se ptá nebo tituluje.
 
> souhlas... Del 23.05.2006 15:56
» reagovat
  v tomto s Vami souhlasim;) mne sem zase privedla neznalost jineho banalniho slova, jako je subvence;)
   
j neregistrovaný - sakic 01.03.2006 20:08
» reagovat
jo taky jsem nevedel... :-)
 
Můj názor neregistrovaný - Anonimus 01.03.2006 19:17
» reagovat
LOL & ROFL
 
> Jep petr 01.04.2006 21:21
» reagovat
  Spíš ten ROFL a taky OMG a WTF
   
Meli vysvetlit, co to znamena neregistrovaný - čurin 01.03.2006 16:05
» reagovat
koukam, ze nejsem dnes prvni, kdo nevi, co to je konfident :-)))
 
> Mas pravdu neregistrovaný - Lostindream 22.05.2006 18:41
» reagovat
  Kvuli te debate je tu snad kazdy vid? :)))
   
se mu nedivim neregistrovaný - zed 01.03.2006 13:42
» reagovat
taky bych odesel
 
> odesel?? littlebear 01.03.2006 19:38
» reagovat
  No jo za pravdu se kazdy zlobi nicmene on urazi porad a jeho nesmi nikdo takove lidi by meli strilet
   
> Syčák to neustál..... M_A_B 02.03.2006 13:27
» reagovat
  Odešel proto,že je to pravda a jedná jako malý kluk.....
   
David Rath neregistrovaný - anonymous 01.03.2006 08:59
» reagovat
http://zpravy.idnes.cz/domaci.asp?r=domaci&c=A0602 28_184715_domaci_nad
 
> tv diskuze Radim 02.03.2006 15:57
» reagovat
  To co si pani Jílková dovolila k panu ministrovi je neskonalá drzost!tohle by si novináři neměli dovolovat k žádnemu ministrovi žádné vlády ať už ODS nebo ČSSD.Myslim,že pan Rath udělal dobře a být jim,už bych se nenechal nikdy pozvat k paní Jílkové do diskuze.
   
>> nevinná jura 02.03.2006 19:35
» reagovat
   Ale ona si nic nedovolila. Pouze se ptala. A to je velkej rozdíl. To že se tě někdo zepta jestli třeba máš 6 prstů na ruce, tak to ještě neznamena, že je opravdu máš.
    
>>> re: nevinná neregistrovaný - Dzambo 03.03.2006 12:11
» reagovat
    Ale je pravda, že si to nejspíš o tom člověku myslíš, když se ho ptáš - zda má šest prstů. Nebo si z něj utahuješ, tak jako tak mi to moc společenské nepřijde. :)
     
>> Pan Rath ukázal, co je zač... neregistrovaný - an 03.03.2006 16:31
» reagovat
   Ta doba tu již byla. Nevidím nic špatného na pouhém dotazu. Bud´me rádi, že tu nejsou "rudí", že máme svobodu slova a věřím, že oranžová síla ztratí do voleb co možná nejvíce. Jen at´pan rád chodí na takovéto debaty častěji, at´zabedněnci pochopí, že tudy cesta nevede a že zájmy pana Ratha a celé oranžové jistoty jsou čistě soukromé.Korýtko je fajn, tak proč se nesnažit zůstat v něm co možná nejdéle.Pan Rath zvolil špatnou taktiku a svým útěkem jen ubral z volebních preferencí jejich oranžové jistoty a prosperity. Je tak dál pane Rathe!!!
    
>>> my cesi luk 20.05.2006 13:02
» reagovat
    Ta doba tu uz skutecne byla a stale jeste je protoze se nadokazeme plne vyrovnat s tim ze nekdo ma jiny nazor a muze se mu zdat nase chovani podezrele a pouzije tvrdsi vyraz k tomu aby slysel ferovou odpoved.Pozoruju to cele ze zahranici a musim priznat, ze pusobime hodne komicky na okolni svet protoze si hrajeme na tom nasem malem pisecku a delame z toho buh vi co. myslime si jak jsme na urovni a umime se chovat, ale v mnoha pripadech to tak vuuubec neni. Mam na mysli hlavne nasi politickou reprezentaci a zpusob jakym se chovaji k lidem, kteri se snazi neceho dosahnout, maji snahu byt prinosem pro spolecnost a jsou pro ni nepostradatelni.....v posedni dobe jsou to lekari a lekarnici. Za nejakou dobu prijdou na radu jini....jen tak dal
     
>> tv diskuze neregistrovaný - Blanka 22.03.2006 22:49
» reagovat
   Myslím, že on je de... a tím, že utekl ukázal, že ona měla pravdu. Nechápu, proč by se ho nemohla zeptat? Dala jednoznačnou otázku a on zbaběle utekl. Tak na něj, je to slaboch!
    
> Rath neregistrovaný - hermes 04.03.2006 17:32
» reagovat
  pro pravdu se člověk nejvíc zbobí. Neznáte to? A většinou to platí.
   



Navigace

předchozí slovo: » konfidence
následující slovo: » konfidentní
slovo se nachází na stránce: K:90
krok zpět: » zpět
hledat jiné cizí slovo: » hledání
upravit (opravit) toto slovo: » upravit
přidat do slovníku nové slovo: » přidat

hledat - slovník - pro webmastery - o slovníku - kontakt
scs.abz.cz  --  web © 2005-2024  --  ABZ.cz