Pojem skinhead

Slovo:

skinhead

Výslovnost:
skinhed

Význam:

(pův. v 60. a 70. letech ve Velké Británii) příslušník hnutí mládeže manifestující svůj odlišný postoj ke společnosti zvl. oblekem, vyholenou hlavou, krajními názory a agresivním chováním



Generovaný, orientační výčet dalších tvarů tohoto slova



Některá související slova

skin



Knihy

Švédské stoly aneb Jací jsme -- autor: Viewegh Michal
Bombarda Joe -- autor: Šmíd Zdeněk
2 Tones Records - 2 Tone 7'Treasures -- autor: VARIOUS ARTISTS

Komentáře ke slovu skinhead


 
» přidat nový komentář

  neregistrovaný 31.03.2017 21:44
» reagovat
Not every skinhead is a nazi ...
 
  neregistrovaný 24.11.2014 22:10
» reagovat
uvedomte si ze sme vsetki len ludia zmasa akosti nie neejaki skini alebo neviem co este premna ti co sa povazuju za skini atd..to je len frajerina aty ktory su naozaj rasisty anenavidia ciganov skoncia vpekle
 
oi neregistrovaný 22.11.2013 10:34
» reagovat
Oiky muzou mezi sebou i cigana a nikomu to vadit nebude.to je prave ono cigani rikaj vzdyt makam bydlim chňvam se slusne nehazejte nas do stejneho pytle! A co delate vy se potkame a vy zacnete hned prudit ja muzu odprisahnout kdyz na me cigan nezautoci tak na nej nejdu si zato muzete sami ale sere me to
 
Kniza neregistrovaný 17.01.2013 20:36
» reagovat
Po precteni toho dlóóóóuhéého prispevku jsem se trochu usmal.Jsem se nikde nenasel.Je me 46 a jsem verny puvodni myslence .Povazuji sam sebe za Oi skins.Podle me a mych zkusenosti jsou oiky proste proti blbym lidem a blbe muzice .Oi bytostne nesnasi nacky.V mem pripade i komouse. .Myslenka Oi je jednoducha a nerasisticka.To jen media se nam snazej dat nalepku neceho nepatricneho.
 
Barnett4 neregistrovaný 24.10.2012 08:42
» reagovat
Dodatek,,,Skinhead nejsou politicky,aktivní-zajímá je normální život a hudba,SKA.Rasizmus je jen strach poznat někoho kdo má jen jinou barvu,pleti.Ja se ke Skinhead hlasím a jsem Skinhead.
 
logika hadr!!! fuck jo neregistrovaný 23.10.2012 20:58
» reagovat
nechapu jak muze nekdo jako nacek rikat ze je vlastenec kdyz obdivuje Hitlera kterej vyhladil Lidice a Lezaky
 
neserte mě! neregistrovaný 02.10.2011 15:21
» reagovat
hej tyvole kdo je proti ná tak ať se sem nesere to se mi strašně líbí..my taky nelezem na cigánský blogy....vůbec nás to nezajímá!...jestli má někdo něco proti tak ať si to vyřídí s Náckem nebo se Skínem...! ok?
 
zlatucka neregistrovaný 14.08.2011 01:43
» reagovat
uvedomte si ze sme vsetki len ludia zmasa akosti nie neejaki skini alebo neviem co este premna ti co sa povazuju za skini atd..to je len frajerina aty ktory su naozaj rasisty anenavidia ciganov skoncia vpekle
 
combat 18 neregistrovaný 03.03.2011 20:35
» reagovat
nestačím se divit jak může bejt člověk teda vlastně antifa nebo S.H.A.R.P. omezenej.... každej normalní člověk přeci vidí jak bílá rasa trpí imigrací cizinců.... všichni by ste se měli chytit za nos a zapřemýšlet nad tím...
 
.... neregistrovaný 13.03.2010 06:46
» reagovat
Sme skinhedi ale NEJSMR RASISTI ANI FASISTI!!Nackove uznavaj hakovej kriz!!NACKOVE....Mi sme Skinheds!
 
Odborníci:-D neregistrovaný 08.03.2010 20:46
» reagovat
Prapůvodní skinhead je proti-rasismu, takový prakticky dneska neexistují, ovšem stále platí to,že skinhead neni nacista. A ten odborník co tu píše u fašismu jako o rasové ideologii by potřeboval proplesknout, fašismus neni vůbec založet na rasismu narozdíl od německýho nacismu, máte tu dost základní mezery, takže pokud tu chcete dělat chytrý, zjistěte si nejdřív něco, děkuju..
 
Odborníci:-D neregistrovaný 08.03.2010 20:34
» reagovat
Prapůvodní skinhead je proti-rasismu, takový prakticky dneska neexistují, ovšem stále platí to,že skinhead neni nacista. A ten odborník co tu píše u fašismu jako o rasové ideologii by potřeboval proplesknout, fašismus neni vůbec založet na rasismu narozdíl od německýho nacismu, máte tu dost základní mezery, takže pokud tu chcete dělat chytrý, zjistěte si nejdřív něco, děkuju..
 
kecy neregistrovaný 19.04.2009 19:40
» reagovat
jinak ta slecna co psala je stejnej rasista jak zasrani fasisti proc by vedle meho decka nemohl sedet cigan jsou to stejni lide jak my tak jak te prepadnou cigani tak stejne te muzu prepadnout ja nebo kdokoli jinej takze jses trosku mimo a jeste neco zjisti si co znamena slovo skin fasisti nejsou skinheadi ale neonacisti ale v poho jses holka a jeste ktomu ze slovenska tam to mate trosku jiny mozna zdravi S.H.A.R.P Skinheads,brno
 
no a co?!! neregistrovaný 11.03.2009 17:50
» reagovat
Jsem S.H.A.R.P.!!! a nestydim se za to!! vůbec mě nesere,když mi někdo řekne,že jsem zrádce vlasti....mnohem víc mě sere,když fašista dejchá stejnej vzduch jako já!!ANTIFA
 
! neregistrovaný 04.01.2009 19:13
» reagovat
NS a SKIN nerovna se automaticky FA!!!
at zije AAFA!
 
:-( neregistrovaný 01.11.2008 21:41
» reagovat
nj skini samozrejme nekteri sou v pohode jak sem si to tu procital ale ostatni lidi nam jaksi do hlavy nevidi a mysli si jen to nejhorsi o nich to me sere:-(
 
MM neregistrovaný 24.07.2008 13:57
» reagovat
Keď ide dajaké dievča večer domov na autobus a začne ju otravovať skupinka cigánov , ako sa asi cíti ? Odporný pocit poviem vám! A keď príde dieťa domov zo školy a povie , že sedí s rómom , povedzte mi , že rodičom to nevadí ? Mne strašne. A keď cigáni nezarábajú a len kradnú ( 70percent krádeží majú na svedomí rómovia ) a potom , bo oni nemajú peniaze ,, neide vám to na nervy ? Asi hej , aj keď si to nechcete priznať. To znamebá , že takmer všetci sme rasisti aj keď si to nechceme priznať ! A tých , čo to verejne prejavia neznášame ! Tak dajte kruci skínom pokoj ! Sú to normálny ľudia a nič viuac. Reperi nadávajú len na politiku , emákom po rozume nechodí nič , len jak si podrezať žili a proti nim nič nemáte ! Tak sa uvedomte !!! 14 ročné dievča
 
> :) neregistrovaný 01.09.2008 11:59
» reagovat
  plne s tebou súhlasím a nepovedala si tam jediné zlé slovíčko
   
>> je to smutny neregistrovaný 13.04.2011 11:17
» reagovat
   no teda to se divim ze v tomhle stoleti jsou stale rasisti jako vy!!! kazdej cigan stejnej neni ano priznavam ze vetsina z nich kradou atp.. ale co ti slusni romove proc je hazite do pytle stema z osad ,,, budte rasisti ale na neprispusobive lidi ne jen vihradne na romove.. kvuli lidem jako ste vy se nemuzu ani vratit domu a ma dcerka nemuze vyrustat v zemi ktera je jejim domovem stydte se
    
>>> pravda neregistrovaný 13.04.2011 11:24
» reagovat
    text...ziji v londyne a 80% cernochu tu fetujou, kradou, vrazdi, nepracujou,,,ja jsi sem vedom toho jaky jsou romove ale uprime muzu rict ze cernosi jsou 10x horsi, pres to vsechno se jim od anglicanu dostava pomoc misto rasismu, jo a nesnasim kdys mi nekdo rika cikan ja jsem se narodil v cz, mam cz pas, mam cz narodnost , tak jako moji predci, nevim ani o jednom cloveku z me rodiny ktery by pochazel od jinud nes z cech, tak ze ja se hrde povazuji za cecha at se vam to libi nebo ne
     
Danny neregistrovaný 05.04.2008 22:11
» reagovat
pro všechny Skinheady.....koukněte na tohle třeba se vám rozsvítí a zjistíte jak byste dopadli....http://youtube.com/watch?v=zBotQdRfpdQ
 
> ;) neregistrovaný 10.05.2008 10:14
» reagovat
  aby jsi tak nedopadl ty.....;)))
   
> jjjj neregistrovaný 10.05.2008 10:17
» reagovat
  ....nechápu co do toho pleteš skinheady,pleteš si pojmy s dojmy!To že má někdo holou hlavu nemusí znamenat,že je neonacista!To spíš jsi stejně vylízané pako jako náckové.....
   
aaaaaaa neregistrovaný 12.03.2008 19:25
» reagovat
LIDI SKIN NEMUSI BYT VZDY NACISTA sknin uz od pocatku byl SHARP = proti rasovim predsudkum pak tu mame skiny jakos to treba nacisty a nebo vlastence atd...
 
k Záchraně :D neregistrovaný 22.01.2008 21:38
» reagovat
Lol ona nebo on chce zalozit nejakou svoji organizaci a napise slovo organizace z tvrdym Y no to teda LoL:) Jinak neco o obe,moje vyznani je SHARP,rikejte si co chcete ˇzradci rasi, atd... ale pokud tu neni žádnej nácek tk je mi to jedno :)
 
k Záchraně :D neregistrovaný 22.01.2008 21:37
» reagovat
Lol ona nebo on chce zalozit nejakou svoji organizaci a napise slovo organizace z tvrdym Y no to teda LoL:) Jinak neco o obe,moje vyznani je SHARP,rikejte si co chcete ˇzradci rasi, atd... ale pokud tu neni žádnej nácek tk je mi to jedno :)
 
Cos to napsal neregistrovaný 08.11.2007 08:18
» reagovat
Zdar, jsem skinhead s.h.a.r.p. což jinak pro tebe znamená že nesnášim nácky a jiný lidi co utlačujou jinou rasu!!!!bydlim s mojí holkou a ta je cikánka,nevim co tu píšeš o skiheadech ty hovado když ani nevíš o co pravímu opakuju pravímu skinheadovi jde...Nejdřív si zjisti a pak piš.....
 
Skins neregistrovaný 13.09.2007 02:13
» reagovat
No je to fakt :D Ja osobne jsem SKIN ... ale nejsem zadnej NACEK ani FASOUN paneboze ... proste normalni kluk
 
Skinheads neregistrovaný 17.07.2007 18:53
» reagovat





1.Ultrapravicoví skinheads
Jedná se o nejmilitantnější a nejnebezpečnější obnož hnutí.Její příslušníci vyznávají fašismus, nacionalismus, tvrdý rasismus a antisemitismus.Skupiny a organizace řadící se k tomuto směru se zpravidla vyznačují přísnou organizační strukturou, často i na mezinárodní úrovni. Některá z těchto sdružení mají charakter para vojenských jednotek a teroristických sdružení.Bojový výcvik je pro ně samozřejmostí. Ultrapravicový skini se poznají podle vytetovaných symbolů nacismu (keltský kříž, svastika, runa Odal atp.)
Nejtvrdší a nejmilitantnější odnož tohoto směru bývá označována názvem BONEHEAD (holohlaví). Její příslušníci mají úplně vyholené hlavy a nosí vojenské oblečení. V bývalé NDR se tito skini nazývali NAZISKIN. Pod stejným názvem vystupují v současnosti u nás.
Druhou odnoží ultrapravicových skinheads jsou tzv. WHITE POWER SKINS (Bílá síla). Její příslušníci bojují za etnicky čistou bílou rasu. Jsou velmi nepřátelští k cizincům a židům. Na bundách nosí emblém hnutí White Power (Bílá síla). V Německu si říkají FASCHO-SKINS. Tento pojem se používá i v České Republice.

2.Nacionalističtí skinheads
Zpravidla jsou méně militantní než předchozí skupiny. Jejich nebezpečnost však spočívá v tom, že se snáze zapojují do veřejného dění a mohou mít větší vliv ve společnosti . Politicky aktivní skupiny jsou nezřídka oficiálně registrované a v některých evropských zemích najdeme takto orientované politické strany v místní samosprávě a dokonce i v parlamentech.
V našem prostředí bychom k nacionalistickému směru mohli přiřadit také vlastenecké skupiny (tzv. PATRIOTÉ) a klerofašisticky orientované skupiny, jejichž příslušníci bývají někdy označováni jako KALIŠNÍCI.

3.Skinheadi proti rasismu
Tento směr navazuje na původní hnutí skinheads z konce šedesátých let. Patří k němu dvě skupiny SHARP-SkinHeads Against Recial Prejudice (Skinheads proti rasovým předsudkům) se nejvíce podobají „tradičním“ skinheadům. Mají v oblibě hudební styl ska, nosí typické oblečení. Od ostatních skinů se někdy liší účesem (delší vlasy vzadu na krku). Sami se definují jako nepolitičtí, ale v případě potřeby jsou připraveni použít násilí proti ultrapravicovým skinům, například při obraně ubytoven přistěhovalců nebo proti různým útokům. REDSKINS (Rudí skini) se politicky řadí k autonomní (anarchistické) levé scéně. Vzhledem se neliší od ostatních skinů, kromě červených bomberů a červených tkaniček do bot (ultrapravicový skini nosí bílé tkaničky). Na oblečení mají antifašistické symboly.

4.Ostatní
Kromě tří výše uvedených směrů existuje několik skupin, které nelze zařadit ani k jednomu z nich. Za zmínku stojí následující skupiny: Ženy a dívky, které se hlásí k hnutí skinheads resp. K jeho ultrapravicovým a pravicovým směrům si říkají RENEES.
Názvem HOOLIGANS se označují fotbaloví fanoušci, kteří nevypadají jako typičtí skinheads. Dávají přednost pohodlnému sportovnímu oblečení (nejvíce značky UMBRO). Se skini se stýkají na fotbalových zápasech a na různých oslavách.
Další skupinu můžeme nazvat SYMPATIZANTI. Podporují především pravicové a ultrapravicové skiny. Nikdy nevypadají jako „praví“ skini, nosí pouze části jejich typického oblečení. Udržují-li kontakty se skiny déle, většinou přejímají jejich politické názory a útočnost skupiny.
Česká ultrapravicová scéna
Začíná se formovat po roce 1989, i když určité náznaky existovaly již dříve – například hudební skupina Orlík měla ve svém repertoáru písně s rasistickými texty. V současné době u nás existují čtyři mezinárodní a asi šestnáct českých organizací a skupin. Za dominantní prvek většiny z nich lze považovat rasismus, u některých se projevuje nacionalismus a xenofobie. Dalším charakteristickým rysem je nestálost a živelnost, často vznikají různé skupiny, které po krátkém čase opět zanikají nebo se přetvářejí v jiná sdružení. Některé skupiny a organizace působí pouze regionálně, jiné mají celostátní působnost. I přes různost skupin a jejich zdánlivou nejednotnost existuje úzké propojení mezi elitami, které jsou v případě potřeby schopné velmi efektivní spolupráce.
K nejnebezpečnějším skupinám patří české pobočky mezinárodních organizací, které svým charakterem odpovídají tvrdým, ultrapravicovým skinheads.
V květnu 1993 vznikla v Brně organizace Bohemia Hammer Skinheads (BHS) jako pobočka mezinárodní organizace Hammer Skinheads. Jedná se o neregistrovanou organizaci s členskou základnou o velikosti 100-800 lidí. BHS se hlásí k nacismu, rasismu a antisemitismu. Jejich heslo, tzv. deset slov, zní: „My musíme chránit existenci našich lidí a budoucnost našich dětí.“ BHS jsou přísně organizováni podle jednotné mezinárodní struktury. Jádro tvoří malá skupinka tzv. aktivistů, kolem něho vznikají tzv. podpůrné skupiny, tvořené kandidáty na členství. Čekací doba trvá několik měsíců. Během této doby je každý kandidát důkladně prověřován. Pokud se mu podaří zdárně projít, stává se aktivistou. Místní organizace BHS existují v desítce českých měst. Činnost organizace spočívá v publikaci ilegálních tiskovin a distribuci videokazet hudebních skupin. Jeden ze zakladatelů a vůdců této organizace provozuje v Brně dvě tetovací studia, v nichž lze zakoupit i nejrůznější předměty propagující nacismus a fašismus.
BHS mají úzkou vazbu na militantní skupiny Blood and Honour a White Arian Resistance, jejichž pobočky už existují i u nás. Jejich činnost spočívá především v přípravě k terorismu a k tzv. rasové válce. Za tímto účelem vydaly několik publikací, jejichž názvy zřetelně vypovídají o jejich charakteru: Výcvikový manuál pro pouliční boj, Moderní zbraně, Improvizovaný arzenál, Zbraně pro každého a jejich použití.
Na našem území působí i mezinárodní organizace Národně socialistické hnutí Evropy. I tato organizace se řadí k tvrdé ultrapravici, propagující nacismus, rasismus a antisemitismus. Členskou základnu tvoří přibližně 200 lidí. Kromě těchto mezinárodních organizací existují v ČR ještě asi čtyři menší militantně zaměřené skupiny s regionální působností. Charakter jejich činnosti se podobá výše zmíněným mezinárodním organizacím. V ČR jsou hojně zastoupeny i nacionalistické a klerofašistické skupiny. K nejvýznamnějším z nic patří Vlastenecká liga a Vlastenecká fronta. Obě jsou registrovány na Ministerstvu vnitra ČR jako občanská sdružení. Vlastenecká liga existuje od roku 1993, má asi 200 členů, z toho 15 – 20 aktivních. Působí v několika českých městech. Nepropaguje „primitivní“ rasismus a vytváří si tak přijatelný image i možnost dosáhnout ohlasu u těch, kdo odmítají neonacismus, neofašismus nebo otevřený rasismus. Dokonce se jí podařilo oslovit některé intelektuály.
Vlastenecká fronta (VF) vznikla v Brně ve stejném roce jako Vlastenecká liga. Členskou základnu tvoří 50 – 150 lidí převážně z Brna a okolí. VF vydávala časopisy Dnešek a Pochodeň dneška s přílohou Národ. Pochodeň dneška byla zakázána, avšak záhy vznikl nový časopis s názvem Pochodeň zítřka. VF úzce spolupracuje s francouzským nacionalistou Le Penem. V roce 1996 se organizace dostala do finančních potíží, navíc ji oslabili spory ve vedení. Následkem toho se její činnost začala přesouvat do Prahy. Bývalý předseda VF studoval na Filosofické fakultě Masarykovy univerzity v Brně. Kromě toho mu patří jeden brněnský „army shop“, kde se prodává vojenské oblečení, nášivky s fašistickými a rasistickými symboly, rasisticky zaměřené tiskoviny, kazety a CD.
Z novějších organizací lze jmenovat například klerofašisticky orientované Hnutí národního sjednocení, působící především v Brně, kde se zaměřilo mj. na kampaň proti výstavbě mešity – plakátová akce a proti arabská demonstrace z roku 1996. Plakátová akce proběhla v létě roku 1996. V centru Brna se tehdy objevili desítky plakátů se siluetou mešity a hesly: „Mešita? Ne, děkujeme.“ Svůj názor podpořili autoři těchto plakátů zdánlivě logickými, avšak ve své podstatě naprosto zvrácenými argumenty ve stylu „čím více cizinců, tím více rasového násilí…“
Národní Aliance často se o ní mluví v souvislosti s popřením holocaustu jejím členem Ladislavem Skoupým.

Ve výčtu nacionalistických organizací nelze opomenout Sládkovo Sdružení pro republiku – Republikánskou stranu Československa, která má již po několik let zastoupení v Českém parlamentu. Aktivity a názory této politické strany, pohybující se často až na samé hranici zákona, nemusím jistě čtenářům přibližovat. Obzvláště nyní, v období těsně před volbami, se s nimi setkáváme téměř na každém kroku. Mnozí naši spoluobčané však M. Sládka stále považují za neškodného baviče nebo dokonce za přijatelnou alternativu k vládě, která se neosvědčila. Přitom si neuvědomují nebo snad nechtějí uvědomit, že Sládek a další členové jeho strany otevřeně hlásají rasovou nesnášenlivost a nebezpečnou nacionalistickou ideologii. Navíc Sládka a jeho stranu nezřídka podporují skinheadské skupiny i toho nejtvrdšího ražení a skinheadi tvoří také nezanedbatelnou část členské základny SPR_RSČ.
A jak poznáte skinheada? To je velmi snadné, ale jak poznat zda je to nacista, rasista nebo sharp skin či redskin? Snadno. Nacističtí skinheadi nosí trička (nášivky) se svastikou (hákový kříž=symbol slunce). Nacistu poznáte podle čísel které tak rádi dávají na obdiv 14/18/88.14=14 slov které znamenají: Musíme dbát o ochranu a budoucnost bílých dětí…Číslo 18 znamená postavení v abecedě 1=A a 8=H tak dostaneme Adolf Hitler. Stejně je to s číslem 88=8=H 8=H tak dostaneme Heil Hitler. Sharp skinheada poznáme většinou podle čísla 69 (spirit of 69) které značí vznik původních skins. Dále je už méně známé číslo 86= rok kdy vznikli SHARPs.






 
kdo to vymejšlel ? neregistrovaný 11.01.2007 21:20
» reagovat
Původně jsou skini nacionalisté, je pravdou, že nazi(a jim podobní) jsou "trochu ostřejší" a vlastně a vlastenectví už jim tolik neříká ... Měli byste tam napsat něco jako rozsáhlá skupina "plešek",většinou s vlasteneckým smýšlením a rasovými předsudky (i když s.h.a.r.p.ové jsou vyjímkou)
 
> ... neregistrovaný 11.01.2008 00:28
» reagovat
  Normální skinhead NEMÁ rasový předsudky. A nemusí to bejt sharpák. Předsudky maj akorát náckové.
   
ACAC neregistrovaný 21.11.2006 10:41
» reagovat
Zdar! Na adrese: http://orlik.webgarden.cz/ najdete nějaký hadry s motivem Orlíku a dalších Oi! kapel + pár MP3 ke stažení zdarma!
 
Cože?? neregistrovaný 24.09.2006 18:15
» reagovat
Vy si vážně myslíte, že skini maji pouze násilnický chování??Když už chcete vysvětlovat slovo, taxi o něm zjistěte co nejvíc...nejni skin jako skin..to ví každej, kdo se v tom jenom maličko orientüje...a právě kvůli těmhle řečem, si většina lidí myslí, jaký to nejsou hajzli....probuďte se...http://www.radynet.org/%7Eraptus/skins_and_pu nks/main.htm....
 
gegen nazi neregistrovaný 31.08.2006 11:05
» reagovat
skimhead nejsou 1.nacisti a 2.jsou punkáčema akorád je média zahanbila že je přirovnávaji k nazi skins jestli se chcete dozvědět víc dejte si v seznamu skinhead historie a přesvědčíte se sami SKINHEAD FOREVER GEGEN NAZI!!!
 
Cože?? neregistrovaný 14.08.2006 13:15
» reagovat
Vy si vážně myslíte, že skini maji pouze násilnický chování??Když už chcete vysvětlovat slovo, taxi o něm zjistěte co nejvíc...nejni skin jako skin..to ví každej, kdo se v tom jenom maličko orientüje...a právě kvůli těmhle řečem, si většina lidí myslí, jaký to nejsou hajzli....probuďte se...http://www.radynet.org/%7Eraptus/skins_and_pu nks/main.htm....
 
Skini neregistrovaný 08.08.2006 20:27
» reagovat
zdarec..no já se ke skinům hlásit nemůžu...když se to tak vezme..páč jsem oika...ale kluky mám ráda(skiny)...skini jsou většinou kluci
 
.... neregistrovaný - Monika 22.03.2006 10:28
» reagovat
Nemusí být zaseaž tak špatní s patou z nic se znám a jsou vážně v pohodě...
 
anonymka 17.03.2006 09:46
» reagovat
já s jedním chodím a je hodný...a hezký
 
Chování Bauer 18.01.2006 16:04
» reagovat
znám několik skinhedů kteří jsou úplně v poho
 
souhlas s anonymem neregistrovaný - PJ 10.11.2005 11:19
» reagovat
Presne tak, ja se ke skinheads taky hlásím a nejaky nasilnicky chovani u me neni.
 
Násilník? neregistrovaný - anonym 19.05.2005 08:20
» reagovat
Nemyslím si, že by skinhead musel mít vždy hrubé a násilnické chování. Znám jich několik a musím říci, že je to spíše vyjímka než pravidlo. Samozřejmě záleží hodně na inteligenci.
 
> skinhead Göbbles 07.05.2006 20:31
» reagovat
  Jo, v tom máš pravdu. Někteří skinhedi můžou být agresivní,jiní milí...záleží na charateru danýho člověka! mám je ráda;-)
   



Navigace

předchozí slovo: » skinefekt
následující slovo: » Skinner Burrhus Frederic (1904-1990)
slovo se nachází na stránce: S:57
krok zpět: » zpět
hledat jiné cizí slovo: » hledání
upravit (opravit) toto slovo: » upravit
přidat do slovníku nové slovo: » přidat

hledat - slovník - pro webmastery - o slovníku - kontakt
scs.abz.cz  --  web © 2005-2021  --  ABZ.cz