Pojem měl

Slovo:

měl


Upozornění:
vložil uživatel Karel Čálek* a ověřil editor

Význam:

• něco rozmělněného, jemně rozemletého

• jemně rozdrcená rubanina (v úpravnictví) (horn.)

• pobřežní písčina vybíhající do moře (zeměp.)



Generovaný, orientační výčet dalších tvarů tohoto slova



Některá související slova

osobnosti typu A, rodina a vývoj dětí, rodinná konstelace a rozvoj dětí, anormativni chovani dětí, duševní zdraví člověka, normální prenatální vývoj a porod, způsobilost pro školní docházku, normální kojenec, normální novorozeně, rodové (genderové) studie, (Kariérové (studijní a profesní) psychologické poradenství, stresy a psychická traumata na školách., psychosomatická tenze u dětí, infantilismus osobnostní a školní docházka, genderové vlastnosti, prenatální vývoj a porod, psychologie a etika pro středoškoláky a vysokoškoláky, Kariérové (studijní a profesní) psychologické poradenství, DIFICILITY chování a prožívání dětí, Postmoderní směr psychologie, schopnosti a dovednosti, škola podporující zdraví, předškolní dítě, vývoj jedince, edukační psychologie, autokognice a self-management, batole (toddler), prepubescence, perinatální období vývoje, postpubescence, dospívání, handicapované děti, agrese a šikana, PROFESIOGRAMY V PRAXI, konfliktové situace, psychologie práce a řízení, dotazník (questionnaire), stresory učitelů a učitelek, psychometrika v praxi, interview (rozhovor), Edukometrické didaktické testy, charakter v psychologii, temperament a jeho poznávání, prokreativní antikreativní podmínky, typy adaptace člověka, typy osobnosti učitelů a učitelek, genderové problémy člověka, školní prostředí, vyučovací a učební styly, tvořivost (kreativita), školní neúspěšnost, poznávání psychiky a osobnosti, První česká školská psychologická poradna a klinika, novorozenecké období vývoje dítěte, Submisivní a intropunitivní chování, patopsychologie ve školství, sebevědomí a jeho poruchy, edukace hodnot, etika a mravní výchova, vzdělávací potíže, senzitivní osoby s intropunitivitou, psychomotorická instabilita dětí, prehistorie filozofie, zkoušení (examinace) ve školách, hodnocení a klasifikace ve škole, středověká psychologie, novověká psychologie, novověká psychologie a pedagogika, bezpečnost práce, staří římští myslitelé, starořečtí myslitelé, paměť člověka, Představivost a obrazotvornost, Tělesné, adaptace člověka v náročných situacích, komunikace nonverbální, didaktické testy, sebevýchova, výchova a učení, volba a výběr povolání a studia, mládí, únava, únava a vyčerpání, školy podporující zdraví, dospělost, sebevzdělávání, prevence a její typy, kognitivní a učební strategie, dominikalista, fayettovci (Fr., intraindividuální konflikt, interpersonální konflikt, Eysenck Personality Questionnaire (EPQ), volní složka osobnosti, typologie učitelů podle Kurta Lewina, slow parenting (angl.), Erikson Homburger Erik (1902-1994) a jeho vývojová teorie, Ekonomičnost a úspornost v diagnostice, John/Joane genderová kasuistika, Rule Galdwater, verkšucák, reliability methods (angl.), psychologie adolescence, POSIX, şeyhülislam, prosociálnost v chování, HEICS zkr., Teutatés, amfiktyonie, inkvizitor, man, moteto, quod erat demonstrandum, dificility, subsidiarita, tasemnice, perennalismus, duhovka, pilum, věče, markytánka, krypteiá, cuius regio, haniwa, apotropaion, bukranion, canabae, hypotrofie plodu, tónová (melodická) mluva, asocianistická psychologie, personalismus a charakterologie, experimentální psychologie, poradenská pedagogická psychologie, klasická hlubinná psychologie Alfreda Adlera, klasická hlubinná psychologie S. Freuda, senzitivita s intropunitivitou, charakteristika dětí, klasická hlubinná psychologie C.G.Junga, psychologické poradenství na vysokých školách, vlivy přírody na duševno, moralitas (lat.), Profesní (kariérní) psychologické poradenství, psychická traumata ve školství, mikrotraumatizace osobnosti studentů a studentek, talent a tvořivost dětí i dospělých, seniorita normální a abnormální, psychosociální zanedbanost dětí, efektivní styly učení a vyučování, neuroticismus a neurotické závady a poruchy, will (angl.), Intrapsychické faktory školní neúspěšnosti, persona (osobnost) v psychologii, percepce a její závady a poruchy, memoria (paměť) a její poruchy, adultopsychologie první dospělosti, longevita, falos, evaluace dětí v mateřských školách, sociální klika, prevence ve zdravotnictví, paliativní péče ve zdravotnictví, Hypersenzitivní a intropunitivní osobnosti, motivation (angl.), memory (angl.), motorika člověka, Motives (angl.), psychická způsobilost pro školu, Envy (angl.), healthy lifestyle, pacifizmus



Knihy

Vše, co by měl vědět každý milovník vína -- autor: Monosoff Melissa
Vše, co by měl vědět každý milovník piva -- autor: Goldstein Ellen
100 věcí, které by měl znát každý předškolák -- autor: Ebbert Birgit
Aby měl život smysl -- autor: Kushner Harold S.
Kdybych měl syna -- autor: Polášek Jan

Komentáře ke slovu měl


 
» přidat nový komentář

Zatím žádné komentáře.



Navigace

předchozí slovo: » mekonizmus, mekonismus
následující slovo: » mela-, melano-
slovo se nachází na stránce: přidáno-návštěvníky:1714
krok zpět: » zpět
hledat jiné cizí slovo: » hledání
upravit (opravit) toto slovo: » upravit
přidat do slovníku nové slovo: » přidat

hledat - slovník - pro webmastery - o slovníku - kontakt
scs.abz.cz  --  web © 2005-2019  --  ABZ.cz