Pojem měl

Slovo:

měl


Upozornění:
vložil uživatel Karel Čálek* a ověřil editor

Význam:

• něco rozmělněného, jemně rozemletého

• jemně rozdrcená rubanina (v úpravnictví) (horn.)

• pobřežní písčina vybíhající do moře (zeměp.)



Generovaný, orientační výčet dalších tvarů tohoto slova



Některá související slova

charakter v psychologii, temperament a jeho poznávání, paměť člověka, Představivost a obrazotvornost, genderové vlastnosti, infantilismus osobnostní a školní docházka, psychologie a etika pro středoškoláky a vysokoškoláky, prenatální vývoj a porod, stresy a psychická traumata na školách., psychosomatická tenze u dětí, Tělesné, starořečtí myslitelé, komunikace nonverbální, únava, únava a vyčerpání, školy podporující zdraví, adaptace člověka v náročných situacích, bezpečnost práce, staří římští myslitelé, středověká psychologie, novověká psychologie, novověká psychologie a pedagogika, Postmoderní směr psychologie, DIFICILITY chování a prožívání dětí, konfliktové situace, psychologie práce a řízení, škola podporující zdraví, schopnosti a dovednosti, PROFESIOGRAMY V PRAXI, dotazník (questionnaire), psychometrika, interview (rozhovor), Edukometrické didaktické testy, stresory učitelů a učitelek, způsobilost pro školní docházku, normální kojenec, anormativni chovani dětí, rodové (genderové) studie, (Kariérové (studijní a profesní) psychologické poradenství, Kariérové (studijní a profesní) psychologické poradenství, rodinná konstelace a rozvoj dětí, rodina a vývoj dětí, normální novorozeně, normální prenatální vývoj a porod, duševní zdraví člověka, osobnosti typu A, mládí, volba a výběr povolání a studia, testy inteligence, persona a její poznávání, vůle a jednání člověka, metakognice ve školství, city zaměřené na jiné osoby a neosobní hodnoty, city zaměřené na sebe, sebevědomí a jeho poruchy, edukace hodnot, druhy učení, vyučování, validita metod poznávání psychiky, kojenecké období vývoje, sebehodnocení, profesní psychologické poradenství, hodnocení dětí v mateřských školách, intelektové závady a poruchy, hry dětí předškolního věku, perinatalita, vývojové období batolete, mladší školní věk (prepuberta), pubertální stadium vývoje, stáří jako vývojová etapa, patopsychologie ve školství, Submisivní a intropunitivní chování, školní neúspěšnost, poznávání psychiky a osobnosti, vyučovací a učební styly, školní prostředí, tvořivost (kreativita), zkoušení (examinace) ve školách, didaktické testy, sebevýchova, výchova a učení, hodnocení a klasifikace ve škole, prokreativní antikreativní podmínky, typy adaptace člověka, psychomotorická instabilita dětí, prehistorie filozofie, vzdělávací potíže, etika a mravní výchova, senzitivní osoby s intropunitivitou, novorozenecké období vývoje dítěte, typy osobnosti učitelů a učitelek, genderové problémy člověka, První česká školská psychologická poradna a klinika, agrese a šikana, handicapované děti, slow parenting (angl.), Erikson Homburger Erik (1902-1994) a jeho vývojová teorie, POSIX, şeyhülislam, fayettovci (Fr., dominikalista, interpersonální konflikt, intraindividuální konflikt, prevence a její typy, kognitivní a učební strategie, prosociálnost v chování, psychologie adolescence, tónová (melodická) mluva, falos, evaluace dětí v mateřských školách, sociální klika, hypotrofie plodu, verkšucák, reliability methods (angl.), Ekonomičnost a úspornost v diagnostice, John/Joane genderová kasuistika, Rule Galdwater, typologie učitelů podle Kurta Lewina, volní složka osobnosti, inkvizitor, man, moteto, duhovka, amfiktyonie, quod erat demonstrandum, subsidiarita, tasemnice, perennalismus, dificility, pilum, apotropaion, krypteiá, Teutatés, HEICS zkr., Eysenck Personality Questionnaire (EPQ), markytánka, věče, bukranion, canabae, haniwa, cuius regio, longevita, adultopsychologie první dospělosti, talent a tvořivost dětí i dospělých, mikrotraumatizace osobnosti studentů a studentek, moralitas (lat.), Profesní (kariérní) psychologické poradenství, efektivní styly učení a vyučování, psychosociální zanedbanost dětí, experimentální psychologie, psychologické poradenství na vysokých školách, vlivy přírody na duševno, seniorita normální a abnormální, psychická traumata ve školství, sebevzdělávání, předškolní dítě, vývoj jedince, edukační psychologie, autokognice a self-management, batole (toddler), prepubescence, dospělost, perinatální období vývoje, postpubescence, dospívání, personalismus a charakterologie, asocianistická psychologie, psychická způsobilost pro školu, Envy (angl.), healthy lifestyle, Motives (angl.), paliativní péče ve zdravotnictví, prevence ve zdravotnictví, Intrapsychické faktory školní neúspěšnosti, persona (osobnost) v psychologii, percepce a její závady a poruchy, memoria (paměť) a její poruchy, motorika člověka, Hypersenzitivní a intropunitivní osobnosti, charakteristika dětí, klasická hlubinná psychologie C.G.Junga, klasická hlubinná psychologie S. Freuda, klasická hlubinná psychologie Alfreda Adlera, senzitivita s intropunitivitou, neuroticismus a neurotické závady a poruchy, motivation (angl.), memory (angl.), will (angl.), pacifizmus



Knihy

Vše, co by měl vědět každý milovník vína -- autor: Monosoff Melissa
Vše, co by měl vědět každý milovník piva -- autor: Goldstein Ellen
Augustin Šulc: Měl jsem motocykl rád -- autor: Šulcová Libuše
O naší vlasti Co by měl každý znát -- autor: Dvořáček Petr
Co by každý měl vědět o modlitbě -- autor: Hickey Marilyn

Komentáře ke slovu měl


 
» přidat nový komentář

Zatím žádné komentáře.



Navigace

předchozí slovo: » mekonizmus, mekonismus
následující slovo: » mela-, melano-
slovo se nachází na stránce: přidáno-návštěvníky:1721
krok zpět: » zpět
hledat jiné cizí slovo: » hledání
upravit (opravit) toto slovo: » upravit
přidat do slovníku nové slovo: » přidat

hledat - slovník - pro webmastery - o slovníku - kontakt
scs.abz.cz  --  web © 2005-2020  --  ABZ.cz